"DOGUM GÜNÜ COCUGU"

2.4K 125 6
                                    

ELA

Teyzenin ahiret suali gibi sorularına verdiğim cevapları ygs ' de vermedim ya öyle bir kadındı yani en son aile sıra nomuda soracaktı da Allahtan amca karısını susturmuştu. Biraz geç olsada...

partinin yapılacağı barın önüne geldiğimde üzerimi bir kez daha düzelttikten sonra içeriye girmiştim.

Tovbesteyşın la bura ne böyle bu kız acayip zengin bişey mis yani baya baya öyleymiş neyse şöyle köşeden köşeden bir masaya oturdum . Benim geldiğimi gören doğum günü cocugu yanıma doğru sırıtarak geldi . Hayır anlamıyorum o kadar paran var üstündeki ney kız oyle bunlar hep amerikanin oyunlari ...

"hoşgeldin bi ara gelmiyeceksin sanmıştım "

Bu ciddi mi ya

"hoşbuldumm"

Tekrar gelicem deyip yanımdan ayrildi. Iyiki tekrar gelicem dedi yoksa hasretiyle olurdum ben kesin.

Saat ilerlemisti biz pastayı falan kesmiştik sıra böyle alkol almış sallanan malların danslarını seyretmeye gelmişti.

Bari mısır olsaydı ya . Alkoligin biri yanıma gelerek beni dans pistine sürüklemeye başlamışti hoba noluyoz abi

"bırak lan kolumu sen benim kim olduğumu biliyor musun bi kere benim dayım mafya (belki yer ya -bu arada dayim aşçı - ) bırak kolumu bak ona derim seni böyle mal gibi ağzını burnunu yamultur bırak ya "

Kolumu ne kadar kurtarmaya calissamda öküz bırakmıyordu. Ve bu duruma kimsede engel olmuyordu . Galiba dayımin mafya olduğunu yemediler . O kadarda ciddi söylemiştim halbuki ...

Iyiyce sapitmaya başlamıştı bu öküz en son sınırı aşarak az kalsın beni öpüyordu. Ta ki yere yığılana kadar hey ne kadarda güçlü bir çocuk diye düşünüp ona vurana baktığımda Yok devenin horukesi ....

Mafya ? "BAŞLANGIÇ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin