9.Bölüm: YAKINLAŞMA

28 4 13
                                    

Açelya'nın göz yaşları yavaş yavaş dururken bir Eren'e bir Nida'ya kaçamak bakışlar attı.
Eren'in az önce söylediği şey ile sevinmişti.

Bir dakika! Niye sevinmişti ki?

Şu an fark ediyordu da gerçekten de benziyorlardı. İkisi de kumraldı, ikisi de Güzeldi...

Bir dakika ne düşünüyordu ki o?

Düşüncelerini bir kenara bırakıp elinin tersi ile gözyaşlarını sildi "Ne yani?" dedi "Siz şey değil misiniz?"

Eren bu söylediği şeye güldü "şey değiliz." dedi.

Nida sakince şaşırdı "Abi!" dedi " 'Şey' ney?"

Eren Nida'ya dönüp ayağa kalktı. Kalkması ile Açelya'nın elini bırakmış oldu. Açelya'nın suratı asılırken fark etmemeleri için kafasını çevirdi. Nida bunu fark etse de bir şey demedi. Sadece dudağının kenarı kıvrıldı. "Abi!" dedi. Sesi çapkın çıkmıştı.

Eren söylemeye çalıştığı şeyi kısa bir süre anlamadı. Sonra anlayarak gözlerini devirdi. "O benim hastam! Nida." dedi sinirle.

Nida güldü "Biliyorsun ki 'Hastam' benim için farklı bir anlam taşıyan bir sözcük abicim. Hangi anlamdan bahsediyorsun?" dedi.

Eren'in duyduğu şey ile gözleri büyüdü. Neyden bahsediyordu o?

Hem özel hayatını ilgilendirmezdi...

İki parmağını Nida'nın iki kaşı arasına bastırıp hafifçe ittirdi. "Hastane ortamında kullanılan bir sözcük anlamında canım kardeşim." dedi ve Nida'yı kapıya sürükledi. "Şimdi beni hastamla baş başa bırakır mısın?"

Nida sağ gözünü kırptı "Ben seni HASTANLA baş başa bırakırım!" dedi ve koşarak odaya girdi.

Açelya'nın ağlaması bir anda durmuştu sanki...tek bir sözle.

O benim kardeşim...

Eren tekrardan Açelya'nın önüne geçip bu sefer tek ayak üzerinde oturdu. Tekrardan Açelya'nın elini elinin içine hapsetti. Açelya'nın sarıları parladı.

"Neden ağladın?" dedi.

Açelya hiçbir şey demeden omuz silkince konuştu. "Sevgilim mi zanne-" demesine izin vermeden Açelya oturduğu yerden hızla kalktı "Ne alaka?" dedi sinirle. Eren Açelya'nın ayağa kalkması ile kendisini ayakta buldu.

Eren'in dudağı kıvrıldı "Neden ağladın o zaman?"

Açelya eliyle gözünü işaret etti "Gözüme kirpik kaçmıştı!" dedi sinirle. Kendisi bile yalanına inanmamıştı.

Eren inanmayarak kaşlarını kaldırdı "Hadi bakalım öyle olsun." dedi daha fazla uzatmadan.

Açelya gitmek için bir adım sağa kayıp geçecekken Eren de bir adım sola atarak Açelya'nın tekrardan önüne geçmiş oldu.
Açelya bu sefer sol tarafa adım attığında Eren de sağ tarafa doğru adımını attı ve tekrardan önüne geçmiş oldu.

Açelya ne yapacağına şaşırırken "Geçebilir miyim?" dedi.

"Bilmem...geçebilir misin?"

Açelya'nın gözleri Eren'in gözlerine kaydı.
"Bilmem." dedi Açelya sarhoş gibi.

Eren duyduğu şey ile dudağı kıvrılırken Açelya'yı darladığını hissetti.
Geçmesi için Açelya'nın önünden çekilirken Açelya sadece Eren'in gözlerine bakıyordu.
Eren eliyle ileriyi gösterip "Ben diyorum ki...Geçebilirsin." dedi sessizce. Dudaklarını iyice birbirine bastırdı. Aslında onu bırakmak istemiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

karanlık geçmiş (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin