"Hey, evlat."
Yönünü kaybetmiş bir çocuk gözlerini kırpıştırarak açtı, yukarıdaki floresan ışığına bakarak yüzünü buruşturdu. Oda steril kokuyordu, o kadar ki burnunu yakıyordu. Yakınlardaki bir monitörün yüksek bip sesini duyabiliyordu. Sanki her bir duyusu yeniden başlatılıyor ve onu aynı anda bunaltıyordu.
"Huh?"
Görüşü odaklandığında önünde üç kişi gördü; laboratuvar önlüğü giymiş ufak tefek bir kadın, iskelete benzeyen bir adam ve bir yıldır uyumamış gibi görünen başka bir adam.Odanın etrafına baktı ve nerede olduğunu veya oraya nasıl geldiğini bilmediğini fark etti.
"Ne...?" diye başladı, sesi boğuktu. Tanrım, bu onun sesi miydi? "Neredeyim?"
"Hastanede," diye cevapladı yorgun adam. "O kötü adam sana tuhaflığı ile vurduktan sonra bayıldın."
"Ben... ne?"
Yaşlı kadın ona gülümsedi. "Endişelenme, herhangi bir hasar yok gibi görünüyor. Yine de Midoriya'yı epey korkuttun."
İsmin geçmesiyle gözlerini kıstı. "Kim?"
Üç figür birbirine baktı ve çok yanlış bir şey söylediği hissine kapıldı."Sana birkaç soru soracağım," dedi yaşlı kadın yumuşak bir sesle, aniden hiçbir duygu belirtisi göstermeden.
"Adın ne?"
"Benim adım mı?" diye tekrarladı. Ne kadar da aptalca bir soru. Elbette kendi adını biliyordu. Bu... Bu...
"Çocuk, sakin ol," dedi yorgun adam. Bu kadar ağır nefes almaya başladığını fark etmemişti.
"Ne... Ne oluyor? Neden adımı hatırlayamıyorum? Benim adım ne?" diye yalvardı yorgun adama. Nedense ona güvenebileceğini hissetti.
"Adın Bakugou Katsuki."
Birkaç saniye bunu düşündü. Evet, bu doğru gibi görünüyordu. Elbette, adı Katsuki'ydi. Bunu nasıl unutabilirdi?
Katsuki ellerine baktı, ona yepyeni hissettiriyordu. Bu yara izi her zaman var mıydı? Elleri neden bu kadar nasırlıydı? Hayatını hatırlamaya çalışmakla o kadar meşguldü ki iskelet adamın telefona cevap verdiğini fark etmedi. Yaşlı kadınla yorgun adamın ne söylediklerine de dikkat etmiyordu. Ebeveynlerinin nasıl göründüğünü düşünmeye çalıştı ama aklına hiçbir şey gelmedi.
"Az önce Tsukauchi'den haber aldım," dedi iskelet adam. Katsuki'nin dikkati tekrar ona döndü.
Adını hatırlayamıyordu ama onu tanıyormuş gibi hissediyordu.
"Ve?" diye sordu yorgun adam. Katsuki emin olamıyordu ama neredeyse endişeli görünüyordu."Bu bir hafıza kaybı tuhaflığı." iskelet adam açıkladı. "Genç Bakugou, etkisi geçene kadar hiçbir şey hatırlayamayacak."
"Ne kadar sürecek?"
"Belirsiz," diye iç geçirdi iskelet adam. "Genellikle sadece birkaç saat sürer ama oldukça sert bir darbe almış. Kötü adam tuhaflığı arttıran bir ilaç kullanıyordu."
"Tsukauchi'ye bu tuhaflık hakkında sahip oldukları tüm bilgileri göndermelerini söyle," dedi yaşlı kadın.
"Daha fazlası var," diye devam etti adam. "Hafızasını kaybetti ama duygularını kaybetmedi."
"Bu ne anlama geliyor?" diye sordu Katsuki. Yorgun adamın dudağının bir anlığına kıvrıldığını gördü.
"Bizim kim olduğumuzu hatırlayamazsın ama bizim hakkımızda ne hissettiğini hatırlayabilirsin."
Katsuki gözlerini kıstı. Bu bir sürü saçmalık gibi geliyordu.
"Belki hatırlamaya çalışırsa, tuhaflık daha çabuk geçer," diye mırıldandı yaşlı kadın.
"Ben araştıracağım, siz ikiniz Bakugou ile çalışın ve hafızasını geri kazanıp kazanamayacağını görün."
Katsuki yeni bilgilerle daha da kafası karışmıştı. Böyle sıkışıp mı kalacaktı?
Yaşlı kadın kapıyı açtığında, onun yaşlarında beş kişi odaya doluştu.
"Bu doğru mu?" diye sordu bir çocuk panikle. Çiller yüzünü kapladı ve Katsuki'ye hayatında gördüğü en büyük gözlerle baktı. Katsuki kalbinin çırpındığını hissetti.
Bu neydi?
"Kacchan gerçekten hafızasını mı kaybetti?" diye devam etti çocuk. Kacchan mı? Bu onun lakabı mıydı? Çocukça görünüyordu ama hiç aldırmadığını fark etti."Hepinize kulak misafiri olduğunuz için ceza vermeliyim," diye yorgun adam ağır ağır konuştu.
"Lütfen bizi kovmayın!" diye bağırdı kızıl saçlı bir çocuk. "Sadece Bakugou'nun iyi olduğundan emin olmak istedik!"
"Bekle, Aizawa-kun," dedi iskelet adam. Yani yorgun adamın adı buydu... "Bu iyi olabilir, Genç Bakugou'nun hafızasını geri kazanmasına yardımcı olabilirler."
Aizawa gözlerini kıstı, ancak bir an sonra Katsuki'ye döndü."Tamam," dedi. "Benimle başla, sonra nasıl gideceğine bakarız."
"Tamam..." Katsuki, Aizawa'ya baktı ve odaklandı. Ona baktığında tanıdık bir şeyler hissettiğini fark edince şaşırdı. "Güvendiğim birisin... Saygı duyduğum birisin. Sen..." Hislerine anlam veremediği için hayal kırıklığına uğrayarak homurdanarak sustu."Denemeye devam et, Bakugou," diye cesaretlendirdi Aizawa.
Katsuki bir nefes aldı ve verdi. Bu sefer Aizawa'ya baktığında, başlangıçta hissettiği tavşanı kovalamaya odaklandı. Evet, bu adama saygı duyuyor ve güveniyordu. Bu adamın onun için orada olduğunu, ona öğrettiğini biliyordu. "Sen... Sen... benim öğretmenim misin?"
Diğerleri rahat bir nefes aldılar ve sırıtmaya başladılar. Aizawa ona küçük, gururlu bir gülümseme verdi."Bu doğru."
"Vay canına, gerçekten mi?"
diye sordu Katsuki. Belki bu plan gerçekten işe yarayabilirdi. Hala belirli bir şey hatırlayamıyordu ama en azından tamamen karanlıkta değildi.
"Şimdi onu dene," dedi Aizawa iskelet adama işaret ederek.
Katsuki bu adamı anlamakta biraz daha zorlandı. Duyguları güçlüydü, neredeyse bunaltıcı bir noktaya kadar.
"Sen. Sana saygı duyuyorum, sanki akıl hocammışsın gibi. Sana hayranım. Ama..."
duygularını tekrar dizginlemeye çalışırken gözlerini kıstı. "Sana bakmak beni biraz kızdırıyor, ilham veriyor ve..." bir sonraki kısmı neredeyse kabul etmek istemiyordu.
"Ve?" diye sordu Aizawa.
"Ve biraz... korkmuş ve üzgün mü?" Katsuki iç çekti ve kucağına baktı. "Bu... mantıklı mı?"
"Anlamlı, oğlum," dedi iskelet adam hem ciddi hem de gururlu bir şekilde. Katsuki'nin omzuna elini koydu ve sanki her şey yoluna girecekmiş gibi rahatlatıcı hissettirdi.
"Peki ya ben?" diye sordu kızıl saçlı çocuk coşkuyla. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı ve Katsuki kendi gülümsemesiyle bunu eşleştirmekten kendini alamadı.
"Heh. Sen. Sana saygı duyuyorum," dedi Katsuki kendinden emin bir şekilde. İçindeki bir şey bu adamı sevdiğini biliyordu. "Sen... bir arkadaşsın."
Kızıl saçlı çocuk Katsuki'nin sözlerinden etkilenmiş gibiydi.
"Evet, dostum. Kesinlikle."
Yumruğunu uzattı ve Katsuki hiç düşünmeden yumruğuyla ona çarptı. Evet, bunda oldukça iyiydi. Belki de yakında hafızasını geri kazanacaktı.
"Ne... şey... benim hakkımda?" diye sordu çilli çocuk gergin bir şekilde.
***
Devam edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chasing the rabbit
Short StoryKatsuki, hafızasını kaybetmesine neden olan bir tuhaflıkla tarafından vurulur, ancak duygularını kaybetmez. İnsanlara baktığında, onlara karşı ne hissettiğini tam olarak bilir; saygı, hayranlık, arkadaşlık. Peki neden Izuku'nun erkek arkadaşı olduğu...