Ezt a részt l0velyskz kérte tőlem! Jó olvasást hozzá!
Minho x Chan x Jisung
Borderline személyiségzavar:
A hangulat szélsős ingadozásával, énkép instabilitásával és kínzó érzelmi állapotokkal járó zavar. Az ebben szenvedőkre jellemzőek a heves dühkitörések, önkárosító impulzivitások amelyek nehezebbé teszik az egyén számára a beilleszkedést a társadalomba.
Minho mindig is nehezebben viselte el a dolgokat. Ez alatt a hirtelen hangulat ingadozásait lehet érteni. Hirtelen felkapja a vizet valamin, majd pár perc múlva mintha mi sem történt volna megy tovább.
Mikor Chan és Jisung találkozott vele nem ismerték ezt az oldalát, mivel nem kerültek olyan szituációba, hogy láthassák egy dühkitörését.
Ám mikor már sokadik randijukat tartották egy étteremben kibújt a szög a zsákból.
Aznap Minho állt mindent; ő hívta meg őket randira, ő foglalta az asztalukat és ő rendelte meg előre az ételeket. Szerette volna, ha minden tökéletesen ment volna, de a sors sajnos nem így tervezte.
Már akkor ideges lett, mikor az étteremhez érve közölték velük, hogy az asztaluknál ülnek, hiszen teltház volt aznap.
Megpróbált higgadt maradni, de nem sikerült neki.
-Mit képzelnek maguk!? Asztalt foglaltam, rendeltem menüt is és maguk meg merik ezt tenni?!-üvöltötte torka szakadtából.
Chan és Jisung ijedten hőkölt hátra miközben megpróbálták valahogy megnyugtatni.
A pincér visszafizette nekik a rendelésért elkért összeget és távoztak. Mindeközben Minho még mindig felháborodottan kiabált. Rá sem lehetett ismerni.
-Min, kérlek nyugodj meg, minden rendben van!-fogta meg a karját Chan.
-Mi az nyugodjak meg?! Ha?!-kiabált rá.
Jisung hátrahőkölve figyelte az interakciót. Sosem látta még ilyennek az idősebbet.
Mikor ezt Minho is realizálta hirtelen megváltozott a hangulata és csendben otthagyta őket.
-Ez...mégis mi volt?-suttogta Chan. A hatása alatt volt Minho hirtelen ingadozásai miatt annyira, hogy meg sem bírt mozdulni.
-Beszélnünk kell vele holnap!-ment hozzá Jisung és óvatosan megfogta a karját. Aggódott Minho miatt, nem tudta mi okozhatta a különös viselkedését.
Másnap felkeresték a lakását és elmentek hozzá.
-Minho, mi vagyunk azok!-kopogott be az ajtón Chan.
-Menjetek el! Kérlek!-suttogta olyan halkan, hogy alig lehetett hallani kintről.
-Minho? Nem hallunk, jól vagy?-tapasztotta a fülét az ajtóra, hogy jobban hallja.
-Menjetek el! Nem vagyok jól!
Aggódva összenéztek.
-Nem, beszélni akarunk veled! Féltünk téged Minho! Had menjünk be, segíteni akarunk!
Lépteket hallottak, majd a zárban megfordult a kulcs.
-Kérlek ne ítéljetek el!
-Nem fogunk Minho, akárhogyan is nézzél ki!-vágta rá egyből Jisung.
Kinyitotta az ajtót. Mikor meglátták őt egyből megérezték az alkohol szagát rajta és látták, hogy nem aludt sokat az este.
-Minmin...-sóhajtotta Chan, majd egy szoros ölelésbe húzta, amibe Jisung is csatlakozott.
Mikor beljebb mentek észrevették, hogy sok tányér és pohár hevert a konyhapadlón összetörve.
-Mi történt tegnap este?
-Ittam és ideges voltam...-vallotta be halkan.
-És mitől lettél ennyire haragos? Amiatt, mert az étteremben nem mentek jól a dolgok?
-Igen, amiatt. Szerettem volna, ha egy tökéletes vacsoránk lenne, de elszúrták!
-Tudjuk, de nem kellett volna ennyire ideges lenned! Mi így is jól éreztük volna magunkat, ha nem mentél volna el.
Lehajtotta a fejét és leült a kanapéjára.
-Valamit el kell mondanom nektek.
-Mi lenne az?-ültek le mellé miközben megfogták a kezét.
-Borderline személyiségzavarom van. Tudjátok mit jelent?
-Igen, hallottunk róla. De miért nem mondtad el nekünk?
-Nem akartam, hogy szégyelljetek. A gyógyszereim sem szedem egy ideje emiatt.-vallotta be.
Szomorúan átölelték és megpuszilták az arcát.
-Minnie...nem kellett volna emiatt félned! Nem zavar minket, ha vannak mentális problémáid, de igazán elmondthattad volna! Megbízhatsz bennünk!-mondta Chan.
Jisung is bólogatott, mire egy féloldalas mosoly jelent meg az arcán.
-Köszönöm! Igazán jó emberek vagytok!-nézett rájuk hálásan.
○○○
Sajnálom, hogy ennyi időt kihagytam, de a suli egyszerűen kikészített és lefárasztott, szóval nem sok időm maradt semmire...
Megpróbálok ismét aktív lenni, addig viszont szép napot nektek!💗
VOUS LISEZ
Stray Kids poli oneshots 2.rész
FanfictionNyugodtan kérjetek részeket, nem harapok!💞 ♡︎poliamoria: Három vagy több ember között lévő szerelmi kapcsolat♡︎ Az előző könyvemet már nehezen tudtam szerkeszteni és megjegyezni a részeket, úgyhogy a továbbiakban ebben a könyvben jelennek meg a röv...