ABLA.

11 3 50
                                    

KEYİFLİ OKUMALARRRRRRRRR🤍🤍🤍🤍🤍

(Miiiira yazım yanlışlarını düzelt.)

...

Sahildeyken ağlayarak uyuya kalmıştım. Arabada gözlerimi açmamla beraber önce etrafımda Araf'ı aradım. Kafamı kaldırdığımda ise ön koltukta oturduğunu gördüm. Arabayı süren o değildi.

Yavaşça doğrulduğumdaysa gözlerim Timur'un siyah saçlarıyla karşılaştı. İkiside sessizdi. Timur beni dikiz aynasından görünce gülümsedi. "Günaydın," dedi tekrar yoluna dönerken. Ardından kucağındaki minik çantayı bana uzattı. Bu benim makyaj çantamdı. "Hazırlan ,Vanessa'ya ihtiyacımız var." demesiyle nefretle nefesimi verdim ve kalktığım yere geri uzandım. "İyi geceler."

"Hadi, Vanessa. Yaklaştık." dediğinde nefretle tekrar doğruldum ve telefonumun kamerasını açıp, küfürler eşliğinde makyajımı yapmaya başladım.

Saat gece yarısı 3'tü. Büyük ve şehir merkezinden oldukça uzak bir malikanenin arkadında arabayı durdurmuştu Timur.

Arabadan indiğimde bizimle beraber 2 araba ve bir motor geldiğini gördüm.  Motoru Tomris sürüyordu arkasında ise simsiyah giyinmiş Mira vardı. İkiside takım gibi simsiyah ve sert giyinmişlerdi.

Arabalardan birisi boşalmıştı. İçinden Batu, Afra, Faruk, Beren çıkınca hepsi bana gülümsedi.

Diğer araba ise tanıdıktı ama çıkaramıyordum.

Birden ön koltuğundan Andrei inince arabanın Andrei ye ait olduğunu hatırladım. Anderi, koşarak ön kapıya gitti ve kapısını açıp içeriden çıkan kişiye elini uzattı. Tabiki içeriden Rusian çıkmıştı. Onlar indikten sonra arkadan da sırayla Aaron ve Noris indi.

Aaron'u görünce minik bir şok geçirmiş olsam bile bunu dışarı vurmamak konusunda ustaydım. Beni gördüğünde her zamanki çapkın gülüşünü takındı ve sanki bir kraliyet üyesini selamlar gibi eğildi. Bense alay eder gibi güldüm.

Araf, arabadan indiğinde hızla onun yanına gittim. "Kimin evi burası?" diye sorduğumda önce malikaneyi süzdü, ardından bana tekrar döndü. Derin bir nefes aldıktan sonra konuştu. "Aslan Karayürek." dedi net bir şekilde.

Duyduğum isim sarsılmama ve beynimin allak bullak olmasına sebep olmuştu. Yutkundum ardından kafamı salladım.

Timur, hepimize planını anlatmış ve aklına soru takılan herkesi cevaplamıştı. Plan kısmından sonradını dinlememiş evi izlemeye ve düşüncelere dalmıştım.

Herkesin görevine dağılmasıyla bende Noris ve Aaron'un yanına gittim.

Dinlediğim kadarıyla Noris korumaların yanına Aaron'dan kaçmak için rol yaparak gidecekti ve dikkat dağıtacaktı. Aaron ise silahla biraz şov yapıp benim içeri girmemi sağlayacaklardı. Ben içeri girince arka kapıdan Timur ve Rusian'ı içeri alacak ve babamı arayacaktık ve onu evden çıkaracaktık.

"Vans, dikkatli ol tamam mı?" Aaron'un sesiyle düşğnmeyi bırakıp ona döndüm ve kafamla onu onayladım.

Noris, koşarak evin sağından gittiğinde Aaron'da ona uzak mesafeyle aynı yonden evin önüne çıktılar. Aaron havaya iki el ateş etti ve Noris bir çığlık attı. "Yardım edin!"

Korumalar görününce hızlıca sol taraftan evin önüne koşmaya başladım. Tüm korumalar Noris ve Aaron'a dikkat toplamıştı. İçeriden bir kaç koruma da dışarı çıkınca evin boşaldığını anladım ve açık kalan kapıdan içeri girdim.

Gözler Yalan Söylemez.Where stories live. Discover now