Eve geri dönüş

13 2 37
                                    

Kimse asyayı sorgulamadı ama bir taraftan da  merak ediyorlardı. Horozlu zil sesi ne alakaydı?

Herkes akıl sağlığıni korumak açısından oyunu bitirmişlerdi.

Ve bu şekilde bir hafta tamamlanmış herkes elif ve asyayla vedalaşmıştı.Giray bey aracılığı ile aksam saatlerinde Gurur beylerin evine bırakılmışlardı.

Asya ne kadar heyecanlı ve stres altındaysa Elif de bir o kadar mutsuz ve huzursuzdu.Asya küçüklüğünden beri huyu olan kola girme alışkanlığını göstermiş ve elifin koluna girerek bahçenin kapısından malikanenin  kapısına doğru yürümeye başladılar.

Asya bir taraftan etrafa bakiyor bi taraftan elifi cekistiriyordu. Elif ise ona selam veren malikane çalışanların selamlarını alıp selam veriyordu.Asya ona bakan onca gözü umursamadan gidip kapıyı çaldı. Elif   ise yüzünü ellerinin arasına alıp ovusturdu ve asyaya baktı.

-" ne?"

-E"zile bassana"

-" ne zili ya?"
diyerek kapıya dönünce kocaman yuvarlak zil ile bakıştı. Bunun zil olduğuna emin miydiler?
Israilim ahiret günü  calacagi zil olmasa ya bu?
Asya zile dokununca bahçenin dışından bile duyurudan o ses yükseldi ve kapı anında açıldı.

Herkes kapıda asya ve elife gülümseyerek bakıyordu.Asya içeri adımlamaya başlarken elif arkadan

-E"Hadi bismismillah gazamiz mübarek olsun"
Diye homurdandi ama oda yürüdü içeriye doğru.
Herkesle sarılma faslı bittikden sonra salona doğru geçtiler.
Elif önden giderken asya ve diğerleri arkadan konuşarak geçiyorlardı. Elif salona girmiş digerlerininde girmesine tam bir koca adım kalmışken eliften bi çığlık duyulunur

-E"ABİ!"
Herkes içeriye girdiğinde Elif Öndere sarılmış bir vaziyetteydi.Asya şaşkınlık içinde öndere ve sonra öz babasına baktı.

-Gu.B"Asya bu abin Önder kendisi bizimle yaşamıyor.Gecenlerde aramalarimiza döndü ve öz kardeşiyle tanışma girişiminde bulundu beyefendi"
Alayla söylediği şeylerden sonra önder göz devirdi ve Asyanın yanina gidip ona sarıldı

-Ö"naber şekerim?"
Şaşkınlıkla bakma sırası şu an herkesdeydi. Guru bey anlamayarak

-Gu.b"Sekerim derken siz tanisiyormusunuz?"
Önder istemeye istemeye babasına bakarak kafa salladı ve asyadan ayrılıp yanağından makas aldı.
Gurur bey ise bi açıklama ister gibi ikiliye baktı.

"-Biz önderle arkadaşız yani arkadastik neyse iste."
Önder sırıtarak

-Ö"harbi kardeş olduk ha"
Asya malesef der gibi omuz silkti.

Salonun oturma koltuklarına geçtiler.
Ücüzleeden uğur hemen kalkıp asyanin elini tutarak 4lü koltuğa oturttu.4lu koltukta asya elif ufuk ve uğur beraber oturuyordular. Ufuk asyanin omzuna kolunu atıp.

-Uf"naber  kucuk kardesim?"
Asya kaslarını çatarak

-"kucuk kardes derken?"

-Uğ"En küçüğümuz sensin fındık kurdu"
Asya anlam karışıklığı yaşar şeklinde elife baktı.

-E"annemizin karnından en son sen doğmuşsun ilk uğur sonra da ufuk yani bu ailenin en küçüğü sensin"
Asya anlamış bir şekilde  kafa salladı

-Uf"dakika farkı sayesinde kaybettin fakir"
Diyerek piç gülüşü yapınca asya kendi kendine küfür etmeden duramadı.

-Uğ"fakir deme lan kardeşime it"

-"it deme lan abime"
Asya sana ne oluyor kuzum?

-Uf"Duydun mu uğuş ikile burdan"
Elif anlamaz bakışlarla sağındaki ve solundaki kardeşlerine baktı.Tam olarak ne yaşıyorlardı. Elif başını ovusturarak

-E"Sizin beyin  rızıklarını ben yedim galiba? Hakkınızı helal edin

-Uğ"helal olsun abla"
Asya anlamayarak uğura bakti. Az önce asyaya fındık kurdu dememiş miydi bunlar.elife nasil abla diyorlardı.

-Uf"benimkini niye yiyon ya bencil herif"

-E"He canım he "
Asya elifi dürterek.uguru gösterdi.

-" Bu sana niye abla diyor?"
Elif göz devirerek  güldü.

-E"bu salak bana lakap olarak abla diyor yakında sanada lakap bulurlar."
Diyince uğur ve ufuk düşünür gibi hareketler yaptı.

Ufuk ve  Uğur gözlerini Asyaya dikince Asya ne yapacağını şaşırıp en sonunda sırıtmaya karar verdi.

Sırıtmaz olaydı.Asyanin sırıtmasiyla Ufukla Uğur ayni anda birbirlerine bakıp

-Uf-Uğ" VAMPİR!"
Diyince asya ve elif yerinden sıçradı herkes bu duruma gülerken asya hoşnutsuz bir şekilde kardeşlerine bakıyordu.

Hizmetçi müstesna hanım içeri bir çocukla girince herkes o tarafa döndü. Lakin ufugu gözleri parladı.

Gelen en sevdiği arkadaşı Beratdı.

Sevdiği doğruydu aslında ama arkadaş olarak mı seviyordu?

SAYGILAR KE POMPA KE

asya çok üzgün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin