BAR [BÖLÜM-5]

27 1 1
                                    

İstanbul’daki ilk günün sabahı, Zehra ve Türkan güne erken başladılar. Yeni evlerinde geçirdikleri ilk gece, ikisi için de unutulmazdı. Zehra, Türkan’ın sabah erken kalktığını fark etti.

Türkan " Dün gece rahat uyuyabildin mi? " Diye sordu. Zehra uykulu bir sesle" Evet dün rahat uyudum " diye Türkan'ın sorusunu cevapladı. Türkan, Zehrayla beraber kahvaltı yaptılar ve okula kayıt olmak için dilekçe yazdılar ardından dışarı çıkıp otobüs durağına gittiler ve otobüs beklerken konuşmaya başladılar " Dün gece ne dediğini duydum " dedi Türkan, Zehra irkilmişti " Ne demişim ki? " Diye sordu cevabını gayet iyi biliyordu " Çok Tatlısın demiştin ya hatırlamıyor musun? " Diye sordu Zehra utangaç bir şekilde " Ay o ağzımdan kaçmış olmalı " dedi yanakları kızarık bir şekilde. Türkan zehranın yanaklarına ellerini koydu ve bir adım daha yaklaştı konuşmak için ağzını araladı " Utanmana gerek yok ben de seni çok tatlı buluyorum " dedi Zehra'nın duygularının karşılıksız olmadığını ima etmek için bu cümleden sonra Zehranın karnında kelebekler uçuştu. Ardından Türkan, Zehra'nın elini tuttu Zehra'nın yüzüne bakıp tatlı bir tebessüm oluşturdu Türkan.

Çok geçmeden otobüs geldi ve Beyoğlu'na gittiler denk geldikleri her bara canlı müzik yapacak müzisyen arıyor musunuz diye sordular neredeyse pes edeceklerdi ki bir bar'ın camında ilan görürler canlı müzik için müzisyen aranıyor yazıyordu içeri girip kendilerini tanıttılar ilan ile ilgilendikleri söylediler ve test edilmek için bir kaç şarkı söylediler ve kabul edilmişlerdi.

Zamansız Tutkular (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin