Eladan devamm
Acaba nereye gidiyorduk ve gideceğimiz yerde benim can güvenliyim sağlanacak miydi ? En az ekinlerin evi kadar büyük olan bir evin önünde durduk ekin gulumseyerek kapıyı çaldı
Kapıyı güler yüzlü orta yaşlı bir yardımcı açarak bizi içeri aldı hadi bakalım işkence başlasın büyük salona girdiğimizde en az 90 yaşlarında bir kadın oturuyordu"sen kimsin "
"benim babaanne ekin "
"hangi ekin "
"Torunun "
"?"
"ben ekin torunun bu kızda karim ela "
"ben ?" (anlayanlara) (yaşanmış bir olaydır:))
"babaanne sen ilaçlarını aldın mi
"sanane bundan tanımam etmem seni çık git evimde "
"Babaanne benim Tavşanın "
"Tavşan mi hahaha sen mi ahahah koptu ya sen ve tavşan "
" Tavşanın sen misin kuzum "
" bu böyle devam edecekse bende bi hayvan önermek istiyorum ÖKÜZ nasıl ama bak cuk diye oturdu tam senlik "
" senle sonra konuşmaz bekle sen bekle"
" sen kimsin kızım nasıl girdin içeri "
" şey ben Tavşanın karisiyim haha "
" hangi Tavşanın kim bu kız ekin hemen polisi ara "
zarzor ekin beni tanıta bilmişti kadında alzeymır varmış ondan dolayı her nerdeyse 15 dakikada bir adımı yaşımı falan soruyordu ama büyük o 100 kerede sorsa cevap verilir o kadar ..
"kızım senin adın neydi?"
"ela efendim"
"hı hiçte sevmem ela ismini ne öyle kısacık isim mi olurmuş"
"işte teyze bende dedim ama bi yerde avantajı var sınava girince isim kodlamaya fazla uğraşmıyorum orda süper oluyor :)"
"ekin nerden buldun bu kızı çelimsiz bişey bu "
"aa olmadı ama teyze bende burdayım yani duyuyorum bari ben gidince yap dedikodumu "
"ela kadın yaşlı ve hasta olduğu biliyorsun azıcık saygılı olmaz mısın ?"
"ama ekin yada haklısın ya sorry "
"adım ne demiştin ?"
"ela teyzecim e l a"
"karşında gerizekalı mı var da heceliyorsun benim zekam seni cebimden çıkarır üniversite mezunuyum ben "
"valla mı doğru mu ekin ?"
"-fısıltı şeklinde- hayır ama öyle sanıyor ilkokul terk"
"hım tamam "
"noldu orda fısıltıyla bişey dedin tavşanım bu gudubet sana bişey mi dedi yavrucum"
"yok babaanne bişey demedi "
"gudubet ? ben miyim gudubet aşk olsun ama teyze ya neyimi gördünde böyle diyosun ya "
"ne ? ne diyosun kızım kimsin?"
"ay daraldım valla yeter hadi gidelim ekin nolur ya "
"daha yeni geldik ama ela oturalım az babaannemle tanış "
"onu 10 15 kere yaptık canım merak etme "
":)))"
*sınır : 5 vote 6 yorum sınır geçilmedikçe yeni bölüm gelmeyecektir !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ? "BAŞLANGIÇ"
Chick-LitSusun sessizlik... Konuş kızım Hakim bey ben ela TAŞKIRAN 19 yaşında üniversite öğrencisiydim çekirdek bir aileye sahiptim gelirimiz orta düzeydeydi ben ne umutlarla başladığım üniversitede bu hödukle karşılaştim tanışma falan filan derken evlen...