1. Поцілунок з присмаком поваги

251 17 14
                                    

- Я настільки страшна, що ти навіть трахнути мене не хочеш? - закричала з глибокою відразою панна на весь ресторан, як мале ображене дитя, тикаючи в нього пальцем.

Трагікомедія. Дорама для підлітків з екшен сценами і рівнем абсурду, що досягав рівню небес.

Чімін важко видихнув. Дістало. Він втомився жити і це факт. Навіть екстраверти, на кшталт нього, втомлюються від спілкування з людьми, особливо коли вони з біса нетактовні і егоїстично дратівливі. Всі довкола думали, що він щонайменше проститут з гігантським членом і вічною ерекцією, яка рухається, як компас у бік нової дірки. Прохати його переспати з ним - норма. Хтось сказав "Чімін помішаний на сексі" і сотня повірила.

Але все на чому він був помішаний, то на смаку холодної пепсі після довгого робочого дня і мультику про "Джекі Чана".

- Сядьте на місце, - скрізь зуби процідив Чімін, закипаючи від злості, - і закрийте свій гнилий рот.

Будь Чімін зацікавлений у сексі, то ніколи б не обрав жінку, яка не поважала його думку і хотіла скористатись ним, як об'єктом для сексуальних фантазій. Відчувати себе надувною лялькою те ще відчуття. Гидке і противне.

Замість відповіді він покинув ресторан і остаточно впевнився, що шукати кохання не збирається. Це побачення було ще гірше за попереднє. Рівень крінжу і сорому в крові настільки високий, що йому вистачить на найближчі сто років.

Слава Чіміна, як альфа-самця, створила для нього токсичне середовище, з вакуумом де все його існування крутилось навколо сексу. І це найкумедніше річ, як для цнотливого боягуза, який члену чи піхві віддавав перевагу читанню томику "One piece" та романтичним серіалам та фільмам, як "Щоденник пам'яті". Він мріяв про романтику, про кохання до гробу, про казки і вічне і добре почуття до однієї людини. У відповідь отримував прохання виїбати його\її на кухонному столі.

Чімін забрав двох котів з вулиці, аби відволіктись від самотності, але за версією декількох осіб, це був його план по завоюванню дівчат. Абсурд. Він прибирав їх лотки, купував дорогий корм на добру частину зарплатні, водив до ветеринара та хвилювався за них, як за маленьких дітей, аби зробити щось настільки тривіальне, як вразити дівчину? Що ж, Чімін не казав власні думки вголос, коли чув подібні чутки, а лише скромно усміхався та віджартовувався.

Уроки для незайманого ловеласа Where stories live. Discover now