Günlerden birgün hava çok sıcakmış ve Asya telefonu şarj etmeyi unuttuğu için telefona bakamıyormuş.Asya çok üzülmüş bu duruma. Demiş bari dışarıya çıkayım.Kosmuş anasının yanina,ve demişki
-"Anne ben dışarı çıkabilir miyim?"
Annesi Asyaya şöyle bir bakış atmış Asya bu bakıştan anlıyacağını anlamış ve odasına fıti fiti yürüyerek geri dönmüş. Asya yine ve yine cokkk üzgün.Aradan 2-3 saat geçmiş Asya yatağında öylece uzanıyormuş.
-"Artık dayanamıyorum!"
Camdan dışarıya bakmış. Bırde ne görsün en sevdiği arkadaşı önder dışarıda.-"lan lan lan!"
Hemen annesinin yanina koşmuş-"Anne ne olur dışarıya çıkayım hem bak en sevdiğim arkadaşım Önderde dışarda anne lütfen"
Annesi-" iyi tamam ama 2 saat daha fazla değil"
Asya bu duruma çok sevinmiş hemen annesine sarılıp koşturarak odasına geçmiş üzerine mavi fırfırlı bir elbise giymiş ayağınada nike beyaz spor ayakkabılarını giymiş. Sacini arkadan dağınık bir topuz yapmış .*Asyanin kombin ayakkabıyı siz düşünün.
Hemen evden çıkıp kapıyı kapatmış.
Asansörün düğmesine basmış ve asansörü beklemeye başlamış. Aradan 5dk geçmiş ama hala asansör yok. Asya düğmeye tam basacak iken gözüne bir not ilişmiş notdaNot- Asansörümüz haftaya salıya kadar çalışmayacaktır. Bilginize. Iyi günler.
Asya oflaya puflaya merdivenlere yönelmiş 5 kat aşağı inmiş ve sonunda binadan çıkmış. Evlerinin önündeki parka en sevdiği arkadaşı Önderin yanina doğru adımlarını atmis. Etrafı taramış ama Önder Yokmuş!
-"nerede yahu bu?"
Gidip banka oturmuş ama Önder Yokmuş oflamış Asya . Aradan 5 dk geçmiş Asya evde yatmak daha iyiydi ya demis ve ayağa kalkmış tam arkasını dönüşecekmiş ki En sevdiği arkadaşı önder ile burun buruna gelmiş.Önder-"Benimi arıyordun şekerim?"