6.

173 24 0
                                    

"Hey, sorun ne?" diye sordu Katsuki.
Izuku aşağı baktı ve gömleğinin eteğiyle uğraştı. "Sadece hatırladığında beni bir daha asla görmek istemeyeceğinden endişeleniyorum."
Katsuki güven verici bir şekilde elini omzuna koydu. "Bak, aramızda hiçbir şey hatırlamıyor olabilirim ama sana değer verdiğimi biliyorum." Kendine olan güveni, hafıza kaybının bile elinden alamayacağı bir şeydi. "Benim için önemlisin ve bu değişmeyecek. Söz veriyorum."
Sözleri, Izuku'yu başa çıkabileceğinden daha fazla etkiledi ve gözlerinde yaşlar birikirken buna engel olamadı.

"Ah, bok," diye inledi Katsuki. "Sadece durumu daha da kötüleştiriyorum, değil mi?"
Izuku güldü ve başını iki yana salladı. "Hayır, sadece... bunu söylediğini duyduğuma gerçekten çok sevindim."
Daha ne olduğunu anlamadan, Izuku Katsuki'nin kollarına doğru çekiliyordu. Kucaklaşma sıkı ve sıcaktı ve Izuku her şeyi içine çekti. Muhtemelen şimdiye kadarki en iyi kucaklaşmasıydı, ancak bunu annesine söylemeye asla cesaret edemezdi.

Izuku tadını çıkarmasına izin verdi, ancak bir süre sonra biraz garip olmaya başladı.

"Şey, Kacchan," diye mırıldandı Izuku omzuna.
"Hımm?" Katsuki etkilenmiş görünmüyordu.
"Aslında biz asla... sarılmayız."
"Sarılmalıyız. Bu güzel."
Izuku gülümsedi. "Evet."
Hava çok soğuduğunda, sonunda içeri girip diğerlerine katıldılar. Herkes saatlerce konuştu, ona hatırlamasına yardımcı olmak için en sevdikleri Katsuki hikayelerini paylaştılar. Katsuki, Izuku ile birlikte güldü ve tüm gece yanında kaldı. Izuku'nun gelecekte daha fazlasını duymayı umduğu bir sesti. Uyandığında, tüm bunların kontrolden çıkan hayallerinden biri olmayacağını umuyordu. Katsuki'ye sonsuza dek bu kadar yakın olmayı sürdürebileceğini umuyordu.
Sonunda iyi geceler dediklerinde, Katsuki onu odasına götürürken elini tuttu ve yanağına iffetli bir öpücük kondurdu. Izuku midesinde kelebekler uçuşarak inanılmaz derecede sıcak bir şekilde uykuya daldı.
Katsuki gözlerini açtığında sabah olmuştu ve odasında olduğunu fark etti.

Masasındaki kitabın hangi sayfasında olduğunu hatırladı, duvardaki arkadaşlarıyla çektirdiği fotoğrafı hatırladı, duvarda asılı anahtarlığın ona Izuku tarafından verildiğini hatırladı.
Birdenbire, Izuku ile ilgili her şeyi hatırladı.
Katsuki inledi ve ellerini yüzünden aşağı doğru sürükledi. Neden sadece ağzını kapalı tutamıyordu? Bencil kalbine teslim olmamakta çok başarılıydı. Ama şimdi kedi çuvaldan çıkmıştı. Midoriya Izuku'ya aptalca, inkar edilemez bir şekilde aşıktı.
Çatıdaki etkileşimlerinin her ayrıntısını hatırladığında kalbi çarpıyordu. Izuku birlikte olmalarını istediğini açıkça söylememişti ama konu bu değildi. Konu asla bu değildi. Izuku'yu kendinden, o fedakar aptaldan kurtarmaya çalışıyordu. Sonra onu nasıl öptüğünü hatırladı ve yastığına doğru inlemek için döndü.

Er ya da geç, Katsuki onunla konuşmak zorunda kalacaktı. Bundan kaçınamayacaktı ve ne kadar uzun beklerse midesindeki düğümler o kadar sıkılaşacaktı.

Tekrar döndü ve tavana bakarak aklını başına topladı.
"Kahretsin."
Neyse ki, sabahın erken saatleriydi ve Izuku'nun odasına doğru giderken kimseye rastlamadı. Elleri o kadar terliydi ki onları pantolonuna silmek zorundaydı. Belki de artık eski haline döndüğüne göre, Izuku onu istemezdi. Belki de, bunu düşünmek için zaman bulduktan sonra, arkadaş olarak daha iyi olduklarını anlardı. Belki de Katsuki, ilişkiyi böyle sürdürmeliydi. Hiçbir şeydense arkadaşlığı tercih ederdi.
Katsuki, sonunda Izuku'nun kapısının önünde durduğunda derin bir nefes aldı. Bunu yapabilirdi. Daha kötü şeylerle karşılaşmıştı, kötü adamlar bundan çok daha korkutucuydu. Ama en azından kötü adamlarla yumruk atarak dışarı çıkabilirdi. Burada bunu yapamazdı, eğer Izuku'yu onu yanında tutmaya ikna etmek istiyorsa.

Katsuki, korkmadan önce kapıyı çaldı. Kapının arkasında herhangi bir ses olup olmadığını dinledi, sinirleri onu mide bulandırıyordu. Tekrar kapıyı çalmak üzereydi ki çarşafların hışırtısını duydu, sonra çok dağınık, çok sevimli bir Izuku kapıyı açtı.

"Hey," dedi Katsuki zayıf bir şekilde.

"Merhaba..." Izuku gözlerindeki uykunun geri kalanını kırpıştırarak uzaklaştırdı. Bu Katsuki'nin dün konuştuğu Katsuki'den farklı olduğunu anlaması sadece birkaç dakikasını aldı. "Ah, Kacchan, gerçekten sensin!"
Elbette Izuku hiçbir şey söylemeden hafızasının geri geldiğini anlayabilirdi.
"Evet. Konuşabilir miyiz?"
Izuku'nun yanakları güzel bir kızarmaya başladı ve Katsuki'nin içeri girmesi için kapıyı daha da açtı. "Evet! Uh, evet, sadece, uh, içeri gel."
Katsuki içeri girdi ve Izuku'nun yatağının kenarına çöktü. Buraya ilk kez gelmiyordu, vücudu içgüdüsel olarak Izuku'nun alanında kendini evinde hissetmeye çalışıyordu. Belki de ayakta kalmalıydı, ama Izuku ayağa kalkmadan önce yanına oturdu. Katsuki bakışlarını aşağıya doğru dikti.

"Yani..." diye başladı Izuku. "Sanırım artık her şeyi hatırlıyorsun, ha?"
"Evet."
Aralarında sessizlik oldu. Katsuki bunu çok düşünmüştü, ama bu kadar ileri gidebileceğini hiç beklemiyordu. Söylemesi gereken çok şey olduğunu biliyordu, ama bunları söylemek için cesaretini toplamakta zorlanıyordu. Lanet olası aşkına bile yüzleşemiyorsa nasıl bir kahraman olacak?
"Bak, Kacchan," dedi Izuku gergin bir şekilde. "Bunun hakkında konuşmamıza gerek yok. Sadece unutabilirim ve olmamış gibi davranıp normale dönebiliriz."
"Hayır."
Izuku irkildi ve sonunda Katsuki ona baktı.
"Unutmak istemiyorum," diye devam etti Katsuki. "En azından sana bir açıklama borçluyum."
"Bana hiçbir şey borçlu değilsin..." diye mırıldandı Izuku.

Katsuki başını iki yana salladı ve vücudunu ona doğru çevirdi. "Ama borçluyum. Hatırlamadığımda konuşmanın adil olmadığını söyledin ama şimdi hatırlıyorum."
Izuku düşünceli bir şekilde aşağı baktı. "Yani... doğru muydu?" diye sordu sessizce, sanki cevaptan korkuyormuş gibi.

Katsuki yalan söyleyebilir, geri adım atabilir ve her şeyin bir yanlış anlaşılma olduğunu söyleyebilirdi. Ya da kendini toparlayabilir ve çok uzun zamandır kaçtığı şeyi sonunda kabul edebilirdi.

"Evet."

***
Devam edecek...

chasing the rabbitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin