Mekâna gelmiştik. Normalde böyle mekânlara alışıktım. Babam hep giderdi. O yüzden asla gerilmezdim. Fakat dün olanlar yüzünden hâlâ biraz gergindim.
Hepimiz masaya oturduk. Konig içkisinin tadını çıkartıyordu. Bana dediğine göre onu pek etkilemiyormuş. Fakat bende tam tersi. Üç yudumda bile sarhoş olabilirdim. Bu yüzden elbette dikkatli olmalıydım.
Alkollü bir içeçek aldım. Alkol oranı az diye tüm bardağı bitirdim. Fakat tadı çok hoşuma gidince bardak sayısı arttı.. 1-2-3-4-5.. altıncı bardağımı içecekken Konig beni durdurdu.
K: Verdammt.. ne yapıyorsun Adel?!
A: Mhmm.. ne oldu ki..?
K: Şuna bak neredeyse konuşamıyorsun.. Bu kadar sarhoş olman senin için iyi değil.
A: Bana bakğ yakışıklı çocuk..! ne yaptığım seni ilgilendirmeeğz.. tağam mıı?
K: Mein Gott.. Beni delirtmek mi istiyorsun Adel? ya ben seni durdurmasaydım ve birisi senin sarhoşluğundan yararlansaydı?
A: Bağk ben askeriiğmm seni vururummğ anladığn mığ?
K: Aynen vurursun, yürü seni odana götürücem.
Konig kolumdan tutup beni kaldırıyor.
A: Odağmda ne yapıcağz? yoksa se-
K: Adel sus!
Konig'in yanakları kızarmıştı ve beni susturmuştu. Çok yavaş yürüdüğüm için kucağına aldı.
Normalde buraya arabayla gelmiştik fakat asker yurdumuz buraya yakındı. Konig yürüyerek götürdü.
Konig odamın kapısını açmaya çalıştı. Anahtarımı üzerimde bulamadı.
K: Anahtarın nerede Adel?
A: Öperğsen söylerimğ~
K: Off Adel Offff..
Konig beni kendi odasına götürüyor. Beni düşürmeden dikkatlice yatağa bırakıyor. Yatağa bırakıp mutfağa gidecekken onu kendime çekiyorum.
A: Yakışıklığ gitmeseneğ daha yapacak çok şey varrğ~
K: Of Adel bırak kahve yapacağım sana..!
A: Hadiğ amaağ~
Onu çekiştirirken Konig beni durdurmak için belimden tutuyor. Belimi kavrayınca inliyorum ve bu onu daha çok kışkırtıyor.
A: Ngh~!
K: Verdammt.. Adel değişik sesler çıkarma..!
A: Mhmm belimi daha sıkı kavrağ~
K: Adel ne saçmalıyorsun.. elimi bırak!
Onu kendime çekip sertçe öpüyorum.
Dudakları dudaklarıma değiyor. Onu öptükten sonra geri çekiliyor.K: Adel bu benim ilk öpücüğümdü..
A: 25 yaşına kadarğ kimseyiğ öpmedin miğğ?
K: Hayır y-yapmadım..
A: Senğ şimdi bakiresindirğ-
K: Adel!
A: Aahğ merak etmeğ bende bakireyimğ-
Aniden orada sızıp kalıyorum. Konig yanakları kıpkırmızı bir şekilde benim uyuyuşuma bakıyor.
"verdammt.."
Konig hızlıca banyoya gidiyor.