Yine sıkıcı bir pazar. Annem evi karşılamak için işe gitti. Ve yemeklerimin vazgeçilmezi pizza , annem sadece pizza sipariş etmemi söylese de, bugün büyük porsiyon pizzada tavuk kanadı, altılı soğan halkası bedavaydı ve ayran yarı fiyatınaydı toplam 200 TL tuttu .
Siparişin gelmesini beklerken soru çözdüm .Fakat daha 50. sorudayken zil çaldı , sanırım annem öğle yemeğine geldi diye düşündüm . Kapıyı açtığımda annem kapıdaydı ,pizzacıda başını eğmişti . Dikkatli bakınca kim olduğunu anladım "Berk " olamaz artık evimi biliyordu ama daha büyük sorun vardı saçım, saçım dağınık ve yağlıydı . Annem "Bu genci nerden tanıyorsun? " Anneme söyleyeceğim çoğu şey annemin zihninden yanlış düşünceler geçirtebilirdi ." Sınıf arkadaşım anne " annem korkutucu bir gülüşle bana bir bakış attı " Merhaba ben Sahra'nın annesiyim eğer başka sipariş iletmen gerekmiyorsa bize yemeğe gelebilirsin canım " Berk ise bana bakıp " Size rahatsızlık vermeyecekse ,olur efendim " Mecburen onu içeri aldım .Ortam çok sessizdi .Annem de bunu fırsat bilip " Berk 'çim senin bir ilişkin var mı ?" Berk' in yemeği boğazında kalıyordu " Yok efendim " aniden bağırdım "Anne şimdi bu ne içindi , n'den bunu sordun " Annem bana bakım "Bence çok yakışırsınız "Ayağa kalktım tabak aldım ve 3 dilim pizza 2 soğan halkasını tabağıma koydum ve odama geçtim .Kapı sesleri duydum annem gitti diye düşündüm . İçeri geçtiğim sırada Berk mutfakta oturuyordu "Berk sen burada n yapıyorsun" diye sordum " Sana bir şey söylemem gerek " Düşündüm "Yine mi seni rahatsız ediyorlar ?" başını salladı sordum "O zaman ne oldu ?" yutkundu ve konuştu "SENİ SEVİYORUM "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
----L -------- G --------S---
Teen FictionBu sene LGS 'ye girecek iki genç kütüphanede karşılaşırlar . Berk Sahradan hoşlanır fakat belli etmez . Sahra 8. sınıfı farklı bir lisede okur ama yeni okulunda kütüphanedeki çocukla aynı sınıfta olduğunu bilmez .