Sabah uyandığımda Konig'in kollarındaydım. Yataktan kalkmak için haraket edince Konig beni sıkıca tuttu.
K: Schatz.. nereye?
Onun uykulu hâlini görünce gülümsüyorum.
A: Su içeceğim, Konig.
K: Hmm Konig deme ya aşkım desene.
A: Alışkanlık olmuş.
K: Dün gece hiç öyle demiyordun ama.
A: K-konig!
Konig sırıtıyor ve boynuma küçük bir öpücük bırakıyor. eliyle saçımı düzeltiyor.
K: Utanınca çok tatlı oluyorsun, Meine Liebe."
A: H-hıh ben gidiyorum
Yataktan kalkacakken Konig yeniden belimi kavrıyor. Beni kendine çekiyor.
K: Birazcık daha, Bitte.
Yataktan kalkamayacağımı anlayınca pes ediyorum ve Konig'e sarılıyorum. Onun maskesiz yüzü çok iyi görünüyordu. Yüzünde ki yaralar ona yakışıyordu. Yavaşça yüzünde ki yaralara öpücükler bıraktım. Konig şaşırdı ve eliyle çenemi tuttu. Parmağı nazikçe alt dudağımı okşadı.
K: Ne yapıyorsun, Liebe?
A: Sevgilimi öpüyorum.
K: Sevgilin yesin seni.
Bir anda üstüme çıktı ve boynuma öpücükler bırakmaya başladı. Gülümseyerek onu izledim.
K: Her zerreni çok seviyorum, Liebe.
A: Hm öyle mi?
K: Elbette öyle.
A: Bu kadar öpmek yeter hadi artık kahvaltıya inelim, aşkım.
K: İnelim, Liebe.
Üstümüzü giyinip aşağıya indik. Kahvaltımızı yaptıktan sonra bahçedeyken aniden telefonum çalıyor.
A: Bir dakika hemen döneceğim.
Konig'e konuşma fırsatı vermeden hemen bahçeden uzaklaşıyorum. Telefonu açıyorum.
Arayanın babam olduğunu anlayınca geriliyorum.
B: Kızım.
A: B-baba.
B: Uzun zaman oldu konuşmayalı özledim seni kızım.
A: Bende seni özledim baba..
B: Annenle ben seni bekliyoruz iki gün sonra tatilde gelirsin buraya değil mi?
A: Gelirim de.. Sen bana kızmayacak mısın..?
B: Ne için?
A: Ben görevi batırdım..
B: Ha o mu evet biliyorum kızım Albay'ın benle konuştu.
A: Y-yani..?
B: Saçmalama Adel bir görevden birşey olmaz senin yaşındayken daha zorlanırdım. Şuana kadar sadece bir görev bağırdığın için seninle gurur duyuyorum kızım.
A: Gerçekten mi?
B: Evet kızım, şunu unutma ben ve annen her konuda senin yanındayız.
A: Teşekkürler baba..
Telefonu kapattıktan sonra yüzümde bir gülümseme oluştu. Mutlu mutlu bahçeye geri döndüm. Konig orada hâlâ beni bekliyordu. Onun yanına oturdum.
K: Kimle konuştun, Liebe..?
A: Babamla.
K: Sana kızdı mı?
A: Hayır tam tersi benimle gurur duyduğunu söyledi.
K: Senin adına sevindim, Liebe.
A: Konig bir şey demek istiyorum.
K: Hm?
A: İki gün sonra tatilde eve gideceğim sende benle gelmek ister misin? Hem seni ailemle tanıştırırım.
K: Gerçekten mi?
A: Elbette.
K: Gelirim, Liebe.
Konig gülümseyerek dudaklarıma bir öpücük bırakıyor.