Kitapta neler olacak?
Biraz nazlı, şımarık,
fevri ve bir o kadar sıcak kalbi olan Harry,
Hayata karşı tecrübe sahibi; sakin, anlayışlı ve sevecen Louis,
Çöpçatan Niall,
Bolca text bölümler,
Gözümüzün nuru, Larry.🏡
"Harry, anlamıyorsun, senin için endişeleniyoruz güzel oğlum, neden buraya gelmiyorsun hâlâ?"
Telefonun diğer ucundan, "Ben endişelenmiyorum," diyen babasını işitmesiyle keskin bir şımarıklık ve ardından gelen öfkeyle yumruğunu kenetledi. "Adıma konuşma, Anne. Hey, bana öyle bakma. Tutturdu özgürlük diye, pılını pırtını toplayıp Amerika'ya gitmedi mi? Güya hemşire olacakmış! Ben ona şirket vadettim, yaptığına bak!"
"Ben hayalimi gerçekleştiriyorum diye kıskanıyor o, değil mi?"
"Aman çok kıskandım!"
"Kıskandın tabi Bay Robin Styles Çok Bilmiş Efendi Hazretleri! Göbeğin büyüdü şirket koltuğunda oturmaktan! Bak ben hemşireyim, hiç böyle bir şey yaşıyor muyum?"
"Ne güzel işte, dünya nîmetlerinden bolca yiyip hayatımın keyfine bakıyorum, sense yediğinden bir şey anlamıyorsun!"
Babasının kahkahalarla söylenmesi üzerine telefonun diğer ucunda kendisini görmeyen ve onun da babasının görünmediği ekrana doğru dil çıkardı, "Kapatıyorum!" dedi. "Hoşça kal anneciğim, sonra görüşürüz."
"Baaay canım, baaay!" diyen babasına bir kez daha dil çıkardı, telefonu kapadığı gibi sinirle ciyakladı. Ayaklarını ahşap parkelere vurup sıktığı yumruklarıyla pek tuhaf hareketler eşliğinde söylenirken, kendisine hayretle bakan ev sahibiyle göz göze gelerek birden duruldu, gülümsemeye çalıştı.
"A-ailevi sorunlarım var da..."
"İsterseniz üst katı da gezelim."
"Tabi!"
Üst kat, tahmin ettiğinden daha geniş, daha ferahtı. Aileler için oldukça uygun ve mütevazı görünen bu mahalledeki yeni ev, insanı güvende ve mutlu hissettiriyordu. Gülümsedi, keyifle ev sahibine döndü. "Bayıldım! Ne kadar ferah bir yer burası!"
"Teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim."
"Ne kadardı fiyatı acaba?"
"Beş yüz bin dolar tutuyor, doğrusu bu indirimli fiyatı."
Harry gülekaldı. Adamın kaşları çatıldı, anlamaz bir bakışla onu süzerek elini, Harry'nin donuk yüzü önünde salladı. Birden irkilen Harry, yüzündeki donuk gülüş eşliğinde yersiz ve yapay bir kahkaha bıraktı. Sonunda durağanlaşan gülüşü eşliğinde boğazını temizledi, şimdi pek de ferah gelmeyen evi şöyle bir almayıcı gözüyle süzdü. Ih... Pek de güzel değilmiş zaten...
"Evet, anlıyorum..."
"Ne düşünüyorsunuz ev konusunda, size uygun mu?"
"Şey, ben bir düşüneyim en iyisi."
"Parası mı sıkıntı?"
"Eh, biraz... Ne telefonda söylediniz ne de sitede belirtmişsiniz fiyatı, öyle olunca merak etmiştim ama bütçemin çok üzerinde."
"Ama bakın, bu mahalle gibisini bulamazsınız. Buradan iyisi herhalde Hollywood tepesidir."
Gülümsemeye çalışarak, "Hı..." sesi çıkardı. "Anlıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Where Is My Landlord? | Larry
HumorHayatını kimseye muhtaç olmadan yaşayabileceğini hem kendisine hem de babasına kanıtlamak için yeni bir ülkede yeni bir hayat kuran Harry, satın aldığı evde hiç de beklemediği bazı durumlarla karşılaşıyor ve Louis denen adamla sorunların peşine düşü...