7.final

180 33 1
                                    

Izuku'nun gözleri kocaman açıldı ve parladı, sanki bir tek boynuzlu at görmüş gibiydi. Belki de haklıydı, çünkü Katsuki'nin savunmasızlığı neredeyse aynı derecede nadirdi.

"Daha önce hiçbir şey söylemememin sebebi," diye devam etti Katsuki, "bunu hak ettiğimi hissetmememdi."

"Kacchan..." diye fısıldadı Izuku üzgün bir şekilde.
"Geçmişimizle, bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmedim. Sana bok gibi davrandım ve seninle bir arkadaşlığım olduğu için bile şanslıyım. Ama sanırım bunların hepsini hatırlamadan, sana söylememek için bir sebep görmedim."

Izuku ona yumuşak bir şekilde gülümsedi. "Ben de kendimi şanslı hissediyorum."
"Neden?" diye sordu Katsuki. "Her şeyi mahveden bendim."
"Ama her şeyi mahvetmedin," dedi Izuku. "Şimdi buradayız, değil mi?"

Katsuki homurdandı ve başını salladı.  Izuku'nun cömert doğasına çoğu zaman güvenmese de, bunun kendisine de uzanmasından memnundu. Hayatının geri kalanını bunu kazanmak için elinden geleni yaparak geçirecekti.

"Bana söylediğin için mutluyum," dedi Izuku utangaç bir gülümsemeyle.
Katsuki'nin egosu büyüdü.

"Öyle mi?"
"Mhm," diye başını salladı Izuku. "Bunun... karşılıklı olduğunu bildiğim için mutluyum."

Katsuki kalbinin göğsünden fırlayacakmış gibi hissetti. Elbette, bunun bir olasılık olduğunu ummuştu, hatta belki de cesurca varsaymıştı. Izuku'nun her şeyden sonra bile duygularını gerçekten karşılayabileceğini.

"Hala özür dilemem gerektiğini hissediyorum." Katsuki özür dilemeyi seven biri değildi, ama bunu en çok hak eden kişi Izuku'ydu.

"Ama, sen zaten-"
"Bunun için değil," diye sözünü kesti Katsuki. "Öpücük için." Izuku kızardı ve Katsuki yanaklarındaki yanmadan onun da aynı şekilde olduğunu anlayabiliyordu.

"Ah..."
Katsuki ensesini ovuşturdu. "Beklemeliydim."

"Beklemek mi?" diye tekrarladı Izuku, sesi zar zor duyuluyordu.

Katsuki eğildi, odadaki tüm havayı başarıyla çaldı. "Evet, bir cevap alana kadar."
Izuku azami çabayla yutkundu. "Ama bana hiçbir şey sormadın."

"Dün, erkek arkadaşım olup olmadığını sordum," dedi Katsuki sessizce, sesi alçak ve boğuktu. Gözleri Izuku'nun ateşler içinde olduğunu hissettirdi. "Şimdi sorsam, ne derdin?"

Izuku nefes nefese bir "Evet," demeden önce iğne üstünde uzun süre beklemek zorunda kalmadı.

Katsuki'nin vücudu rahatlayarak, yarı yolda onunla buluşan Izuku'ya doğru yöneldi. Izuku bir tahta kadar kaskatıydı, ama öpüşmeden geri çekilmedi. Katsuki ona iyice bakmak için geri çekildiğinde, Izuku manyetik bir çekim varmış gibi öne doğru eğildi.  Böylece Katsuki onu tekrar öptü ve bu sefer Izuku rahatladı.

İkinci kez uzaklaştıklarında, Katsuki Izuku'ya baktı, Izuku'nun öpüldükten sonra nasıl göründüğünü bilmenin tadını çıkarıyordu. Izuku sonunda dudaklarından gözlerine baktı, sonra yüzünü Katsuki'nin omzuna gömdü.
"İyi misin?" diye sordu Katsuki, çok eğlenerek.
"Sadece biraz bunaltıcı," diye mırıldandı Izuku.

"Bayılacağım gibi hissediyorum. Bunun benim hayatım olduğuna inanamıyorum."

"Evet, peki, alış," diye homurdandı Katsuki, yanakları alev alev. Tüm binayı havaya uçuracak kadar çok terlediğine yemin etti.

Izuku ona baktı ve sonra kör edici bir sırıtışla ona hızlıca bir öpücük kondurdu. Bu Katsuki'nin midesinin dönmesine neden oldu.

"Deneyeceğim, Kacchan. Ama hatırlamam için yardımına ihtiyacım olabilir."

"Seni küstah pislik, gel buraya!"

***
Son.

chasing the rabbitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin