"MAFYA?"

13.5K 496 38
                                    

Hocaya saydirarak-içimden ha hoca la bu boru mu- yerime geçtim yani sınıfta tek bos yer olan meteorun yanına oturdum önce bana şaşkınlıkla baktı bnde aldırış etmeden oturmaya devam ettim sıkıcı bir dersten sonra teneffüste sınıf boşalmışti ışte ilk gün olmasının kötü ve gıcık tarafı kimseyi tanimiyo olmandi ama sanırım her eğitim yılımda karşılaştıgim drami yasamayacaktim çünkü kizin biri -tanimiyom o yüzden kizin biri dedim canlar-
"selam"

"selam"

"şey ben eda "

"ela"

çok mu samimiyetsiz oldu la

"seninde arkadaşın yok heralde"

"aynn ya tek tabanca kaldım zalim ellerde "

"hahaha espirili birisin galiba "

" he ya espiri seviyom öyle gülme yüzün kirisir tespitine karşı olarak dogmusum o derece yani "

" hahah iyimis ya iyi birisin ama ekini tanimiyosun galiba çünkü tanıyan biri onun yanına oturma cesaretinde bulunamaz "

"kim ki la bu ben hariç herkes taniyo heralde ama ünlü biri değil kesin çünkü ben her pazar magazin programlarini hiç kaçırmam"

"bir artist falan değil taskiran şirketler grubunu biliyor musun"

"he şu kendilerinden sonra 17 sülalesine yetecek kadar para,şirket,otel,araba Ayy daha sayiyim mi çok zenginler ya kısaca yani"

"peki neden bu kadar zenginler biliyormusun"

"canım ben sebebini fazla arastirmam sonuç adamlar coh zengin nasıl oluşturdukları kimin umrunda "

"ekin taskiran taskiranlarin tek torunu yani tek varis taskiranlar bir ..."

Aslında cümle tamamlanmisti ama eda tarafından değil şu meteor tarafından "mafya !"

"mafya? Hahahh oğlum siz wattpadde çok kitap okuyonuz herhalde mafya yok la tefeci falan varda mafya yok yani ilk başlarda bende var mi la acaba dedim ama sonra çok saçma geldi lan"

sadece gülen neden bendim acaba ? Eda eliyle sus yapıyordu
ama noluyoz lan

"demek ınan miyosun öyle mi mafya olduğuna olduğumuza "

tamam suan tirsiyo olabilirim ama sen öyle bakma bak bu kalp yani çok yüklenmeye dayanmaz beynim error veriyo suan aradığıniz ve yardimina ihtiyaçiniz olan beyne ulaşılamıyor lütfen daha sonra ...
"Yani hiç görmedim ben hem zaten yani genelde görmediğim şeylere de fazla inanmam"

ne sacma cümle oldu la bu :P

"demek görmediğim şeylere ınanmassin ha "

ilk söylediğimde anlamadı mi acaba ? Biranda sürüklenmeye başladım lan kol bu kol kopacak valla kalcak elinde ya

"o zaman sana gösterelim "

what dedin gülüm!

Mafya ? "BAŞLANGIÇ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin