2.Bölüm

11 4 0
                                    

Yaşadığı şoku atlatmaya çalışan İhsan düzensiz nefesler boş bakışlarla onu ölüme götürebilecek olan tuzaklı iple bakışıyordu. Birkaç saniye ipe baktıktan sonra öfkeli gözlerle ekiplerinin liderine döndü.

İ; Burada ölebilirdim biliyorsun değil mi? Neden evde tuzak olabileceğini bize söylemiyorsun pislik.

Liderleri koyu kahve şahin gözleri ile İhsana başını çevirdi ve onların patronu olduğunu belli eden özgüvenli bir şekilde cevap verdi;

Davud; Konuşmayı kes seni tuttum ve kuruldun işte. Benden daha fazlasını bekleyemezsin.

İ; Burada ne işimiz var? Çalacak hiçbir mal yok burada.

D; Burada kurtuluşumuzun anahtarı var İhsan. Eğer konuşmayı bırakır ve işine odaklanırsan hepimiz memnun bir şekilde buradan ayrılabiliriz.

İhsan öfke ile Davud'a bağırdı;

İ; Sessizce bu boş evde dolaşıp değerli hiçbir şey almadan nasıl memnun bir şekilde buradan ayrılabiliriz ki?

D; Eğer sesini keser ve işine odaklanırsan işimiz bittiğinde buraya gelirken gördüğün köşe başındaki antikacıya uğrayabiliriz.

İ; Bak bu fikir hoşuma gitti.

Köşede kitaplığı kurcalayan esmer kısa boylu Fevzi ona döndü ve samimi olmasına rağmen alaycı tavrı nedeni ile sahte gözüken bir sırıtışla İhsana döndü.

Fevzi; Para ile ilgili her şey hoşuna gidiyor zaten.

İ; Bana paradan daha önemli bir şey söyleyebilir misin ki bana laf  atabiliyorsun?

F; Sıcak kanın kokusu kadar cezbetmiyor beni. Sahi öldürecek kimse de yok acaba bende antikacının kellesini alsam mı? Diş koleksiyonum için yeni parçalar güzel olurdu.

İ; Paraya laf edene bak. Bay diş perisi yine dişlerin peşinde.

Fevzi'nin alaycılığı birden kesildi ve yüzü sertleşti açık yeşil gözleri ile İhsana ters bir bakış attı daha sonrada belindeki bıçağı ani bir hareketle çıkartıp önce İhsanı sol eli ile boğazından tutarak duvara yapıştırdı daha sonra sağ elindeki bıçağı boğazına dayayıp nefret dolu bakışlarla alaycılığının cevabını ona verdi.

F; Eğer koleksiyonum veya benimle ilgili bir daha laf edersen seni de o alay ettiğin koleksiyona eklerim. Gerçi o iğrenç kömüre benzeyen o şekilsiz şeyler koleksiyonumun içinde iğrenç gözükür ama o kalın kafatasını dişleri içine koyacağım bir kumbara yapabilirim sanırım.

İhsan korku ve nefret arası bir ifade ile bıçağa bakıyordu.  Fevzi'nin sözü bitince de belindeki silahı çekip Fevzi'nin anlına dayadı ve öfkeyle cevapladı onu.

İ; Eğer şu lanet bıçağını bir daha bana doğrultursan seni öldürdüklerinin yanına yollarım.

Her ikisi de elindekileri birbirine doğrultmuş halde kavgaya başlamak için sabırlarının sona ermesini bekliyordu ancak Davud araya girdi.

D; İkinizde şunları çekip etrafı aramaya devam etmezseniz gün boyu burada kalacağız. Acele edin işimizi bitirdikten sonra para ve kelle avına çıkarız.

İkili bir süre Davud'a bakıp sonra  yavaşça ellerindekileri aşağı indirdiler. Tekrar göz göze gelince ise ikisi de birbirini süzüp sonra arkalarını döndüler ve ters yönlere doğru ilerlediler. Davud da ciddi bakışlarını ikisi de gözünün önünden çekilene kadar korudu sonra da hafif bir iç çekme ile arkasında az önce ihsanın takıldığı tuzağı inceleyen Kerem ile göz göze geldi. Yanına gidince eğilip neredeyse görünmeyecek kadar ince olan ipe baktı ipli tuzağa baktı. ince ipin bir tarafı duvara küçük bir kanca ile sabitleniş diğer tarafı ise karşı taraftaki dolabın kapakları arasından içeri doğru ilerliyordu. Kerem ipin ilerlediği yöne bakarak işaret ve baş parmağı ile ipi hafifçe çekti ve o anda bir ok dolabın kapağını delerek karşıdaki dolaba saplandı. Gürültüyle birlikte İhsan ve Fevzi de bakışlarını duvara saplanan oka yönlendirdi. Fevzi gözlerini iyice açarak bakışlarını İhsana yönlendirdi.

F; Baksana Davud seni tutmasa ipe basıp iki kulağını birden deldirecekmişsin.

İ; Kafamı delse neyse de iyi ki kulaklarımı delmemiş. O öldürmese de kendime sıkar öldürürdüm kendimi.

F; Senle anlaşabildiğimiz yegane nokta da bu zaten. Eşcinsel falan olsaydın çoktan öldürmüştüm seni.

İ; Para için bile bunu yapmam kendime. Eğer bir gün kulağımda küpe görürsen hiç tereddüt etmeden sık kafama sonra da küpeyi çekerek sök sonra küpe takıyordu falan derler.

F; Aklımda kulağında kalem bile görsem sıkarım kafana.

İkili az önceki kavga hiç olmamış gibi ellerini birbirinin omuzuna atarak gülmeye başladılar. Davud ve Keremin yanına vardıklarında onlarda eğilip tuzağı kısaca süzdüler.

K; Arbalet sistemini iyi kurmuşlar ayarlaması çok ince. rüzgar esse bile ateşlenirmiş. Sanırım ev sahibimiz işini sağlama almaya çalışıyor. Dikkatli olun başka tuzaklar da olabilir.

D; Bunu tahmin etmeliydik. Suç dünyasının profesyonellerinden birinin evine giriyoruz sonuçta.

İ; Adam zengin ama evinde çalacak değerli hiçbir şey yok biraz daha dolaşırsak acıyıp faturaları ödemesi için masaya para bırakacağım.

D; Neyse biz belgeleri aramaya devam edelim. Bu evden ne kadar çabuk çıkarsak o kadar iyi.

İ; Katılıyorum buna. Neredeyse sabah oldu antikacıyı soymak için vaktimiz azalıyor.

K; Bence de haklısınız en çabuk şekilde buradan çıkmalıyız her an başımıza bir şey gelecekmiş gibi hissediyorum.

D; Tamam benle Kerem yukarı kata bakacağız. Siz de aşağı inen merdivenlere bakın, alt katta neler varmış öğrenin. Tuzaklara da dikkat edin.

F; Aşağıda umarım kiler yada depo gibi bir şey vardır adamın buzdolabı bile bomboş.

İ; Hadi gidip öğrenelim. Belki de değerli şeyler aşağıdadır.

...



TakabilWhere stories live. Discover now