6. Kıskanç ??

260 20 203
                                    

"off çok uykum vaarrr."

Stolas gece gece arayıp onu uyandırınca uyuyamamıştı lucifer.

"Üzgünüm kanka."

"ya senlik sorun yok benim uykum gelmediği için uyuyamamıştım."

"Tamam o zaman. Sınavlar yaklaşıyor çalıştın mı."

Lucifer ofladı.

"sınavları sevmiyorum ama üniversite sınavına hazırlanmam gerektiği için çalışıyorum."

"Peki fizik dersi?."

"Ya ona da çalıştım ama anlamıyorum dersi. O kadar zor ki kitabı yiyesim geliyor sinirden."

"Fizik dersini yapamazsan hoca sana başka bir şey yedirir benden söylemesi." dedi ve alaylı bir şekilde sırıttı.

Lucifer kafasını iki yana salladı.

"of stolas yaa."

Stolas kısık bir kahkaha attı.

"Hayal ettin değil mi?. Hahaha şapşal şey seni." stolas lucifer'ın saçlarını karıştırdı.

Lucifer'ın yüzü kızardı.

"neyse boşver okulda konser verilecekmiş bugün ama tek sorun akşam yapılacak yani baya bir süre buradayız."

"Oha harbi mi kim gelecekmiş peki biliyor musun?."

"Hayır bilmiyorum. Gelince öğreneceğim bende."

Lucifer konserde alastor ile dans etse garip mi olurdu acaba?. Aman neyse bunu sonra düşünürdü sanırım.

Kapı açıldı ve içeri Tarih hocaları yerine Alastor girdi.

Lucifer ile stolas birbirleri ile bakıştılar.

" Tarih hocanız hastalanmış falan filan nöbetçi öğretmenim diye beni yolladılar. Sessiz olursanız sevinirim." dedi ve telefonuna bakarak sandalyeye oturdu.

Lucifer kaşlarını çattı neden umursamaz bir şekilde girmişti ki alastor. Telefondaki kimdi ki bu kadar önemliydi.

Lucifer içten içe sinirlenip düşünürken kapı çaldı ve içeri bir çocuk girdi.

" merhaba ben yeni öğrenciyim. Sınıfımın burası olduğu söylendi. Adım adem."

Alastor adem'e bakıp süzdü.

"Peki geçebilirsin." dedi ve telefonuna geri döndü.

Adem gözlerini boş yerlerde gezdirdi ve lucifer'ın yanını boş görünce oraya gitti. çantasını kenara koydu ve oturdu.

"Selam ben Adem senin adın ne?."

Lucifer yanına gelen öğrenciye daha 'git' diyemeden yanına oturmuştu bile.

"şey... Memnun oldum adem. Benim adım lucifer."

"lucifer?... Güzel isim. Teneffüste benim için okulu gezdirir misin ben okulu pek fazla tanımıyorum."

"Eh şey... Peki."

Adem memnun bir şekilde sırıttı ve aklına gelen şey ile tekrar konuştu.

"Okulda Street ducks grubu gelip konser verecekmiş. Çok iyi değil mi? Bu grup en sevdiğim rock grubu."dedi.

(Üzgünüm biryerlere ördek eklemem gerekliydi de 🤪Yaratıcılığım harika yalnız sjdjs)

Lucifer en sevdiği grubun okuluna geleceğini duyunca hızlıca adem'e döndü.

~Profesör~radioapple📻🍎~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin