Sabah , 07.00 civarları uyandım . Yatağımdan kalkıp lavaboya gittim . İşlerimi halledip lavabodan çıktım . Babamın dün getirdiği üniformaları giydim ardında saçımı at kuyruğu yapıp İrem'in odasına doğru gittim . Odaya girdiğimde İrem horlaya horlaya halen uyuyordu .
" Şşş kak lan sabah oldu . "
" Hıhı kalkıyom şimdi . " dedi ama kafasını bile kaldırmadan .
" Alo ! Kime diyorum ya kalksana ! "
" Tamam be ! Kalktım . " dedi ardında yatan kalktı ve lavaboya yöneldi . Bende Odadan çıkıp aşağıya indim . Babam ile annem kahvaltı yapıyorlardı .
" Günaydın . "
" Günaydın kızım . İrem uyanmadı mı ? "
" Az önce onu uyandırdım iner şimdi . " dedim .
" Tamam kızım . " dedi annem . Yerime oturup kahvaltımı yapmaya başladım . O sırada da İrem geldi . Yanıma oturup oda kahvaltı yapmaya başladı .
" Eee kızlar yeni okul gününüze hazır mısınız bakalım ? " dedi babam . Ardından İrem söze atladı,
" Evet ! " .
" Hı ne demezsin . " dedim .
Ben yeniliklere açık biri değilim arkadaş . Sevmiyorum böyle şeyleri .
" Niye kızım ? Yeni arkadaşların olacak işte . " dedi babam .
" Sorun da o zaten baba . Şimdi biri gıcık , biri bilmiş , biri kendini havalı san ar . Üff hiç çekilmez şimdi ya . "
" Dora , sen niye sürekli hayata negatif bakıyorsun ? Biraz pozitif olsana ya . "
" Ben mi sürekli negatif bakıyorum ? Asıl sen biraz fazla pozitifliğe kaçıyorsun . "
" Tamam kızlar . Hadi yemeğinizi yiyin de kalkalım . Geç kalacağız yoksa . " dedi babam .
Yemeğimizi bitirdik . Çantamızı alıp bahçeye çıkıp babamı beklemeye başladık . Babam sonunda evden çıktığında arabaya doğru yürümeye başladık . Ben ön koltuğa , İrem ise arka koltuğa bindi . Babam da gelip sürücü koltuğuna oturdu ve okula doğru sürmeye başladı .
" Kızlar , kemerlerinizi taktınız mı ? "
" Evet baba . "
" Ben unutmuşum Batuhan amaca . Hemen takıyorum . " dedi İrem .
Okula vardığımızda arabadan indim ve okula doğru baktım . Burası babamın Bursa'daki kolejine çok benziyordu .
" Batuhan amca bu okul senin kolejine çok benziyor . " dedi İrem .
" Evet kızım . Buranın sahibi ile kardeş gibiyiz . Hatta kolejlerimizi beraber tasarlatırdık . Ondan çok benziyorlar . " dedi babam . Ardından saatine baktı .
" Kızlar , 1. ders çoktan başlamış . Siz müdürün odasına gidin bende bi Serkan'a uğrayayım . "
Sanırım Serkan denen adam buranın sahibiydi . Yani babamın arkadaşı . Babam ve İrem ile okula girdik. Biz ikinci kata geldiğimizde durduk , babam ise yukarı kata çıkmaya devam etti . Müdürün odasının 2 . katta olduğunu biliyorduk ama hangi tarafta olduğunu bilmiyorduk . O sırada merdivenlerden birisi iniyordu ,
" Pardon , müdürün odası ne tarafta acaba ? " dedim .
" Şu koridorun sonundaki , cam kapılı oda . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBANIN İÇİNDEKİ AŞK
Fiksi RemajaDora'nın ailesi şirketleri yüzünden Bursa'dan İstanbul'a taşınmak zorunda kaldı . Dora yeni okuluna En sevdiği arkadaşı İrem ile gitmeye karar verdi . Sertkaya kolejine yazıldılar . Ama bu okulun zorbalık yapan bir gurubu vardı . Bu gurubun lid...