Izuku, çatıda tek başına otururken zaman kaybetmişti. Aslında birkaç ay önce Katsuki ile buraya gelmeye başlamıştı. Birlikte Birimiz Hepimiz İçin hakkında konuşabilecekleri güvenli bir yerdi ama sonunda başka şeyler hakkında da konuşmaya başladılar. Izuku, Katsuki ile herkesten uzakta vakit geçirebildiği için çok mutluydu. Kendi gizli sığınaklarıydı.
Bazen yıldızlar tepedeyken ya da güneş bulutların arkasında batarken rüya gibi hissettiriyordu. Izuku, Katsuki'nin gizli buluşmalarını "rüya gibi" olarak düşünmediğinden emindi ama bu onu gerçekten rahatsız etmiyordu. Aralarındaki her şey iyiydi ve duygularını itiraf ederek petrole su atmak istemiyordu.
Bu yüzden Katsuki'nin daha önceki patlaması işleri inanılmaz derecede zorlaştırdı.
Onları erkek arkadaş olarak düşünmekten korkuyordu. Erkek arkadaş! Başının dönmesine ve midesinin bulanmasına neden oldu. Katsuki'nin bunu gerçekten söylediğini duymak zehir gibiydi çünkü artık düşünebildiği tek şey buydu ve onu öldürüyordu. Defterini getirdi ve tüm kaotik düşüncelerini not etmeye başladı. Dağınıklığı önüne serildiğinde düzenlemek daha kolaydı. Analiz etmeyi severdi ama analiz ettiğiniz kişi kendiniz olduğunda daha da zordu.
En yakın arkadaşınızın ve hoşlandığınız kişinin size karşı hisleri olup olmadığını analiz ettiğinizde daha da zordu.
Listeler yaptı, iki kısa deneme yazdı, karşılaştırma ve karşıtlık tabloları çizdi. Her seferinde aynı, üzücü sonuca geri döndü: Katsuki'nin ondan bu şekilde hoşlanması mümkün değildi.Izuku dağınık düşüncelerini kovalamaya o kadar odaklanmıştı ki arkasındaki kapının açıldığını fark etmedi. Arkasından gelen ayak seslerine, tanıdık bir ses duyana kadar hiç dikkat etmedi.
"Yakaladım."
Izuku ciyakladı ve defterini neredeyse fırlatacaktı. Döndü ve ona bakan kırmızı gözlerle yüz yüze geldi. Bir an için Katsuki'nin hafızasını geri kazanıp kazanmadığını merak etti ama gözlerinde ona aksini söyleyen alışılmadık bir belirsizlik parıltısı vardı."Kacchan! Ben-Şey-Tam odama geri dönmek üzereydim!" diye yalan söyledi Izuku, ayağa kalkmaya çalışarak. Katsuki'nin yüzündeki ifadeye bakılırsa, buna inanmamıştı.
"Ah hayır, inanmıyorsun," dedi Katsuki, önünde bağdaş kurup yere çökmeden önce. "Benimle konuşana kadar değil."
Izuku gergin bir şekilde yutkundu. "Konuşacak bir şey yok, gerçekten!"
"Nedir o?" diye sordu Katsuki, defterine doğru eğilerek. Izuku bir şey okumadan önce defteri kapattı.
"Hiçbir şey!"
Katsuki gözlerini kıstı. "Neden bana yalan söylemeye devam ediyorsun?"
"Ben-Şey, ben, şey..." Izuku sustu, Katsuki'nin gözlerinin içine bile bakamıyordu."Anlamıyorum," diye başını iki yana salladı Katsuki. "Sana baktığımda tüm bunları hissediyorum ve herkes arkadaş olduğumuzu söylüyor, ama sonra benden nefret ediyormuş gibi davranıyorsun! Ve ben-”
“Senden nefret etmiyorum!” Izuku hemen sözünü kesti ve sonunda ona baktı.
“O zaman neden kaçmaya devam ediyorsun?”
Katsuki’nin gözlerindeki bakış Izuku’yu büyük bir suçluluk duygusuyla doldurdu. “Sadece… bana kızmanı istemiyorum.”
Katsuki’nin yüzü şaşkınlıkla buruştu. “Sana neden kızayım ki?”
“Belki şu anda değilsin ama… daha sonra… hatırladığında…”
“Ben kızmayacağım,” diye güvence verdi Katsuki ona.
“Bunu nereden biliyorsun?” diye sordu Izuku kısık bir sesle.
“Sadece hissediyorum.”
“Ah…” Katsuki böyle olduğunda onunla tartışmanın bir anlamı olmadığını biliyordu.“Peki benimle konuşacak mısın?”
Izuku ellerini birbirine doladı. İçinde kötü bir his vardı ama anılar olmadan bile Katsuki ısrarcı ve inatçıydı. Ondan kaçmaya devam edemezdi, Katsuki muhtemelen onu takip eder ve bir sandalyeye bağlardı. Izuku iç çekti. "Tamam..."
Katsuki nefesini verdi ve biraz rahatlamış gibi göründü. Dikkatini dağıtacak hiçbir şey olmadan, düzgün bir şekilde Izuku'ya yakından baktı.
"Sana baktığımda, bir sürü karışık sinyal alıyorum," dedi Katsuki yumuşak bir sesle. "Aynaya baktığımda da böyleydi."
Izuku ona şaşkın bir bakış attı. Katsuki aynaya bakarsa ne olacağını, bu tuhaflığın benzer bir etki yaratacağını düşünmemişti. "Ne gibi?" diye sordu, merakı onu alt etti.
"Gurur, öfke, suçluluk, utanç, pişmanlık," diye itiraf etti Katsuki. Katsuki'nin bunları dile getirmeden taşıdığını bilmek Izuku'nun kalbini kırdı. "Ve sana baktığımda da bunu hissettim. Ama sonra, sana ne kadar uzun süre bakarsam, daha fazla duygu ortaya çıkıyor. Daha iyileri. Senin erkek arkadaşım olduğunu düşünmemin sebebi, Izuku," Katsuki gözlerinin içine baktı ve Izuku'nun ağzı kurudu, "sana karşı hislerim olması.""Ne..." diye fısıldadı Izuku. Duyduklarına inanamıyordu. "Anlamıyorum..."
"Sana baktığımda sanki benim insanım olduğunu biliyorum," diye devam etti Katsuki yumuşak bir sesle. "Sana bakıyorum ve seninle dövüşmek istiyorum ama aynı zamanda seni korumak istiyorum, etrafında olmak, seninle konuşmak, elini tutmak ve seni öpmek istiyorum-"
"Olmaz, olmaz," diye araya girdi Izuku, hemen ayağa kalkıp başını iki yana sallayarak. Katsuki güçlü bir tuhaflıkla vurulmuştu, ne dediğini bilmiyordu. Izuku, Katsuki'yi kendinden korumak zorundaydı. "Olmaz, kafan karışık olmalı-"
"Bana nasıl hissettiğimi bilmediğimi söyleme!" Katsuki ayağa kalktı ve bağırdı. Sesindeki çaresizlik Izuku'yu hemen susturdu. "Şu anda başka bir şey bilmiyor olabilirim ama nasıl hissettiğimi biliyorum. Şu anda emin olduğum tek lanet şey bu."Izuku şaşkınlıkla sessizce ona baktı. Sanki tüm dünya durmuş ve sadece onlar vardı.
"Herkes yanlış anlamış olmalıyım diyor," diye devam etti Katsuki, bu sefer daha sessiz bir şekilde. "Ama ben bundan çok eminim. Diğer her şey kafa karıştırıcı ve bulanıktı, ama bunun doğru olduğunu biliyorum. Sana karşı ne hissettiğimi biliyorum!"
Çatıda olmalarına rağmen, Izuku etrafındaki tüm havanın buharlaştığını hissetti. Sessiz kaldığı süre boyunca, Katsuki'nin yüzü daha da düştü.
"Sen... aynı şekilde hissetmiyor musun?" diye sordu Katsuki tereddütle.
"Bu-" Izuku boğazını temizledi. "Gerçekten öyle değil. Sadece..." içini çekti, kelimeleri bulmaya çalışıyordu. Her şey kağıt üzerinde çok daha basit görünüyordu. "Gerçekten hiçbir fikrim yoktu. Eminim bana daha önce... bunlardan hiçbirini söylememiş olman için bir sebep vardır."
"Neyse, her neyse, iyi bir şey olmadığından eminim," diye homurdandı Katsuki. Düşünmek için birkaç saniye durdu. "Aramızda gerçekten hiçbir şey yok mu?"
"Şey—Ben—Şey, hayır mı?" Izuku hiç de ikna edici gelmiyordu. Yüzü yanmaya başladı ve Katsuki şeytani bir sırıtmaya başladı."Biliyordum!"
"Hayır! Yani, biz hiç—biz hiç—"
Katsuki ona doğru eğildiği her santim için, Izuku geriye yaslandı.
"Ne? Öpüştük mü?"
Izuku neredeyse kendi dilini yutacaktı. "Hayır! Hiçbir şey yapmadık, yemin ederim!"
"Ama sen benden hoşlanıyorsun, değil mi?"
"Konu bu değil..." diye mırıldandı Izuku. Tüm garip hayatında hiç olmadığı kadar kızardığını biliyordu.Katsuki kollarını kavuşturdu. "Anlamıyorum. Eğer benden hoşlanıyorsan ve ben de senden hoşlanıyorsam, neden birlikte değiliz?”
“Bundan daha karmaşık…”
“Neden?”
“Öncelikle, duygularımı geri kazandığını bile bilmiyordum.” Izuku ‘geri döndü’ dediğinde Katsuki genişçe gülümsedi. “Ve henüz hafızanı geri kazanmadın, bu yüzden bu konuşmayı şimdi yapman adil değil bence. Ayrıca, Shigaraki ve All for One’ı yendikten sonra hala her şeyle başa çıkmamız gerekiyor ve–”
“Tamam, tamam, anladım,” diye homurdandı Katsuki. “Dostum, bu berbat. Yakında her şeyi hatırlamaya başlasam iyi olur. Şimdi senin de nasıl hissettiğini bildiğime göre, sadece yüzünü kavramak istiyorum.”
Izuku’nun utancı ve sevinci, evet, bir noktada Katsuki’nin hafızasını geri kazanacağı gerçeğiyle gölgelendi. Muhtemelen bu konuşmayı tekrar yapmak zorunda kalacaklar, ama mutlu bir sonla biter miydi?***
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chasing the rabbit
Short StoryKatsuki, hafızasını kaybetmesine neden olan bir tuhaflıkla tarafından vurulur, ancak duygularını kaybetmez. İnsanlara baktığında, onlara karşı ne hissettiğini tam olarak bilir; saygı, hayranlık, arkadaşlık. Peki neden Izuku'nun erkek arkadaşı olduğu...