Katsuki gözlerini kıstı ve ona döndü. "Ona neden öyle seslendin?"
Anlamadan önce bir an şaşkın bir şekilde baktı. "Deku? Bu onun takma adı."
"Neden onun takma adı olsun ki?" Katsuki homurdandı. Birine işe yaramaz demek oldukça karışık görünüyordu ve bunun Izuku için kullanıldığını duymak ona hiç iyi gelmiyordu.
"Ama..." Ochako diğerlerine baktı.
"Ona takma adı veren sendin," dedi Tsuyu.
Katsuki'nin midesi bulandı. "Ben mi?" İnanamayarak başını iki yana salladı. İmkanı yok. İmkanı yok. "Ona neden öyle seslendim ki?"
"Bence bu sadece onun cevaplayabileceği bir şey," dedi Ochako gizemli bir şekilde.
Katsuki hayal kırıklığıyla homurdandı. "Evet, doğru, ama önce kaçmazsa." Izuku'nun onunla konuşmak istememesinin sebebinin bu olabileceğini düşündü - ona zorbalık mı yapıyor? Ondan korkuyor muydu?
Bu mantıklı değildi. Eh, biraz öyle olduğunu varsayıyordu, çünkü Izuku'ya bakarken hissettiği çelişkinin bir kısmını hatırlıyordu. Ama sonra neden...
Cevaplara ihtiyacı vardı. Eğer Izuku ondan kaçacaksa, kime gidebileceği konusunda aklına başka bir yüz geldi.
Izuku'nun ondan nefret ettiğine inanmayı reddetti. Yakın olduklarını biliyordu. Sadece biliyordu.Katsuki, sonunda daha önceki kızıl saçlıyı görene kadar yurtta yürüdü. Birkaç kişiyle birlikteydi ve hepsini bir arada görünce göğsünde bir şeyler çiçek açtı. Bunlar onun arkadaşlarıydı. Bunlar onun insanlarıydı.
"Bakugou!" diye bağırdı Eijirou dişlek bir sırıtışla. Katsuki'nin küçük gruplarına katılması için heyecanla el salladı.
"Hey," diye başını salladı Katsuki. Eijirou yumruğunu tekrar uzattı ve Katsuki düşünmeden eklemlerini tokuşturdu.
"Bekle, bekle, ben de istiyorum!" Hanta yumruğunu uzattı, bu yüzden Katsuki de onunla eklemlerini tokuşturdu. Sonra Denki ve Mina da yumruk tokuşturmasını istediler.
"Bunu her zaman yapıyormuyuz?" diye sordu Katsuki. Neden küçük bir şey için bu kadar heyecanlı göründüklerini anlayamıyordu.
"Ah evet, kesinlikle gizli bir el sıkışmamız var," diye sırıttı Denki.Katsuki kaşlarını çattı. "Bunu hatırlamıyorum." "Sorun değil, sana öğreteceğiz!" dedi Mina. Herkesin kıkırdaması çok şüpheliydi, ama yine de bunların arkadaşları olduğunu hissettiği için şimdilik onlara güvenmeye karar verdi.
"Tam mutfağa gitmek üzereydik, aç mısın?" diye sordu Eijirou.
Katsuki omuz silkti. "Elbette."
"Yani," Mina yürürken ona doğru eğildi. "Bizim hakkımızda ne hatırlıyorsun?"
"Sizler..." Katsuki sırıttı. "Biraz sinir bozucu." Grup homurdandı ve söndü.
"Her zamanki Bakugou..." diye mırıldandı Hanta.
"Ama yine de sizi seviyorum," diye ekledi Katsuki. "Birbirimize yakın olduğumuzu hissediyorum. Hepinizin benim için çok şey ifade ettiğini söyleyebilirim."
Bu onları neredeyse ürkütmüş gibiydi ve Eijirou ile Mina'nın gözleri bile doldu.
"Dostum!" diye bağırdı Eijirou. "Bu çok harika!"
"Biz de seni seviyoruz!" Mina ayağa fırladı ve ona sarıldı."Eh, evet," dedi Katsuki, sırtını sıvazlarken beceriksizce.
"Biraz böyle kalmasını istiyorum," dedi Denki.
Hanta yorgun bir şekilde Katsuki'ye baktı. "Bilmiyorum, beni biraz korkutuyor."
"Aslında size birkaç şey sorabileceğimi umuyordum," dedi Katsuki.
Evet, dostum!" Eijirou gülümsedi. "Hafızalarını geri kazanmana yardım edeceğiz."
Katsuki hafifçe gülümsedi. Evet, onlara güvenebileceğini biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chasing the rabbit
Short StoryKatsuki, hafızasını kaybetmesine neden olan bir tuhaflıkla tarafından vurulur, ancak duygularını kaybetmez. İnsanlara baktığında, onlara karşı ne hissettiğini tam olarak bilir; saygı, hayranlık, arkadaşlık. Peki neden Izuku'nun erkek arkadaşı olduğu...