Izuku, kaçmak için acele ederken neredeyse beş sınıf arkadaşına daha çarpıyordu. Katsuki'nin etrafında uzun zamandır bu kadar gergin hissetmemişti ve kaçarken yüzündeki şaşkınlığı görmek can sıkıcı olsa da, alternatifinden daha iyiydi.
"Yakaladım!" diye bağırdı Ochako, Izuku'nun koluna vururken. Hemen tavana doğru uçmaya başladı.
"Wah! Uraraka! Lütfen beni yere indir!" Izuku çaresizce havada çırpındı.
"Bakugou-kun ile konuşmayı kabul edene kadar değil!" dedi şişmiş yanaklarının arasından.
Izuku yüzünü örttü. "Yapamam!"
"Ondan sonsuza kadar kaçamazsın, Deku-kun."
"Ondan sonsuza kadar kaçmayacağım! Sadece hafızasını geri kazanana kadar..."
Izuku aniden yere düştü ve zar zor ayağa kalktı."Nasıl yani?" diye sordu Ochako.
"Sadece... onu şaşırtmak istemiyorum," diye mırıldandı Izuku. Tüm gerçek bu değildi ama bunun yeterli olacağını umuyordu.
"Sanırım senin onunla aynı odada bile kalmaman onun daha çok kafasını karıştırıyor." Ochako iç çekti, iki arkadaşına da gerçekten üzülüyordu. "Belki onunla konuşursan, hatırlamasına yardımcı olur."
"Ama..."
"Ama ne?"
"Ya öfkelenirse?" Izuku parmaklarıyla oynadı. "Kacchan özel bir insan, bundan pek hoşlanmayacak."
"Haklı olduğundan eminim ama onunla konuşursan kendini daha iyi hissedeceğini düşünüyorum." Ochako ona güven verici bir şekilde gülümsedi.
"Bilmiyorum..." Ona inanmak istiyordu ama...
"Bu erkek arkadaş meselesiyle mi ilgili?" diye sordu.
"Elbette öyle!" diye homurdandı Izuku.
"Karşılık vermemesinden mi endişeleniyorsun? Ya da öyle olduğundan mı endişeleniyor?”
Izuku üzerinde soğuk bir ter ceketi hissetti. “Ben... Ben emin değilim…” diye dürüstçe cevapladı. “Ayrıca, öyle bir şey yapması mümkün değil ve bunu hatırladığında çok üzülecek.”
“Bence Bakugou-kun’a yeterince değer vermiyorsun,” dedi Ochako. “Özel biri olabilir ama çok sezgiseldir. Bunu temellendirebileceği bir şey olmasaydı bunu söylemezdi sanırım.”
“Sanırım…” diye mırıldandı Izuku. Elbette nesnel olarak onun haklı olduğunu biliyordu. Katsuki zeki, hesapçı ve onun söylediğinden çok daha empatikti. Izuku onu en duygusal anlarında görmüştü ama eğer o da ondan hoşlanıyorsa, Izuku kesinlikle fark ederdi, değil mi? Onu o kadar uzun zamandır izliyordu ki, bunu fark etmemiş olması imkansızdı.Ama Katsuki’nin ona karşı romantik duygular beslemesi ihtimali kesinlikle imkansız görünüyordu.
"Onun sana karşı hisleri olmasında ne kötü bir şey var?" diye sordu Ochako.
"Ya her şeyi mahvederse?" dedi Izuku sessizce. "Onu tekrar kaybedemem."
Ochako yumuşak bir şekilde gülümsedi ve elini ona doğru uzattı. "Bunun asla olmayacağını düşünüyorum, ne olursa olsun."
Izuku gülümsedi ve elini tuttu. "Teşekkürler."
"Her şey yoluna girecek," dedi. "Siz her zaman birlikte her zorluğun üstesinden gelmenin bir yolunu buldunuz."
Izuku bırakmadan önce elini sıktı.
"Sadece düşün, tamam mı?" diye teşvik etti Ochako.
"Evet," Izuku başını salladı. "Düşüneceğim."
Eğer bunu düşünecekse, rahatsız edilmeyeceği bir yerde düşünmesi gerekecekti. Hızla odasına koştu, bir kalem ve defter aldı, sonra çatıya yöneldi.Arkadaşlarıyla vakit geçirdikten sonra, Katsuki her şeyi sindirmek için biraz zamana ihtiyaç duyuyordu. Hikayelerinden ne kadar keyif alsa da, Izuku'ya zorbalık yaptığı bilgisiyle gelen suçluluk duygusunu bir kenara atamadı. Kalbinin derinliklerinde bunu en başından beri biliyordu. Eğer herkesin onun hakkında söylediği şeyler doğruysa, bir parçası asla anılarını geri alamayacağını umuyordu. Çocuğa biraz acı çektirdiğini bilmek kalbini acıyla sıkıyordu. Ama bunu telafi ettiğinden emindi. Ve eğer telafi etmiyorsa, kesinlikle başlayacaktı.
Izuku'ya bakmak bir roller coaster'a binmek gibiydi. Duygular, başka herhangi birine göre daha güçlü bir şekilde içinde kabardı. Katsuki başka kimseyi yanlış anlamamıştı, peki neden Izuku konusunda hata yapmıştı? Mantıklı değildi.
Izuku'ya bunu sorabilmeyi diledi ama tabii ki ortalıkta görünmüyordu. O adam onu oyalıyordu ve bu onu gerçekten sinirlendirmeye başlamıştı. Herkes onunla konuşacaktı, peki neden kaçmaya devam etti? Katsuki onu bir daha gördüğünde, bazı cevaplar almadan kaçmasına izin vermeyeceğine karar verdi. Ama önce, onu bulmak demekti.
Ne yazık ki, çevresi insanlar gibi duygu uyandırmıyordu. Acaba oraya bağlılık hissetmiyor muydu, yoksa bu, başına gelen tuhaflığın bir parçası mıydı diye merak etti. Izuku'nun odasını ararken kaybolmamak için Aizawa'nın ona verdiği haritaya bakmak zorundaydı.
Katsuki sakinleşmek için bir nefes aldı, sonra kapıyı çaldı.
Bekledi, ama kimse cevap vermedi.
"Alo?" diye seslendi Katsuki. "Benim." Tekrar kapıyı çaldı ve dikkatle dinledi, ama kapalı kapının arkasında hışırtı veya ayak sesleri yoktu. Eğer Izuku oradaysa, bunu saklamakta iyi iş çıkarıyordu. Katsuki iç çekti ve alnını kapıya vurdu."Ah, Bakugou," diye seslendi yanından. Katsuki baktı ve kırmızı ve beyaz saçlı bir çocukla karşı karşıyaydı. Gözleri de uyumsuzdu. Hah, diye düşündü, yarı yarıya.
O da bir arkadaş gibi görünüyordu ama aynı zamanda bir rakipti de. Katsuki'nin daha iyi olmak için kıçını yırtmasını sağlayan bir şey vardı."Sen... Todoroki'sin," diye hatırladı Katsuki.
"Eğer Midoriya'yı arıyorsan, o orada değil," dedi Shouto. "Yaklaşık bir saat önce gittiğini gördüm ve o zamandan beri geri dönmedi."
Katsuki dilini şaklattı, Izuku gerçekten ondan mı saklanıyordu? "Onu nerede bulabileceğimi biliyor musun?"
"Onunla dövüşecek misin?"
"Ne?" diye itiraz etti Katuski. "Hayır! Sadece onunla konuşmak istiyorum!"
Shouto omuz silkti. "Sadece kontrol ediyorum."
"Bu... çok yaptığımız bir şey mi?" diye sordu Katsuki tereddütle."İkiniz de bunun için oldukça kötü şöhretlisiniz," diye açıkladı Shouto. "Ama şimdi daha dostça."
"Dövüşüyoruz... dostça mı?"
"Öyle görünüyor."
Eh, şimdi Katsuki daha da kafası karışmıştı. Bu adam biraz sinir bozucuydu. "Peki bunu nerede yapacağız?" diye sordu Katsuki, biraz sinirlenerek."Duruma bağlı." Shouto devam etmeden önce Katsuki gözlerini devirmek üzereydi. "Ama genelde All Might'ın olduğu spor salonuna. Belki ona sorabilirsin?"
Bu... aslında fena fikir değildi. Katsuki ona başını salladı. "Teşekkürler."
"Ne?" diye sordu Shouto.
"Teşekkürler dedim."
"Yine mi?"
"Ne işin var senin?" diye homurdandı Katsuki, artık oldukça sinirlenmişti.
Shouto eğlenerek hafifçe gülümsedi. "Bana hiç teşekkür etmedin, sadece hafızanı geri kazanmadan önce bunu kaç kez söyleyebileceğimi görmek istedim. Sanırım sınırın iki."
Katsuki alaycı bir şekilde sırıttı ve gözlerini devirerek yanından geçip All Might'ı bulmaya giderken."İyi şanslar," diye seslendi Shouto.
Katsuki neden bu kadar sinir bozucu insanla arkadaş olduğunu merak etti. Yine de bu konuda çok fazla sinirlenemezdi. Onu ne kadar sinirlendirip kızdırsalar da, onları önemsiyordu. Onların da onu önemsediğinden oldukça emindi.
Katsuki, All Might'ı bulmak için koridorda yürürken, merdiven boşluğunun kapısında durdu. Kapı hafifçe aralanmıştı ve bir şey onu oraya çağırıyordu.İçeri girdiğinde kimseyi göremedi. Yukarı baktı ve bir kez daha aynı hissi yaşadı. Duygulara benzemiyordu ama buna hafıza demek de istemiyordu. Sadece içgüdüsel olarak çekildiğini hissetti, bu yüzden tepeye ulaşana kadar basamakları daha da yükseğe çıktı. Kapıda açıkça sadece acil durumlarda kullanılması gerektiği yazıyordu ama görmezden gelinmiş gibi görünüyordu. Küçük bir kaya onu aralık tutuyordu, muhtemelen kapanmaması için. Çatıda biri vardı ve Katsuki bunun kim olduğunu tahmin edebiliyordu.
***
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chasing the rabbit
Short StoryKatsuki, hafızasını kaybetmesine neden olan bir tuhaflıkla tarafından vurulur, ancak duygularını kaybetmez. İnsanlara baktığında, onlara karşı ne hissettiğini tam olarak bilir; saygı, hayranlık, arkadaşlık. Peki neden Izuku'nun erkek arkadaşı olduğu...