Yıkılmak

6 2 86
                                    

Asyanın gözleri dolmuştu kâğıtta yazan şey gerçek olamazdı onun ailesi burdaydi yanındaydı nasıl biyoloji ailesi onlar olamazdı. Bakildiginda evet farklilarda  en büyük abisi Yiğite benzemiyor diğer abisi metrede benzemiyor Burağada ve Yağızada hiçbirine benzemiyoruz annesiyle babasına değinmek bile istemiyordu. AMA O ONLARI KIZI,KARDEŞIYDI.

Asya yere çöküp ağlamaya  basladi kimse şu an ona morel veremezdi. Hepsi yıkılmış gibi bir asyaya bir dosyaya bakıyorlardı dosyanın diğer sayfalarında Asyanın biyoloji ailesi ve kendi biyoloji kardeşi,kızı vardi ama kimsenin eli sayfayı çevirmeye varmıyordu.Giray bey bile sayfayı çevirememişti.

Asya bi açıklama bekler gibi kapıya yaşlanmış ağlamaklı duran babasına baktı.Babasi derin bir nefes alıp kızın yanına çöküp onu koltuğa oturtup sarıldı ve açıklamaya basladi

-Giray bey " Dün doktor bize birşeylerden şüphelendiğini annenle senin dnalarinızin farkli oldugunu söyledi. Bizde şüphelendik. Gidip test yaptırdık. Sonuçlar ortada."
Giray Bey kızından ayrılıp dosyayı eline aldı ve son bir gayretle sayfayı değiştirdi herkesin gözü dosyadayken Asya yeni soy ismiyle bakıştı. Artık bir çeviker değildi çalıkliydı.

Okuduğu herseyde Asyanın gözleri büyüyordu. ALLAH AŞKINA ÜÇÜZ NEYDI KENDINDEN 2 TANE DAHA MI VARDI. Asya yeni abileri olduğunu öğrendiğinde göz devirdi harika 5 tane daha  abisi vardi.  Ve o sırada akli iradesini kaybetmek üzere olacağı bitiyle sarsıldı.

En sevdiği arkadaşı. ÖNDER ÇALIKLI. Simdi Asya cidden önderle kardesmiydi.Hayir bunu kaldıramazdı.Yağız abisi de fark etmiş olucak ki

-Yağız"hadi canım! Siz simdi Önderle kardeş misiniz?LAN BU ÇALIKLILAR DÜNYACA ZENGIN DEGILLER MI LANNNN!!"
Giray Bey oğlunun ensesine bir güzel yapistirir.

-G.B" Az daha bağırırsan asyaya zeynepten hoşlandığını söylerim."
Asya şok içinde abisine baktı.

-"ney?"
Yağız babasına kötü kötü baktı yada bakmaya çalıştı.Kardesine dönerek

-yağız"Bunu ne duydun ne gördün nede biliyorsun"
Diyerek parmağını kardeşine doğru salladı Asya önünde sallanan parmağı tek hamlede ısırınca Yağızın ettiği küfürler yüzünden gülmeden duramadı.

-Yağız"senin ben aaaa vampir misin amina koyim ya"
Asya omuz silkti .Babası benzini temizledi ve herkes Giray Beye kulak kesildi.

-G.B" Yarın öğlen civarı Asyanın biyolojik ailesiyle görüşücez ve kendi biyolojik kızımızla*diyerek kızına döndü* Senin baska bir aileden olman bizim kızımız olduğunu benim senin baban olduğumu falan değiştirmiyor öncelikle bunu bil yarın konuşunca hallolur ama yinede söyleyeyim istediğin yerde kalmaya devam ediceksin ister bizim yanımızda ister onların bu senin kararın ilk başlarda oturur konuşuruz istersen yarın onlarda kalırsın ailenle tanışırsın sonraki gün gelir seni bizzat ben alır eve getiririm. Istersen sadece konuşuruz yarın sonra  sen orda kalmadan geri döneriz. Seçim senin kimse seni zorlamiycak."
Der ve kızının kafasına bir öpücük kondurur asya gözleri yaşlı bir şekilde onaylar.Herkes odalarına dağılır. Aksam yemigi icin sadece bir kez daha toplanırlar ama kimseden ses çıkmaz herkes yemeklerini  yiyip tekrar odalarına çıkarlar ve sabırla yarın olmasını bekler.

1 gün sonra

Asya artik tavanla bakismayi son verip yatağından kalkar. Gece boyu uyku tutmamış ve derin düşüncelere dalmıştır. Dolabının kapağını acar ve söyle bir göz gezdirir elbise giymeli havada değil,kot giymeyi götü kesmez en iyisi şort etek ve cropdur. Hemen banyoya gidip duş alır ve üzerini değişir

asya çok üzgün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin