Sıçmıştım.
Alt kattan gelen evimizin gururu Yağızın sesiyle her şeyi öğrendiğini fark ettim.
Bu gün okul saatleri flashback;
Teneffüs zili çalmıştı.Herkeisn aksine sıramda oturmaya devam ettim.Ta ki Ece koştura koştura yanıma gelene kadar. "Noldu Ece ne bu telaş?" Cevabımız şaşırtır mı?ASLA. "Aras- Aras'lar kavga çıkarmış." Bana ne? "E iyide bana ne ki ben onun nesiyim o benim neyim?" Ece gözlerini büyüterek bana baktı e ne var yahu. "Kızım sen değil miydin bu çocukla sevgili olmak için okul 1.si olan?" Evet. Vardır öyle çılgınlıklarım. "Evet bendim nolmuş?" Ya bana ne Aras denen piçten? "Gerçi kime diyorsam çocukla sevgili olup 3 haftalığına okulun en gözde çiftti oldunuz 3.haftada seni ayrılmaya zorlayan şey ne bilmiyoruz da." Şunu sorup durmasa. Evet bir hata yaptım çünkü o piçin zihniyeti kötüydü. Onun o olmayan beynini neyse ben "saygılı" bir ailede büyütüldüm. "Neyse şimdi aklımı karıştırma kavga seninle alakalıymış?" Ne yine mi ben naptım. Ece'nin sözleri biter bitmez ayağa kalktım. "Noluyor Ece baştan anlat kimle kim kavga ediyor?" Ece derin bir nefes verdi. Hadi be durum o kadar ciddi mi? "Aras..Arkandan sallamış Soner de dayanamamış yapışmış yakasına." Soner'i bu işlerle uğraştırma istemezdim. Eli kirlendi. Ve evet Soner çok iyi biliyordu neden ayrıldığımı. Koşarak bahçeye çıktık ilerde görünen kalabalığa daldığımda Siner'i arkama aldım. Ama o gevşek susacak gibi değildi. "Ooo sevgilim de geldi tam olduk. Noldu küçük ikizini korumaya mı çalışıyorsun ha güzel-" lafını kesen şey ona attığım tokattı. Evet herkesin içinde tokat attım. "Bana bak yılışık it 1.si asla benim arkamdan konuşamazsın 2.si ikizime laf edemezsin 3.sü biz ayrıldık ruh hastası 4.sü bana güzelim de diyemezsin o ağzını kırarım ve 5.si hayatımdan siktir ol git yoksa nedej ayrıldığımızı tüm gerçeğiyle bütün okul duyar!" Bana şok içinde bakan gözlere aldırmadan Soner'le kalabalıktan sıyrıldık. Ders zili de zaten çalmıştı tam sınıfa girecektik ki müdür yardımcısının bizi odasına beklediğini söyleyen bir kız gelip sınıfa girmemizi engelledi. Offff abilerim bunu öğrenmese iyi olacak yoksa Arası yaşatmazlar tamam bende yaşasın istemiyorum oksijen kaybı ama abilerimin ellerini kana bulamasına gerek yok. Soner'le göz göze geldik gidecektik başka çaremiz yoktu. Odaya girdiğimiz de Aras da ordaydı. Müdür yardımcısı olayı en inca detayına kadar dinledi Aras'a ve Soner'e kavgadan dolayı disiplin cezası verirken beni tokat attığım için uyarmakla yetindi neyse ki bu Aras'ın 2.disiplin yiyişiydi 3.de okuldan atılcakdı.
Flashback bitti.
Abime mesaj gelmişti büyük ihtimalle o yüzdendi bu gürültü.
İşte şimdi her şeyi açıklayacaktım.
Bitti. Yazarken cok yoruldum ya bi de sıcak gece yazıyorum neyse.
Arkadaşlar "saygılı" dedigim kısımda küfür edenlere saygısız demedim 1.bölüme gönderme yaptım.
Hadi Allah'a emanet olun bebisler 💞