Herkese merhaba yeni bir kurguyla karşınızdayım şuanlık bu kurguyu ilerletmeyeceğim herşey daha planlanmadı. Karakterlerin adları falan daha belli değil sadece olaylar belli şuanlık bu yüzden giriş bölümünü yazıp bırakıyorum eğer bu bölüm çok okunursa o zaman kurguya hızla devam ederim.
İyi okumalarr
🔪
(Katil)
11 Sene önce Odamda oturmuş kitap okurken dış kapının sertçe açıldığını duymuştum ve hızla odamın kapısını aralayıp salona göz atmıştım. İçeri fırlayan silahlı adamları görmem korkmama neden olmuştu bu adamlar kimdi neden buraya gelmişlerdi diye söylenmiştim içimden. Kapı aralığından sessizce salonu izlemeye devam etmiştim. Adamların arasından neredeyse babamla aynı yaşta görünen bir adam çıkmıştı ve doğruca babama doğru ilerlemişti. Ordan ne konuştuklarını duyamıyordum çünkü adam çok sakin ve sessiz konuşuyordu.
Ani şekilde gelen silah sesi, babamı yerde görüşüm hemen ardından adamın 'Hepsini öldürün' diye bağırışı ve annemle benden 1 yaş küçük olan kardeşimin yerdeki bedenleri.
Herşey çok kısa süre içerisinde yaşanmıştı ama sonuçta olmuştu. Gördüğüm manzarayla donmuştum. Ailem, canımdan çok sevdiğim ailem kanlar içinde yatıyorlardı. Adamın yüzünü hafızama kaydetmiştim. Adamlar tek tek çıkarken elimden yere çökmek dışında birşey gelmemişti. Şimdi bu anılarımı hatırlarken elimi farketmeden yumruk yapmıştım. Yumruğumu masaya vurdum.
"Herşey ailemin ölümüyle başlamıştı ve ben bir gün ailemin katilinden intikamımı alacağıma dair kendime yemin ettim. Şimdi o intikamı alma vakti."
🔪
Giriş bölümünü katilimizin ağzından okuduk ama devamı başrol kızımızın anlatımı üzerine olacak ama bazen katilin anlatımından da bölümler olacak umarım güzel bir kurgu olur.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM TUTSAĞI
General Fiction"Herşey ailemin ölümüyle başlamıştı ve ben bir gün ailemin katilinden intikamımı alacağıma dair kendime yemin ettim."