6 (smut)

435 8 9
                                    

Konig beni odasına çekiyor. Arkamızdan kapıyı kilitliyor.

A: Aşkım ne yapıyorsun?

K: Dayanamıyorum Adel daha fazla tutamıyorum kendimi. O adam sana dokununca deli oldum. Sırf senin bana dokunman için dayağı bile kabul ettim. Muhtacım.. senin dokunuşuna, kokuna, sesine, nefesine.. muhtacım.

Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Bir şey diyemeden Konig beni sertçe öptü. Eli belimden aşağıya kayıyordu. Dudaklarımı arzuyla öpüyordu. Dili ağzımın içini keşfediyordu.

Beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Ardından üstüme çıktı. Öpmeye devam etti. Yavaşça boynuma doğru indi. Minik öpücükler bıraktı ve yavaşça ısırdı.

Hassastım sadece ona karşı böyle hassastım. Vücudum ihtiyaçla kıvranıyordu. Evet ihtiyacım vardı Konig'e ihtiyaç duyuyordum.

Konig'in eli pantolonumun içine kaydı. Kilodumun üzerinden parmağını hassas bölgeme değdiriyordu. Uzun kalın parmakları o bölgede gezinince kendimi daha fazla tutamadım. Ağzımdan minik bir inleme kaçtı.

A: Ngh~ K-konig

Konig bana baktı. Memnun olup olmadığımı kontrol etti.

K: İnle daha çok inle.. adımı söyleyerek inle.

Parmaklarını hızlandırdı. Delirmek üzereydim parmağının içime girmesini istiyordum. Zaten yeterince ıslanmıştım.

Konig aniden pantolonumu tamamen çıkarıp yere attı. Kilodumuda yırtarcasına çıkartıp yere fırlattı. Alt tarafım tamamen onun önünde çıplaktı. Utanıp bacaklarımı kapatacakken bacağımı sıkıca tutup ayırdı.

K: Yapma bırak bakayım, hissedeyim.

Sözleri beni delirtiyordu. Parmağı ıslaklığıma değince ağzımdan inleme sesi kaçtı. Lanet olsun neden bu kadar fazla hassastım.

Konig maskesini çıkarttı. Onu ilk defa maskesiz görüyordum ve böyle bir anda mı? Nasıl şoka uğrayacağımı bilemeden Konig eğildi. Benim ıslaklığımı emmeye, yalamaya başladı.

A: Ahh~ K-konig~!

Konig onun ismiyle inlememden memnun bir şekilde devam etti.

Dili en hassas bölgeme değip duruyordu. Adeta deliriyordum. Hiç durmuyordu o gittikçe hızlanıyordu. Ellerimi saçlarına götürdüm. Seslice inleyip duruyordum.

Boşalmaya yakındım onu kendime daha çok bastırıyordum. Çenesinde ki hafif sakalları bana değiyordu.

Boşalmaya aşırı yakınlaşmıştım.

A: K-konig ben-

Konig aniden geri çekildi ve bana baktı. Şoka uğramıştım. Neden durdu? Ben tamda boşalmak üzereydim. Alt tarafıma ağrı girmişti. Boşalmak istiyordum buna ihtiyacım vardı.

A: K-konig durma..

K: Hm o kadar çok mu istiyorsun?

A: E-evet lütfen devam et.

K: Ahh Meine Liebe.. beni delirteceksin.

Tekrardan eğildi ve hızlıca yalamaya başladı. Bu sefer durmadı ve zevkin doruklarına geldim. Boşalınca belimi haraket ettirdim. Vücudum orgasm etkisinden titriyordu.

Konig geri çekildi. Beni izlemekten zevk alıyordu.

K: Tadın çok güzel Meine Liebe. Herşeyimin ilki olduğun için mutluyum.

Bana sarıldı ve beraber uyuduk. Konig sert olmasına rağmen kendini durdurmuştu ve ileri gitmedi. Çünkü biliyordu hazır olmadığımı biliyordu.

Konig x YnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin