♡Chanhyunseungin♡

204 20 0
                                    

Chan x Hyunjin x Seungmin x Jeongin


Seungmin élete nem volt sosem egyszerű. Fiatal korában jött rá, hogy mi is ő valójában, onnantól kezdve pedig mindenki aki eddig szerette megutálta.

Kivéve 3 párját, Chan-t, Hyunjin-t és Jeongin-t. Mindig elfogadták és támogatták, hiába ellenezték a szülei.

Ma a legutolsó műtétjére készül, ami végre mindent megváltoztathat. Ennek befejezésekor végre teljesen önmaga lehet; végre igazán Kim Seungmin lesz!

-Na, hogy érzed magad?-simította meg a vállát Chan.

-Félek is, meg nem is...izgulok!

-Nem kell aggódnod!-puszilta meg Hyunjin.

-Gondolj arra, hogy most már végre férfi lehetsz!

-Igen, az leszek!-mondta könnyes arccal.

Kislányként sosem tudott beilleszkedni a többiek közé, amikor pedig tinédzser lett és lányos alakja formálódni kezdett mégjobban megutálta magát. De ez ma már a múlté.

A műtét gördülékenyen sikerült. Párjai izgatottan várták a folyosön, miközben egy kis meglepetést tartogattak neki.

Mikor felébredt az altatásból fizikailag és mentálisan is bementek hozzá és ellepték csókokkal az arca minden pontját.

-Úgy szeretlek hyung!-sírta Jeongin.

-Én is titeket! Köszönöm, hogy mindig elfogadtatok!

-Van egy meglepetésünk! Nem olyan nagy dolog, de mindig vágytál egy ilyenre!-adott a kezébe egy ruhának kinéző dolgot. Amikor kibontotta örömében sírni kezdett. Egy zászló volt benne. A transzneműeket képviselő zászló.

-Tudjuk, hogy szerettél volna a pride-on felvonulni, de a műtéted miatt ez most nem sikerült megint! Viszont ennek ellenére vettünk neked!

-Köszönöm! Nagyon köszönöm!-suttogta és sorban megcsókolta őket.








Annyi transz karakterrel írtam már, hogy szerintem lassan megkapom a "trans potector" címet.
Nem én döntenék erről, hanem a transzneműek, szóval ha valaki kimondja ezt csak akkor fogom magam annak hívni.

Stray Kids poli oneshots 2.részDonde viven las historias. Descúbrelo ahora