5

239 8 3
                                    

K: Meine Liebe.. En azından bana bir şans verebilir misin?

A: N-ne için?

K: Ghost'u red ettin.. onu sevmediğini söyledin. Peki ya ben? beni seviyor musun, Meine Liebe?

Ah bu çocuğun almanca kelimeleri yok mu.. Anlamıyorum ama ortama bir hava katıyor. Lan anama küfürler etmiyordur demi. Yok canım olmaz öyle şey. Bidakika.. Lan bana çıkma teklifi mi etti o?!

K: Adel..?

A: Ee.. şey.. ben..

K: sen..?

A: B-ben seni seviyorum.

Konig bunu duyunca şaşırdı. Bana sımsıkı sarıldı. Boğulacaktım az kalsın.

K: Sana çok iyi davranacağım, iyi bir sevgili olacağım.

Yüzüme minik bir öpücük bıraktı. Bunun üzerine bende onun dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

A: Eh ben artık kendi odama gideyim sevgilim.

Diyip odadan çıktım. Konig şok üstüne şok yaşamıştı. Hem onu öptüm hemde ona 'sevgilim' dedim.

Konig bütün gece uyuyamadı. Bir sağa bir sola dönüp durdu. Odada gezdi.

Bende uyuyamıyordum hâlâ olanları aklım almıyordu.

En sonunda birazda olsa uykuya dalabildik. Sabah oldu Konig kapımı çaldı. Kapıyı açtım.

K: Günaydın Meine Liebe.

A: Hmm günaydın..

Hafifçe esniyorum, Konig odama giriyor. O içeri girdikten sonra kapıyı kapatıyorum.

Konigle sohbet edip eğleniyoruz. Kahvaltı saatini kaçırdığımızı fark ediyorum.

A: Konig.. kahvaltı..

K: Verdammt.. zaman çok hızlı geçti.

A: Aslında herkes şuan görevde binada kimse yok.. Yemekhaneden gizlice birşeyler alabiliriz. Ne dersin?

K: Mantıklı, Meine Liebe.

Alnıma küçük bir öpücük bırakıyor. Beraber odadan çıkıyoruz. Yemekhaneden yiyecek birşeyler alıp bahçeye çıkıyoruz.

Aniden etrafta silah sesleri duyuyoruz.
Yurda düşman askerler giriyor.

K: Verdammt! Adel!

Biz kaçamadan askerler bizi yakalıyor. İkimizide bayıltıyorlar.

Çok geçmeden uyanıyorum. Sandalyede bağlıyım ve önümde Konig var. Fakat oda bağlı.

K: Gott.. sonunda uyandın. İyi misin birşeyin yok demi?

A: B-ben iyiyim ama neden buradayız..

K: Bilmiyorum.. Verdammt..

Düşman askerlerden birisi geliyor.

X: Hmm iki tane sevgili asker yakalamışız.. Şanssız olmalısınız ki yurttaydınız.

K: Neden buradayız çözsene bizi!

X: Şşhh sakin ol sadece biraz eğleneceğim. Özellikle şu güzellikle.

K: Ona dokunursan seni öldürürüm anladın mı lan!

Konig ipleri sertçe çekip kurturlmaya çalışıyor. İpler derisinde iz bırakıyor.

A: Çok haraket etme.. zarar göreceksin..

X: Ahh ne kadar tatlı, sevgilisini düşünüyor..

Elini çeneme görüyor. Kafamı çeksemde başımı sabit tutuyor.

K: Bırak lan! Bırak kızı dokunma!

X: Ulan bu sevgilin tam bir kuduz köpek gibi yerinde duramıyor. Oysa sadece yeni başlamıştım.

A: Çek elini yüzümden!

X: Ahh güzelim sende mi? neyse madem beni istemiyorsun o zaman seçim yap.

A: Ne seçimi?

X: Ya bana dokunursun yada sevgiline.

A: Aptal mısın? tabikide sevgili mi seçiyorum.

X: Ah evet ama şöyle bir sorun da var. Ona her dokunduğunda o bir dayak yiyecek. Fakat bana dokunursan hiç birşey olmayacak tatlım.

K: Beni seç Meine Liebe! Sorun değil beni seç! o piçe dokunma seç beni!

A: K-konig ama..

K: Aması yok seç beni!

A: B-ben sevgilimi seçiyorum.

X: Ah yazık oldu biraz eğleniriz diye düşündüm. Fakat ben böylede eğleneceğim. Şimdi dokun.

A: Şimdi mi..?

Sandalye mi Konig'e yaklaştırıyor.

X: Dokun.

Titreyen elimi yavaşça Konig'in vücuduna değdiriyorum. Konig özlemle bana bakıyor.

K: Merak etme Meine Liebe.. buradan çıkınca rahatca dokunabilirsin-

Aniden asker Konig'e tokat atıyor. Elimi irkilip geri çekiyorum.

X: Devam et dokun.

A: B-ben yapamam..

K: Dokun Meine Liebe..

Aniden aklıma bir fikir geliyor. Ellerimi çekiyorum.

A: Ben Konig'e değil sana dokunmak istiyorum.

X: Bana mı?

K: Meine Liebe! Hayır!

A: Evet sana.

X: İyi seçim güzelim.

K: Verdammt! Hayır Adel!

Düşmana bakıyorum. Sırıtarak konuşuyorum.

A: Fakat şöyle özel bir yere mi gitsek? orada daha rahat dokunurum~

X: Ah elbette güzelim.

K: Hayır! Adel burada kalacaksın!

Konig iplerden kurtulmaya çalışıyor. O sırada düşman asker benim iplerimi çözüyor. Ayağa kalkiyorum beni belimden kavrıyor.

X: Hm hadi gidelim güzellik.

A: Gidelim.

Cebimde taşıdığım bıçağı sessizce Konig'e fırlatıyorum. Konug'in elleri önden bağlı olduğu için bıçağı tutabiliyor. Planımı anlayınca hemen ipini kesiyor. Düşmana bir yumruk geçiriyor ve bağırmasın diye ağzını kapatıyor.

Düşmanı öldürdükten sonra benim elimi tutuyor ve hızlıca oradan kaçıyoruz. Şansımıza asker birliğimizin çoktan geldiğini fark edip arabaya biniyoruz.

Albay bizi kontrol ediyor. Yaralanmadığımızı görünce arabayı sürüyor.

Olanları rapor ettikten sonra odamıza gidiyoruz.

Konig x YnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin