Öncelikle merhaba sevgili okurlar,
Bölümü bir gün geç attığım için özür dilerim fakat hastanede olduğum için atamadım.
Yorum ve oy çok az geliyor😢
Okurken aynı anda düşüncelerinizi de belirtirseniz çook mutlu olurum...Keyifli okumalar dilerim...
Açelya duymak istediği o sert sesin geldiği yöne döndüğünde beklediği yeşilleri görmesi ile paniklemesi bir oldu.
"Ş-şey," dedi kekeleyerek. "Ş-şey ben şey soracaktım." dedi yeşillere bakarken. Oldukça utanıyordu zaten. Bide başına bu çıkmıştı.
Eren kaşlarını kaldırdı "Dinliyorum."
"Şey Elçin bir şey istedi de Matías nerede siz biliyor musunuz?" dedi çekinerek.
Eren'in dudağı yukarı kıvrılmıştı. Nedeni ise Açelya'nın hâlâ kucağında olmasıydı. Nedense bundan hiçbir rahatsızlık hissetmemişti. Aksine keyifliydi. Ve kalbi ise çok...çok atıyordu.
Açelya hiçbir cevap vermesine şaşırırken neden güldüğünü anladı.
Anında Eren'den uzatlaşı. Uzaklaştığı sırada ayağı hafifçe sendelenmesine neden oldu. Eren hızlıca Açelya'nın kolunu tuttu. Kolunu tutması ile göğüsleri arasında neredeyse mesafe yoktu.Eren gülümserken, Açelya'nın kalbi deli gibi çarpıyordu.
"Çok hızlı." dedi Eren kısık bir sesle Açelya'nın kulağına.
Açelya kafasını hafifçe salladı "Ne çok hızlı?" dedi anlamadığını belli ederek.
Cevap için bekledi Eren.
"Kalbin. Kalbin çok hızlı atıyor." dedi sarılara bakarken.Açelya'nın kalbi yerinden çıkmak istercesine atarken Eren elini yavaşça Açelya'nın kalbine götürdü. Elini kalbinin üzerine koyduğunda deli gibi attığını hissetti. Bu asla normal değildi. Özellikle bu kadarı.
"İyi misin?" dedi korku dolu sesi ile. Ona birşey olsun itemiyordu.Açelya nutku tutulmuş bir şekilde kafasını iki yana salladı "Değilim."
Eren duyduğu şey ile anında geri geri çekildi.
Onun için bu kötü olabilirdi. Arkasını dönüp oradan hızlı bir şekilde uzaklaştı. Açelya elini kalbine koydu. Çok hızlı, çok hızlı atıyordu.
Bu olay ne ilk ne de son olmak üzere akıllarda kalacaktı...--------------------&----------------------
Matías yanında oturan kişiyi fark etmişti fakat bir şey söylemedi, söyleyemedi.
Kafasını yanındaki kişiye çevirip"¿Paso algo?" (Birşey mi oldu?) dedi neredeyse fısıldarken.
"Elçin," cümlesine devam etmesine izin vermeden Açelya'nın sözünü kesti.
"Elçin! ¿Le pasó algo a Elçin?" (Elçin! Elçin'e birşey mi oldu?) dedi korku içinde. Anında ayaklandı.
Açelya ellerini iki kes salladı "¡No! vine por algo"(Yok! Şey için geldim,)dedi sinirle.
Matías tekrardan rahatlamış bir şekilde yerine oturdu.
"La señora quiere hot dog" (Hanımefendi sosisli istiyor) demesine fırsat vermeden Matías oturduğu banktan tekrardan kalktı. Hızla ileriye doğru gidip, ceğbinden siyah bir anahtar çıkardı. Bastığı anahtar bir arabayı açtığında hızla içerisine bindi.
Açelya ise bu tavırlara söylendi:
"Bu insanların hepsi niye beni buluyor acaba?"
dedi bağırışının arasından.Ardından oturduğu banktan o da hızlı adımlarla kalkıp, hastaneye doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık geçmiş (Düzenleniyor)
Novela Juvenilİnsanların geçirdiği rengarenk çocukluklardan birini geçirmek isterdim:) hatta tüm mirasımı verirdim, tabii miras bana kalsaydı... Fakat benim çocukluğum diye bir şey yoktu... Her şey o gün oldu. Annemin beyninden babamın kalbinden vurulduğu o gün...