10.Mutluluk(azıcık smut.)

245 13 96
                                    

Alastor lucifer'ın göğsünden kafasını kaldırdı ve lucifer'ın içinden yavaşça çıktı.

"hmm... Bebeğim ikinci tura hazır mısın." dedi dudaklarını yalayarak.

Lucifer soluk soluğa alastor'a baktı.

"Hm... Hazırım." dedi lucifer sırıtarak.

Alastor lucifer'ı kucağına aldı ve yataktan kaldırarak duvara sertce yapıştırdı.

Lucifer duvara serçe yapıştığı için kısıkca inledi. Ayaklarını Alastor'un beline sardı ve kollarını da Alastor'un boynuna doladı.

Alastor aletini lucifer'ın aletine sürttü ve kısıkca inledi.

Sevgilisinin kalçalarını iki yandan tuttu ve sertçe sıktı.

Lucifer anlatımı.

Alastor'un beni duvara yaslaması ile kısıkca inlemiştim ve şuan karşımda duran sevgilimin dağınık ve terden ıslak duran saçlarına baktım.

Sevgilim kendi aletini bana sürttüğünde anladım ki her ne kadar az önce yatakta birşeyler yaşamış olsak bile hâlâ doymamıştım.

Alastor ellerini kalçama attıp sıktığında tahrik olmuş bir şekilde inledim.

Sevgilimin yüzüne baktığımda adem elmasının hareketlendiğini gördüm.

Daha sonrasında sevgilim kendi dudaklarını benim dudaklarıma bastırdı.

Kalçalarımı ikiye ayırdı ve hızlıca içime girdi.

Şuanlık acı hissetmesem de hızlı girmesinden dolayı Alastor'un dudaklarına doğru inlemiştim.

Bir eli kalçamda diğer eli ise sağ göğüs ucumdaydı. Göğsüm o kadar büyük değil aslında ama neyse.

Sevgilim içimde gel git yapmaya başladığında sevgilimin dudaklarına daha çok yapıştım.

Alastor'un boynunda olan elimden birini saçlarına koydum ve hafifçe dudaklarıma daha fazla bastırdım.

Bu Alastor'un hoşuna gitmiş olacak ki sırıttı.

Dudaklarımk aralayarak alt dudağımı öpmeye başladı ayrıca gel gitlerini de hızlandırdı.

"hmm..."

Sevgilim beni duvara daha da çok yasladı ve içimden çıkıp tekrar içime girdi ve eskisinden daha da hızlı hareket etmeye başladı.

Dudaklarımı Alastor'un dudaklarından ayırdım ve inlemelerimi serbest bıraktım.

Alastor içimde gelgit yaparken dudağını ısırarak zevk noktama vurdu.

"A-AHM ALASTOR."

Sevgilim sırıtarak dudaklarını boynuma bastırdı.

İçimde sürekli olarak zevk noktama vuruşlar yaparken ben sadece inliyordum.

Alastor erkeksi bir şekilde inledi ve boynumu ısırıp yalamaya başladı. Kesin iz kalıcaktı bundan eminim.

Alastor boynumla ilgilenirken ve hareketlerine devam ederken elim ile ağzımı kapattım.

Alastor içimde gel-git yaparken ve boynumu ısırıp yalarken ben boğukca inliyordum.

Daha sonra alastor boynumdan kafasını kaldırıp bana baktı. Ağzımdaki elimi tuttu ve boynuna geri koydu.

Kulağıma yaklaşarak arzudan kalınlaşmış olan sesi ile konuşmaya başladı.

"Sesini duymak istiyorum lucifer."

Yutkunarak alastor'a baktım. Tam konuşmaya başlayacaktım ki zevk noktama sertçe vurdu.

~Profesör~radioapple📻🍎~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin