2. Bölüm:YENİ KİŞİ

61 9 3
                                    


Aradan 2 yıl geçti annem ve babamın ölümü üzerinden ama hala ailemi öldüren o insanı merak ediyorum.

Arif amca beni ve Rüya'yı aynı odaya yerleştirdi. Eren ve Nida aynı odada kalıyorlar.
bugün Arif amca yanımıza gelip yeni bir. arkadaşınız geldi dedi. "Kim?" dedi Nida hemen.

Arif amca "Ateş Sönmez, ailesi küçükken Ateş'i istemediği için direk olarak yetiştirme yurduna bırakmışlar.Ateş birçok kez yurttan kaçmış şu an 14 yaşında yurttan kaçtığı için yurttan atılmış."

"Sizden isteğim hiç arkadaşı yok , onla arkadaş olmaya çalışın zaten 5 dakikaya
gelir." Eren'e bakarak

"Özellikle sen Eren," dedi.
"Bence iyi anlaşırsın." Eren kafasını sallayıp "Ben tuvalete gidiyorum." dedi. Arif amca ile beraber çıktılar.

"Eeeee sizce yeni çocuk nasıldır?" dedi Nida.

Nida'ya bakıp "bilmem ağabeyine soralım mı?" dedim gülerek. Bunu söyleyince Rüya da gülmeye başladı.

Nida bir anda "hee sonra da beni öldürsün." dedi. "Asla söylemiyorsunuz! Tamam mı?" gülerek

"Tamam tamam." dedik aynı anda Rüya ile.

O sırada Eren geldi. Bir anda Nida öksürmeye başladı .Eren gelip Nida'nın sırtına vururken "Ne oldu buna?" diye sordu bize.

Nida daha fazla öksürürken "boğazına kaçtı." dedim gülerek, Eren "Ne kaçtı?"dedi.

O sırada Rüya "yeni ço-" diyeceği sırada Rüya'nın koluna vurdum. Rüya kolunu sıvazlerken "Ben ne dedim şimdi ya?" dedi.

O sırada içeriye Arif amca ve Arif amcanın bahsettiği Ateş girdi...

Nida kolunu bana vurduğu an "Ahh!" dedim. Nida gülerek "Ateş de Ateşliymiş." dedi.

Ateş'e baktım,o da bana bakıyordu ki ben ona bakınca yüzünü Eren'e çevirdi. Eren Ateş'e bakıp "Hoşgeldin" dedi. Bende tam hoşgeldin diyecekken Nida'yla aynı anda "Hoşgeldin, dedik."

Rüya da gülüp "Hoşgeldin Ateş." dedi.
Ateş hepimizde göz gezdirdikten sonra "Hoşbuldum" dedi.

Eren Ateş'i kendine çekip, " Gel sana binayı gezdireyim." dedi.

Ateş kafasını sallayıp Eren'le dışarı çıkacakken Nida Eren'in yanına gidip "ben de geleyim mii?" Dedi tatlı bir sesle.

"Hayır"

"Niye?"

"Sen Ateş'in yatağını hazırla. Hadi Ateş gidelim."

"Üff tamam."

"Siz zahmet etmeyin ben hazırlarım" dedi Ateş.

Nida kulağıma eğilip "Ayy bir de nazik!" dedi.
Göz devirip Ateş'e "Ateş sen git ben hazırlarım." dedim.

"Tamam inci..."

Ses ateş'ten geliyordu. Ateş ayağa kalkıp odadan çıktı.

Ben Ateş'e bakarken Eren Ateş'e bakıyordu. Şaşkınlıkla Ateşe bakarken Eren "Siz tanışıyor musunuz?" dedi.

Kafamı hafifçe sağa sola çevirdim "Hayır"

"Bu inci nerden çıktı?"

"Bilmiyorum ki."

"Neyse, ben öğrenim."

"Tamam, bay bay."

"Hadi bay bay." Eren odadan çıktıktan sonra Rüya yanıma gelip "Hadi hazırlayalım." dedi.

Nida "Siz zahmet etmeyin! Ben hazırlarım" dedi m'yi uzatarak

Hafiften sırıtarak "Ee tamam o zaman. Gel Rüya, Nida hazırlarmış." dedim.

Nida panikle " Yaa hayır ben taklidini yapıyorum, siz yapın." dedi.

Göz devirerek "Üf tamam, Rüya sen otur ben yaparım."

"Tamam."

Dolaptan çarşafı alıp yatağa doğru yürüdüm.

çarşafı alıp yatağa serdim. Yorganı da yatağa düzgün bir şekilde serdim. Sonra dönen sandalyeyi çekip oturdum.

Nida Ateş'i yaklaşık yarım saat övdükten sonra Ateş ve Eren geldi. Nida aniden susunca Rüya ile gülme krizine girdik Eren sorgulayan gözlerle bize bakarken
Ateş nedense gözlerini bana kilitlemişti.

Ben ona bakınca gülümsedi, ben de gülümsedim.

🔥

-son-

Biliyorum bölüm çok kısa oldu ama diğer bölümü daha erken atacağım.🌝💋💋

Sizi çok seviyorum lütfen oy kullanmayı ve yorum atmayı unutmayın🫶🏻🌷🌸

-Hayattan kaçıp kitaplara sığınanlara-

karanlık geçmiş (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin