TANIŞMA

14 2 5
                                    

   Sınıfa girdim ve konuşmaya başladım " Hepinize merhaba , ben Sahra 14 yaşındayım buraya Tuzla ilçesinden geldik. annem ve babam boşandı , annemde kalıyorum . Umarım iyi anlaşırız hepimize iyi dersler diliyorum ." gözlerimle kişileri süzerken biri gözüme çarptı ve işte , kanlı canlı karşımdaydı , sırada oturuyor suratını benden saklamaya çalışıyordu . Telaşla etrafa baktım ve içimden şansımı sorguladım gerçekten sadece onun yanı boştu yani Berk'in yanına oturmamam gerektiği gerçeği beynimi kapatıp kelebekleri açıyordu ve kelebekler midemi ağrıtıyordu. Öğretmen "Ben de Melike canım matematik öğretmeniniz aynı zamanda sınıf öğretmeninizim bir sorun olduğunda yanıma gelebilirsin . "Öğretmene başımı sallayıp sanki başka seçeneğim varmış gibi sordum ."Kimin yanına oturayım Melike hocam ." Melike hoca suratındaki gülümsemeyi asla bozmadan yanıtladı "Berk'in yanına " Bunu yaparken Berk 'de danıştı Berk'te utanarak kabul etti .Melike hocadan bayağı hoşlanmıştım 27 yaşlarında birilerine benziyordu ama çok tatlıydı.

    Melike hoca "Yeni arkadaşınız için ilk dersi boş bırakacağım  ama herkes yerinde otursun .Nede olsa dört dersimiz var canlarım .Bir anda tüm sınıf bağırdı " MELİKE HOCA MELİKE HOCA" sonra Melike hoca herkesi susturup masasında kitap okumaya başladı .

    Sınıftakiler ya konuşuyor ya da oyun oynuyordu ben de çantamın içinden paragraf kitabını  çıkardım ve çözmeye başladım . Sağıma baktığımda Berk 'i gördüm aynı paragraf kitabını çözüyorduk ve ikimizde test kitabını hiç ellememiştik resmen birbirimize baktık ve " Ders sonunda en çok  soru çözen kazanacak" dedi Berk kabul ettim ve başladık ders zili çaldığında ben 29 soru 33 soru çözmüştük  kontrol ettiğimizde benim ki ful onun ki ise 3 yanlışı çıkmıştı yani 3 yanlış 1 doğruyu götürürse berabere kalıyorduk . "Ben bahçeye çıkıyorum" diye haber verdim "Bende  birazdan geliyorum " dedi , başımla onayladım . Bahçeye inerken dolmuşta gördüğümüz çete "Sevgilin nerede seni küçük ucube " Korkutucu bir bakış atıp "Sevgilimi bilmem ama senin bir ucube ve salak olduğunu kaşındaki çizikten anlıyorum seni utanç kaynağı bir daha sevgilime bulaşırsanız sizi ve yaptıklarınızı müdüre veya karakola iletirim , kötü günler dilerim " Berk yanıma geldiğinde ona her şeyi anlattım ve " artık sana karışamazlar merak etme" Berk sadece "Teşekkür ederim" ile yanıt verdi ama sorun etmedim.

----L -------- G --------S---Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin