8. sınıfa dört günüm kalmıştı ,ve tam dört gün sonra gerçek bir LGS'li öğrenciydim . Derslerime daha çok odaklanmalıydım çünkü rakiplerim olacaktı. Ama aklımı kurcalayan bir şey vardı ve o sorunun adı " Berk " çocuğa bira fazla ısındım galiba." Hayır Sahra hayatını tamamen etkileyecek bir sınavda böyle palavralara yer yok ." Diyen beynime karşılık , test çözerken onun gözlerinin önündeki gözlüklerini , küçük burnunu , kıvırcık saçlarını , soğuk bakışlarını gözümün önüne getiren kalbim adeta savaş içindeydi .
Aniden odama giren annem gözleri dolmuş bir şekilde " Biz babanla ayrılmaya karar verdik " dedi anide bağırdım " Ne, buna şimdi mi karar verdiniz, lanet olsun" diye bağırdım . Annem bağırarak " Eşyaların topla Sahra odamda pek bir şey yoktu zaten yatağım bile yer döşeğiydi sadece 2 kutu eşya çıkardı birinde kalemler ve test kitapları diğerlerine giysiler kolaydı ama zordu " Peki ya okul " annem sinirli gözlerini bana çevirdi " Sanki orda okul yok Sahra , bu beyinle bok iyi bir lise kazanırsın , şimdi toplan. Uyuşuk." Sorgulamadan toplandım .
--------- 📚---------📚----------📚----------
Okulun ilk günü için çok heyecanlıydım . Annem kendine bir iş bulmuştu bile fakat ben her gün pizza yiyordum . Ne kadar zararlı da olsa güzeldi işte aynı Berk gibi. Beynim yine " Ben senin kalbini kapatmadım mı sadece kan pompalaması gerekiyor fakat şu Berk denen çocuk anahtarı bulmuş sanırım." etrafta kimse yoktu bende güldüm "ona o anahtarı ben verdim var mı diyeceğin beyin bey ?" kalbim adeta zincirlerini kırmıştı o gün ama bir şey unutuyordum test kitabının içinde ki matematik ve paragraf sorular çözülmeyi bekliyordu . Belki de Berk bu soruların en zor sorusuydu ve cevap anahtarını yırtmışlardı fakat sorunlardan biri ben de çözememiştim .
--------📚-------📚-------📚----------
Yeni sınıfıma girdiğimde büyük çaplı bir şok geçirdim . Oradaydı ve orda oturuyordu . Kalbimi çalan , beynimi zorlayan kişi orada sırada oturuyordu . Aniden öğretmen "Berk'in yanına otur Sahra ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
----L -------- G --------S---
Подростковая литератураBu sene LGS 'ye girecek iki genç kütüphanede karşılaşırlar . Berk Sahradan hoşlanır fakat belli etmez . Sahra 8. sınıfı farklı bir lisede okur ama yeni okulunda kütüphanedeki çocukla aynı sınıfta olduğunu bilmez .