Ne... şey... benim hakkımda?" diye sordu çilli çocuk gergin bir şekilde.
***
Katsuki başını yana doğru eğdi ve anında duyguları her yere dağıldı. Eğer daha önceden oturmamış olsaydı, geriye düşeceğinden emindi.
Bu adamda özel bir şey vardı, diğerlerinden farklı bir şey. Duygularının yüzeyinden odadaki diğerlerinin de onun arkadaşı olduğunu anlayabiliyordu ama aynı değildi.
Bu çocuk, muhtemelen en iyi arkadaşı olduğunu tahmin ettiği kızıl saçlıdan bile ayrı duruyordu. Ama çilli çocuğa baktığında, kalbi yüzlerce farklı yöne çekiliyormuş gibi hissetti. Çocuk, Katsuki'nin yoğun bakışları altında kıpırdandı.
Katsuki gözlerini kıstı ve odaklanmaya çalıştı. Bir sürü çelişkili duyguya sahipti... çok... ama ne kadar çok konsantre olursa, bir duygunun geri kalanlar arasında öne çıktığını fark etti. Bir duygu diğerlerinden daha güçlüydü. Kalbinin çırpınmasına ve göğsünün dolmasına neden oldu.
Ah. Elbette.
"Sen benim erkek arkadaşım mısın?"
Odanın kaosa sürüklenmesini beklemiyordu. Çilli çocuk pancar gibi kızardı ve diğerleri sevinçten çığlık atmaya başladı.
Katsuki, çilli çocuğun dikkatini çekip herkesin neden bu şekilde tepki verdiğini görmeye çalışırken kendi yüzünün de ısınmaya başladığını hissetti, ancak çocuk gözlerine bakmıyordu. Aizawa herkesi zorla dışarı atmak zorunda kaldı, neşeli kahkahaları ve bağırışları koridorda yankılanıyordu.
Katsuki, Aizawa'ya baktı. "Bu... doğru değil miydi?"
Aizawa ve iskelet adam, Katsuki'nin okuyamadığı bir bakış paylaştılar.
"Bu... Şey... Görüyorsun ya..." diye mırıldandı iskelet adam.
"Başka bir şey deneyelim," dedi Aizawa.
Katsuki kafası karışmış ve utanmıştı. Diğerleriyle tam olarak aynı fikirdeydi, bunu nasıl yanlış anlamıştı?
Çok emindi... ancak herkesin tepkisine bakılırsa, söylediği şeyin ya yanlış olduğunu ya da belki bir sır olduğunu tahmin ediyordu. Katsuki gerçekten de ikincisinin olmasını umuyordu.
"Midoriya!"
diye mırıldandı Denki imalı bir şekilde.
"Bize söylemediğin bir şey mi var?"
"H-hayır!" diye bağırdı Izuku ve yüzünü sakladı.
"Bilmiyorum," diye takıldı Mina.
"Bakugou kendinden oldukça emin görünüyordu."
"Biz değiliz, biz asla-" Izuku telaştan çok uzaktı. Kalbinin patlayacağını hissediyordu. Hatırlayabildiği kadarıyla Katsuki'ye aşıktı ama bu asla karşılık bulmadı.
Açıkçası, sadece tekrar arkadaş olmaktan mutluydu. Elbette Katsuki'nin erkek arkadaşı olmasını hayal etmişti. Bu daha çok bir kabus gibiydi.
"Hey, eminim her şey yoluna girecek!" Eijirou sırtını sıvazladı.
Izuku onun eğlendiğini saklamaya çalıştığını anlayabiliyordu.
"Eminim Recovery Girl bir şeyler çözecek ve kısa sürede eski haline dönecek."
"Ama ya Kacchan bundan sonra beni asla sevmezse?" Izuku ağladı.
"Ah, senden çok hoşlandığını söyleyebilirim," Mina kaşlarını oynattı. Izuku inledi ve daha da ısındığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chasing the rabbit
Short StoryKatsuki, hafızasını kaybetmesine neden olan bir tuhaflıkla tarafından vurulur, ancak duygularını kaybetmez. İnsanlara baktığında, onlara karşı ne hissettiğini tam olarak bilir; saygı, hayranlık, arkadaşlık. Peki neden Izuku'nun erkek arkadaşı olduğu...