Beratın gelmesiyle birlikte ufuk ayağa fırladı.Kosup beratı kucağını alıp döndürünce Berat ellerini hemen ufugu boynuna doladı bir kac küfür etsede oda gülmüştü.~
*Ufuk aile fertlerine bakıp göz kırptı ve yukarıya beraatla birlikte çıkmaya basladi ŞAKAYDI CIDDIYE ALANI SILKELERIM.*
DEVAMI~ beratı yere indirdikden sonra uğur gelip berata sarıldı.Ufuğun içinde istemsiz bir duygu oluştu ama umursamamaya çalıştı.
Sırayla herkese merhaba deidkden sonra tek selamlasmadigi asya ike anlık bi bakışma yaşadılar.Asya Berata,Berat Asyaya baktı bakismalarini bölen şey aralarına giren ufugun kafasıydı-Uf"berat bu asya sana anlattığım öz kardeşim.Asya buda berat çok yakın arkadaşım hatta daha fazlası da neyse iste."
Dafa fazlası derken herkes kardeş anlamında dediğini sanıyordu ama ufuk o anlamda söylememişti.Beratın gelmesiyle birlikte ufuk uğur berat üçlüsü yukarı çıktı.Gurur bey kızlarına dönüp gülümseyerek
-Gu.b"Anlatin bakalim 1 hafta boyunca neler yaptınız."
Asya çok konuşmak istemediğim için Elife dönerek.-"Evimize gelen sensin sen anlat neler yaptığımızı"
Elif onaylar bicimde basini sallayarak babasına döndü babası pür dikkat asyaya bakıyordu var bu istede bir hayir.-E." Beni çok iyi ağırladılar baba. Ilk bir kac gün evde oturduk sohbet ettik yemekler yaptık oyunlar oynadık.sonra restorantlarda gittik sahilde yuruduk son günde giray bey mangal falan yaptı o kadar. Çok eğlendim"
Gurur bey kafasını eğerek memnun bir şekilde onayladı elifi. Sorna asyaya dönerek."Gu.B- biz de seninle ilgili şunları düşündük asyacım ilk bir kac gün evde takılırız sonra bizim dağ evine ordan yazlığa geçeriz ne dersin?"
Asya şok içinde öz babasına baktı. Kac tane evleri vardi yahu bunların? Adam birde çok normel birşeymiş gibi söylüyor. Ne kadar sokda olsada onaylar biçimde basını salladı. Elif ister istemez asyanin bu haline güldü.Biraz sohbet muhabbet derken asya yorulduğunu belirterek odasına çıkmak istediğini söyledi.Elif Asyaya odasını gösterdi. Ve asyanin yanından ayrıldı.Asya odasına girdiği an gözlerini pörtletti. COK BÜYÜKTÜ. Kendi odası buranın 3de 1 gibiydi.
Bir anda kapısı açılınca yerinde sıçradı.beklemiyordu. gelen üçüzleri ve berattı. ellerinde bilgisayar patlamış mısır cips kola ve çikolatalarla asyanın karşısına dikildiler.
Berat ellerindeki abur cuburlari yukari kaldırarak.-Be"film partisi"
Diyince hepsi kanepeye kuruldu herkesin ortak kararı olan drama bölümünden titanigi seçtiler.ufuk elifi çağırmaya gittiğinde elifin uyuyor olduğunu görüp sessizce odadan çıkıp aryalarının yanina geri döndü.
Ve izlemeye başladılar.Asyanın yan odasında kalan ve hıçkırık sesleri duyup uyanan elif bir kac saniye boyunca tavan ile bakıştı.Neler olduğunu anlamaya çalışarak etrafına bakıp yatağından kalkti asyanin ağladığını sanıp asyanin odasına bodoslama dalınca ona bakan 8 çift kızarık yaşlarla dolu gözler ile bakismasi bir oldu.
-E"bu haliniz ne?"
-"Hepsi beratın suçu beni o ayak atti buna"
Diyerek burnunu çekip cikolatasindan bir isirik aldı.-Be"hayır benim aklımda ufuk soktu hatta beni ikna etmek için beni s-" derken ufuk onun ağzına bir avuç mısır soktu
-Uf"Ben değil uğurum yaptı."
Herkesin bakışları ugura döndü. Uğurun bilgisayara kitlenmiş bir şekilde-Ug"Elif, Jack ölüyormuş"
Dediğinde elif ona anlamayarak baktı. Şaşkınca-E"Jack kim?"
Berat filmi göstererek gözündeki yaşları sildi ve-Be" Batan geminin en değerli hazinesi"
Dedi tekrar dolan gözleri ile.Elif anlamayarak-E"jack hazinenin adı mı?"
Diye sordu. Ufuk basını kaldırıp cıklayarak-Uf" Abim Jack filmdeki erkek oyuncu"
Diyerek elife kınarcasına bir bakış atti.Elif bilmiyor kine canım.
Asya ordan peceteye hümkürerek elife döndü.-"Ama bir hazine değerinde yakışıklı. "
Herkesten onaylar mırıltılar çıktı.Elif ciddi misiniz der gibi onlara bakınca uğur bilgisayarı elife çevirip bak der gibi işaret yapıp-Uğ"ölmek için fazla yakışıklı"
Elif bilgisayardaki adama bakıp onlara hak verdi cidden yakışıklıydı.-E"öldü mu bari?"
Hayatı sorgulayarak bu soruyu sorduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Berat basını iki yana sallayarak mendil ile gözlerini sildi ve-B"henüz değıl"
Diyerek yeni bir mendil aldı.-"Ama ölücek"
Derken hıçkırarak ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
Elif çıldırmayın eşiğine gelmişti-E"henüz bu tantana ölmemiş biri içinmiydi?" Derken her an bilgisayarı alıp kafalarına geçirebilirdi. Lakin hepsi bir anda
-"AMA ÖLUCEK "
Diyince elif yerinden sıçradı arkaya bir kac adım attı. Karşısındaki kişilere yaratıp görmüş gibi bakıyordu.Asyalar işe hala Jack'in derdindeydi ölucek diyorlarsa ölecekti boşuna ağlamıyorlardı ya.Elif önce gözlerini bilgisayara çevirdi bir kac dakika boyunca gözlerini bilgisayara dikirek şu an da ne yaşadığını sorguladı. Beynindeki sorulara cevap bulmak ister gibi karşısındaki kişilere baktı.Aradigi cevapları bulamayınca.
-E"sikerim böyle işi ben uyumaya gidiyroum"
Diyerek kapıyı çarpıp gidince herkes elife baktı.Berat kollarını yukarı kaldırıp bi saga bir sola sallayarak-B"Anlamazdin anlamazdinnn!"
Diyince ufuk tutkulu gözlerle berata bakmaya basladiYETER DA UYKUM GELDI
BAYÜÜĞ