Bizi götürmesi için taksi gibi birşeyler bulmamız gerekiyordu fakat mısır dilini bilmediğimiz için kendimizi anlatamıyorduk en sonunda benim zeki
arkadaşım scott
-Max biz gerizekalıyız!
-Onu biliyorum, noldu niye sinirlendin?
-Biz niye dilini bilmediğimiz bir ülkeye gidiyoruz?
-Bilmem onu hiç düşünmedim.
-Evet, evet zaten max'ten beklenen hareket.En sonunda scoot çeviri kullanmaya karar verdi. Takisi çağırdık biraz pahalı bir fiyatı vardı ama değerdi. Taksici bizi zerre anlamıyordu fakat bizi piramitlere getirmişti, biz burayı turistik bir alan zannediyorduk çok fazla kişinin olacağını düşünmüştük fakat kimse yoktu. Bu beni korkutmaya bile yeterliydi. İçimden iyi ki gece gitmeye kalkışmamışız.
-Max
-Efendim
-Max, burada ölebiliriz çok fazla tuzaklı bölgeler var. Eminsin dimi?
-scott eğer korkuyorsan girme ben kendim girerim hemde seni tehlikeye atmam ama benim kararım net buraya giricem.Scott bir süre sessiz kaldıktan sonra tamam seninle giricem dedi. O andan sonra hiç konuşmadık çünkü ikimizde biliyoruz ki ya öleceğiz ya öleceğiz.
Girdiğimiz an içim içimi yemeye başladı. İçerisi zifiri karanlıktı gece gelsek kör olduğumuzu zannederdik. Scott hemen sordu:
-Max herhangi birşey hissediyor musun?
-Neden?
-Çünkü eğer yakında bir ısırılmış varsa hissetmen gerekir.
-Belkide burada değillerdir.
-Bilemeyiz. (Biraz durduktan sonra) Birşeyler hissedersen söyle sakın çekinme.
-tamam scott biraz sakinleş.Bir ışık belirdi. Scott sende göruyor musun diye sordum. Evet bende görüyorum oraya gidelim.
Bunun iyi fikir olduğuna emin olmamakla beraber ileri doğru yürüdük.
Karşımızda bir tuzak olacağını hissettim scott ilerliyordu. SCOTT DİKKAT ET!!
Diye bağırdım bir tuzağa düşüyordu. Scott bana binlerce kez teşekkür etti ama bu benim görevimdi onu koruyamazsam buraya gelmemin bir anlamı kalmazdı. Yürümeye devam ettikçe kalbime bir ağrı girmeye başlamıştı. Bunu söyleyip scott endişelendirmek istemedim ama ağrı artıyordu artık dayanılmaz bir hal aldı
Scott zeki biriydi bende birşey olduğunu hemen anladı-Max iyi misin kötüyse dönelim sonra yine geliriz.
-Scott birşeyim yok ileriye bakmamız gerekiyor yoksa bana ne olduğunu asla bilemeyiz.
-Tamam ama dahada kötüleşirsen yine gidebiliriz daha yarın var. 2 hafta buradayız.
-Scott birşeyim yok dedim tamam mı?
Scott'a zorla tamam dedirdikten sonra ilerlemeye devam ettik benim tahminimce buralarda bir panzehir veya benim canımı yakacak birşey olmasıydı. Çünkü halk onların burada olduĝunu biliyordu onlar için tuzaklar hazırlanmış olabilirdi. Scott diye seslendim.
-Efendim max?
-Bence buralarda zehir gibi birşey var canımı yakan bu.
-Haklısın max olabilir.