Asya Önderi görmeyi beklemiyordu ama bir taraftanda sevinmişti.Hemen Önderin boynuna atlayıp bağırdı.
-"ÖNDER!!"
(Ananın aa saka)-Önder"evet ben bağırma"
Asya Öndere sarılmayı bıraktı.-"Neredeydin ya daha 10 dk önce burda değildin?"
-Önder "Senin buraya geldiğini anladim apar topar odandan cıktın falan dedim bi korkutayım şunu."
-"Serefsiz"
Önder tam elini Asyanin ağzına vuracak iken elini başkası tutar.Asya bu kişiyi görünce sevinç çığlığı atar ve en sevdiği 2.arkadasi Zeynebe sarılır-OY cimcimem gelmiş."
-Zeynep"He aşkım ben geldim."
-Önder"Aşkım mı ögk kusam."
-Zeynep"Sanada merhaba şekerim."
Diyip öndere ima yaptı Asya kıpırdadı ve elbisesinin desenlerine baktı alışkanlık.Bu üçlü biraz sohbet muhabbet derken baya bir sıkıldılar. Ve sahile gitmeye karar verdiler.Hepsi ailelerinden okeyi alınca metroya doğru yola çıktılar. Metroya bindiklerinde cennet varmis gibi atıfta bulundular cidden hava çok sıcaktı metronun serinliği onlara iyi gelmişti.
Önder ve Zeynep otururken Asya ayakta kalmış bir şekilde konuşuyorlardı .Asya'nın birden başı döndü,burnundan ılık bir şeyin aktığını hissetti elini kaldırıp burnuna dokunacağı sıra yer birden kaydı gibi oldu ve Asyanın en son duyduğu şey Zeynebin Asya diye kükreyen sesiydi.
Asya için ambulans getirilir ve hastaneye kaldırılır.Ailesine haber verilir. Abileri annesi babası hepsi 20 dk icinde hastaneye giriş yaparlar.Asya 'yi muayene eden doktor kan tahlili ve bir kaç test ister hemşire Asya bayginken bu testleri alır ve 2 saat içinde testlerin sonuçları cikar.Doktor ailesine haber vermek için Asyanın yanından ayrılır. Doktoru gören Aile fertleri ve arkadaşları hemen ayaklanıp doktorun yanina gelirler.(Elim koptu amina koyim.)
-Doktor"Asya hanımın ciddi bir sorunu yok. Lakin vitamin demir calsiyum ve bunun gibi bir çok mineral eksikliği mevcut.Bunlarla birlikte güneşin altında fazla kalma ardından soğuk bir hava akımı almis bunlarda onun tansiyonuna etki etmiş.Ve bayilmasina yol açmış.Vericegim ilaçları düzenli kullanmalı ve sizden birer kan testi isteyeceğim." Diyerek konuşmayı bitirir .Asyanın babası Giray bey bir soru sorar
-Giray Bey"Kan testi ne alaka tam olarak?"
-Doktor"geçenlerde karınız Lena hanım bize kan testi için gelmisti. Asya ile kan gurupları uyuşmuyor çeşitli dnalarida birbirine uymuyor ayrıca fiziksel olarak buradaki kimseye benzemiyor bu beni biraz şüpheye düşürdü vermek istemezseniz anlarım."
(Sanki götünü vercek vermek istemezseniz anlarmışmış)Giray Bey ailesine söyle bir bakımca doktorun cidden haklı olduğu konusunda hem fikir oldu ve bu fikri onaylayarak kan testi vermeye gitti.Aile fertleri ise Asyanın kaldığı odaya geçtiler ama hepsinin akli doktorun derinleriyle meşguldü. 1 saat sonra Asya uyanmış ve abisi Burağın kucağında arabaya taşındı.Test sonuclari yarın çıkacağını babası Giray bey aile fetlerine söyledi.Asya serumun etkisinde olduğu için abisi Mertin omzuna yaşlanarak gozlerini geri yumdu.
VE SABAH OLDU
Asya gözlerini kırpıstirarak güne başladı Ailesinin anlattıklarını dinledi ve annesinin zorla vitamin diyerek uzattığı Her seyi yedi . Kendini çok halsiz hissediyordu. İlaçlarını içip odasına gidip yatmak için izin istedi. Tam ayaklanmış gidiyorken salona babası giriş yaptı elinde bir dosya ile Asya ne olduğunu anlamayarak babasına baktı diğer aile fertleri gibi. Babası Giray Bey, Asyaya yaşlı gözlerle baktı ve ilerleyip dosyayı açarak masanın üstüne koyup hızlı adımlarla mutfağa ilerledi .Asya gibi diğer aile fertleri masaya yaklaşıp dosyaya baktı.Asya okudukları karşısında şok icinde gozlerini araladı ve ağzından sadece 6 kelime barındıran lakin içini acıyla sarıp sarmalayan bu kelimeler döküldü.
-"Nasıl ya? BU DA NEDEMEK OLUYOR!!"