Saat 06 .25 kütüphanenin açılmasına tam 15 dakika var . Bende kütüphaneye dolmuş ile yaklaşık 10 dakikada varırsam 5 dakika orada bekliyorum o sırada kahfemi alsam , trafik derken bu iş tamamdır .
"Anne ! ben çıkıyorum " mutfakta bulaşık yıkayan annem yanıma geldi " Kendine bu kadar sıkmana gerek yok Sahra günlük birkaç soru çözsen yeter canım . Kendine çok yükleniyorsun" Ayakkabılarımı giyerken " Anne bir dakika bile kaybetmemeliyim çünkü ben on iki saat çalışırsam , başkaları on dokuz saat çalışacak ve kendime şunu sormak istemiyorum n'den o değil de ben . O benden daha çok çalıştı anne. Ülkem ve geleceğim için çalışıyorum. " Derken aşağı indim ve koşmaya başladım.
Dolmuş geldi ve bindim dolmuş bomboştu, sadece akranım bir çocuk vardı . Bu benim açımdan iyiydi çünkü Sosyal Anksiyete bozukluğum vardı . Çantam çok ağırdı içinde sekiz tane test kitabı vardı . ikisi zaten kalın iki matematik kitabıydı . Aniden gözlerim yanına oturduğum çocuğa kaydı , gözlükleri ona ayrı bir hava katmıştı resmen . Aklıma takıldı acaba ismi neydi kaç yaşındaydı sorunları mı vardı ? Ama sormadım, soramadım .
Dolmuş aniden fren yaptı ve çocuğa doğru düştüm, resmen hayat beni deniyordu . Bir kaç çocuk bindi çete gibiydiler gözlerimin kaçamak bakışları çocuklara kaydı ve biri yanıma geldi . "Selam fıstık arkadaşlarımla oraya oturabilir miyiz ?" Yanımdaki çocuğa baktım tuhaf gözüküyordu . Cesaretimi toplayıp sordum "Tanışıyor musunuz ?" Çocuk sırıtarak "Sevgili misiniz böyle biriyle sadece ezik biri sevgili olur " Çocuğa resmen zorbalık yapıyorlardı nedenini bilmiyorum ama içimden bir ses " Evet sevgilisiyim , bir sorun mu var ?" Aniden çocuğun elin tutup çocuklara gösterdim . Çocukları sinir etmiş gibi gözüküyordum . mutluydum , gururluydum çocuklar bir durak sonra indi benimde bir durağım vardı .Çocuk onlar indikten sonra bana " Sana çok teşekkür ederim ama bunu yapmamalıydın sena rahatsızlık çıkaracaklarına eminim ."Biraz utanarak " Ben Sahra 14 yaşımdayım sen ?"Çocuk gözlüklerini düzeltti ve " Ben Berk 14 yaşımdayım. " Aniden fark ettim " Kaptan müsait bir yerde" Berk'te indi sordum "Nereye gidi yorsun ? " Berk cevapladı " Kütüphaneye sen de arkadaşının yanına mı ?" Beni küçümsediğini hissettim ve cevap verdim " Bende kütüphaneye gidiyorum " Berk utanarak ve kekeleyerek sordu " B-birlikte t-takılalım mm-ı ? " Aniden , hiç düşünmeden " Olur!" diye bağırdım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
----L -------- G --------S---
Teen FictionBu sene LGS 'ye girecek iki genç kütüphanede karşılaşırlar . Berk Sahradan hoşlanır fakat belli etmez . Sahra 8. sınıfı farklı bir lisede okur ama yeni okulunda kütüphanedeki çocukla aynı sınıfta olduğunu bilmez .