Hey iedereen,
Hier is dan eindelijk een nieuw deel. Ik weet dat ik jullie lang heb doen wachten deze keer, maar ik had een periode weinig inspiratie. Maar goed, hier is dan eindelijk hoofdstuk 9. Het is een redelijk lang hoofdstuk, so enjoyyyyy.Pov Emma:
Het is eigenlijk wel grappig dat Caro zo ongelooflijk blij is. Om te weten dat ik eigenlijk altijd de grote Fletcher fan ben geweest. Voordat we samen waren luisterde Caro wel al naar haar muziek maar ik was echt obsessed met die vrouw. Maar toen kwam Caro in mijn leven en vond ik mijn droomvrouw in haar... Oké, ik moet echt stoppen met zo melig te zijn. Wat doet Caro toch mijn hoofd en mijn hart. Maar Caro heeft de Fletcher microbe even hard als mij te pakken dus ik heb haar deze meet en greet nu cadeau gedaan, maar stiekem was ik zelf ook heel excited toen ik die tickets had kunnen bemachtigen. Het heeft wel echt bloed, zweet en tranen gekost en vooral veel hulp van al onze vrienden. We zaten allemaal op onze computers toen de tickets online kwamen. Uiteindelijk had Maria de tickets kunnen bemachtigen. En daarna heb ik ze overgekocht. En nu staan we hier te wachten tot we met onze all time girlcrush gaan meeten.
'Emmaaaaaaaaaaaaaaaaa, waar zit je met jouw gedachten?' Ik schrik op door een Caro die met haar handen voor mijn gezicht staat te zwaaien. 'Dat wil je wel weten, eh', zeg ik plagerig terwijl ik haar naar mij toe trek en haar een kus geef. 'Weet je wat wel een voordeel is', zegt Caro met een bedenkelijke blik. 'Nee, vertel?'.'Hier gaan we tenminste niemand van uw exen tegen het lijf lopen'. 'Girlllllll', zeg ik lachend. Caro kijkt me met een ondeugend lachje aan. Net wanneer ik haar wil terugpakken, komt er beweging in de rij: de deuren gaan open. Caro en ik kijken elkaar aan en nemen elkaars hand vast. Nu gaat het gebeuren: over een paar minuten staan we oog in oog met Fletcher.
Pov Caro:
Ondertussen zijn we binnen in het gebouw en hebben we onze goodiebag gekregen. Verrukt kijk ik rond en ik zie dat Emma al net zo enthousiast is als ik, maar dat probeert te verstoppen omdat ze wil overkomen als de 'eeuwig stoere Emma'. Ik lach stilletjes in mezelf terwijl ik eraan denk dat achter die harde bolster, wel een heel zachtaardige persoonlijkheid zit. Dat is net hetgene dat ik zo leuk vind aan Emma: ze lijkt heel stoer en dat is ze ook, maar ze heeft een heel klein hartje en is heel protective over iedereen waar ze om geeft.
We praten niet zoveel terwijl we in de rij staan aan te schuiven om Fletcher te meeten, we zijn beiden een beetje gespannen en ons aan het voorbereiden om straks oog in oog te staan met haar. Ik hoop maar dat mijn Engelse kennis het niet gaat laten afweten als ik straks voor haar ga staan. Niet dat er veel tijd gaat zijn, dat weet ik ook wel, maar toch, die enkele seconden zullen een herinnering worden om nooit te vergeten. Heel deze dag, heel deze reis, zal één van de mooiste herinneringen zijn die ik voor altijd zal blijven koesteren.
Eindelijk is het aan ons. Ik laat Emma eerst gaan en ik moet lachen wanneer ik merk hoe hard ze probeert om niet nerveus te zijn als Fletcher haar aanspreekt. Ik ken mijn vriendin goed genoeg om te weten dat zij serieuze gaypanic heeft op het moment. Cari geeft haar een knuffel nadat ze op de foto is geweest en al glunderend komt Emma terug op mij af. Ze geeft me een kneepje in mijn arm, wanneer ze zegt 'jouw beurt'. Ik wandel naar Cari toe en die begroet mij met een 'Hiiii, nice to meet you'. Ik brabbel maar wat, maar het komt erop neer dat ik haar vertel dat Emma deze meeting + de tickets voor de show geregeld heeft en dat ik zo ongelooflijk dankbaar ben voor dit moment en hoe blij ik ben dat ik haar eindelijk kan ontmoeten. Dat haar muziek telkens op alle roadtrips van mij en Emma steeds opstaat, hoe we ieder nummer van buiten kennen. Ik ratel maar door, om zoveel mogelijk op een korte tijd te zeggen. Cari lacht omdat ze waarschijnlijk de helft niet verstaat van wat ik zeg omdat ik vanalles door elkaar brabbel, maar nadat we een foto genomen hebben en ze onze pridevlag gesigneerd heeft, geeft ze me nog een knuffel en net wanneer ik terug naar Emma wandel zegt ze nog 'You look very cute together' terwijl ze ons met een warme glimlach aankijkt. Ik neem Emma haar hand en lach nog eens terug naar Cari, maar ondertussen is er al een andere persoon bij haar.
JE LEEST
Eras of us
General FictionHet verhaal van Emma en Caro. Waar het allemaal begon... Waar gaat het naartoe? Dat kan je alleen maar ontdekken door het te lezen🤭 P.S. Bevat 18+ scènes