8️⃣

2 1 0
                                    

Prawda którą teraz poznałem , spowodowała u mnie ogromny lęk i strach , jak by ktoś pierdolnął mnie młotem lub zacisnął pętle na szyi .On stał przede mną .Od roku był obok , od roku  rozmawiał ze mną. Nie potrafiłem tego opisać i uczuć jakie we mnie teraz właśmie buzowały, Odczułem jakby zabrał tlen .Lodowatą bardzo mroczną nie do zniesienia aurę . Te same diabelskie oczy jak we śnie lub wizji , ten sam głos jak we śnie i wizji. Znak zaczął piec jak widziałem we śnie go .Przed oczami jego dawne ciało i tutejsze . Doskonale się maskował że aż znak nie wyczuł .Złapałem się za znak , on patrzał na mnie tymi tęczówkami  i przeszywającym wzrokiem na wylot .

-Co za mina Poterr ?-Zapytał oślizgłym i psychicznym przerażającym i kpiącym  głosem .- Słyszę myśli , czuje twoje uczucia i to co masz przed oczami.  Teraz rozumiem dlaczego to czułem wszystko .

Podszedł do Harrego złapał za włosy delikatnie odchylił od tyłu. Harry slrzywił się lekko bo lekko go zabolało .

-J -Jestem po twojej stronie panie -Wydusił ledwo cały odrętwiały

Słowa Poterra lekko zaskoczyły ,puścił go bez słowa , złapał jego lewy  nadgarstek różdżką odsunął jego rękaw bluzki .Po czym przyłożył swoją różdzkę do zgięcia jego ,zaczął formować znak swój rozpoznawczy .Harry lekko syknął bo to bolało . W Końcu znak się uformował . Voldemord zabrał Różdżkę Harry zasłonił rękawem znak . Czarny pan , złapał jego podbródek i rzekł .

-Ani słowa nikomu ,ja powiem tylko severusowi .

-Tak jest panie ..-Ciężko przechodziło mu to przez gardło .

-przyzwyczaisz się i nie musisz akurat ty  prze de mną klękać .

-Rozumiem panie

Po tych słowach mężczyzna musnął go w czoło , Haremu serce przyspiszyło puścił buraka , jakieś dziwne ciepło rozlało się po ciele .Lord nie wiedział czemu to zrobił ,poczuł emocje Harrego . Odsunął się założył Kaptur i zapytał tym samym głosem

-Wiesz gdzie severus ?

-Nie wiem panie ,może u sibie

-Przy innych mów mi po imieniu Tom  prócz severusa

Harry kiwnął głową ,Czarny pan wyszedł. Poterr przetwarzając wszystko położył się na łóżku. Odczuwał haos w głowie ,na dzisiaj miał dość wrażeń mimowolnie zasnął .

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 29 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Harry poterr Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz