Ufuk beratın koluna girip gidince ortamda bir sessizlik oldu herkes ikilinin çıktığı kapıya odaklanmış bir vaziyetteydi. Kapıyla bakişmalarina son veren şey elifin kurabiyeleri toz haline getirmek için robota attığı kurabiyelerin öğütme sesleriydi.Dikkatlar tekrar elife dönsede akıllarda ufuğun cidden böyle bir sey yapıp yapmayacağiydi.
5dk sonra
Merakımız artıyordu.10 dk sonra
Elifden dikkatimizi çekmiş kapıya bakış atıp duruyorduk.15dk sonra
Çiğdemlerimiz bitmişti.20 dk sonra
Elif önümüze tatlıları koymuş kendide ufuğun eski yerine oturmuş tatlısını yiyordu.30 dk sonra
Tatlılar bitmiş kapıyla bakısiyorduk.31 dk sonra
Uğur dayanamayıp ayağa kalktı.-Uğ"ya bi gidip baksak mi?"
Asyada bunu bekler gibi ayağa fırladı-"Olur olur bakalim nolcak ki"
Bakışlar elife döndü.Elif kararsız bir şekilde kapıya ve kardeşlerine baktı.-E"Ben göreceklerime hazır değilim daha amk ya yanlış zamanda kapıyı açarsak özelleri sonuçta."
Asya gidip elifin yanina kolundan tutarak kaldırdı.Sonra elifin ve uğurun koluna girerek mutfaktan çıkardı.-"En fazla ne olabilir ki"
Merdivenlere yönelmiş çıkmaya başlamışlardı odaların olduğu kata gelip ufuğun odasına doğru ilerlediler. Kapının önüne geldiklerinde kimse kapıyı açamadı.Ne bir adım daha atabildiler nede geri gidebildiler.
Üst kattan gelen adım sesleriyle merdivene döndüler.Gurue bey kollarını ilikleyerek aşağa kata iniyordu çocuklara vuran ışıkdan dolayi görünen gölgelerden dolayı çocukla bakmak durumda kaldi.-G.b" Çocuklar? Ne yapıyorsunuz burada."Hepsi eli ayağı buz kesmiş bir şekilde babalarına bakıyorlardı.
Uğur genzini temizleyerek
-Uğ"baba biz şey ufukla berata bakmaya gelmiştik."
Gurur bey bir odanın kapisina bi çocuklar baktı ister istemez endişelenmişti.-G.b" Ufuklara birseymi oldu"
diyip çocukların hemen önüne geçip kapıyı açıp iceri girdi. Asya anında gözlerini yumdu. Uğur elleriyle yüzünü ovuşturdu.Elif ise gurur beyin ardından kapanan kapıdan yatakta yatan 2 çift ayak görüntüsünü aşmaya çalıştı.-E"lütfen sen şizofrenin ve yatakta yatanların hayal ürünu olarak bana sunulan bi oyun olduğunu söyleyin."
Asya gözlerini açıp şok içinde kapanan kapıya baktı. Gurur beyden ses gelmemeside onlari strese kat be kat sokuyordu. Uğur elini kalbine götürdü-" ben açıyorum kapıyı bakalim"
Diyip kapıyı açıp ittirdi ve içeri adımladı. Uğur giden asyanın arkasından göz kirpistirip elife döndü.-Uğ"önce sen"
Diyip elifi ensesinden tutup içeri iktirdi.
Ardından oda içeri girdi.Ufuk ve Berat yatakdaydi. Saçları ıslaktı. Altlarında eşofman değil şort üzerlerinde gömlek değil düz siyah tişörtler vardi. Kıyafetlerini değiştirmişlerdi. Ve yüz yüze bakacak sekilde yatmis uyuyorlardi. Gurur bey balkon kapısını kilitliyordu. Elifin beti benzi atmıştı. Uğur bisey olmadığını gördüğü için derin bir rahatlama içindeydi. Asya mutsuz bir şekilde onlari başlamadığı için somurtuyordu. Gurur bey içerir gelen çocuklara dönerek.
-Gb"hadi çocuklar siz dışarı çıkın çok ses çıkartmayın kardeşleriniz uyanmasın.Ayrica sizde uyuyun gözlerinden uyku akıyor "
Diyip odadan çıktı. Asya kapıya doğru adımlarken elifin halini fark edip:-"Elif? Iyi misin."
Uğurda elife dönünce anlamaz bakışlarla kardeşine döndü.-E" Onlar simdi yaptılar mi."
-Ug"Lan yok bak yatıyorlar kandırmış ufuk bizi"
Asyada onaylar gibi bakınca-E" A-ama saçları ıslak"
Asya analamyarak-"Banyo etmişlerdir."
Elifin git gide teni soluyordu.-E"yaptilar mi yani"
Asyanın aklına yeni yeni dank ediyordu-"banyo fantezisimi"
Uğur şok içinde gözlerini aralayıp-Uğ"Lan Ananin amı amına koyayım."
ELIM AGRIDI BAY