Bölüm 4 (Parti)

1.4K 115 25
                                    

Siwon bu gün Sehun için süpriz yapmaya karar vermişti. O buraya geleli neredeyse 1 hafta olmuştu fakat hala aynı kıyafetleri giyiyordu. Ve bu klübeden başka bir yeri görmemişti.

Bir kaç mağazadan ona uygun kıyafetler almıştı.

İki beyaz gömlek, sarı ve pembe renkte sade t-shrirt ve birkaç pantolon almıştı.

Aslında oradaki açık renk kaprilerin çocuğa çok yakışacağını düşünmüştü fakat Sehun'un çok utangaç olduğunu bildiği için onları giyip güzel bacaklarını sergilemeyeceğinide biliyordu.

Siwon köşke geldiğinde arabadan indi ve klübeye doğru yol aldı. Klübeye girdi etrafta Sehun'a bakındı.

Çocuk köşede oturmuş elleriyle oynuyordu. Yavaşça ona yaklaştı ve gülümseyerek karşısına oturdu.

"Hey yeğenim sana bir süprizim var. " Siwon gülümseyerek söylediğinde, Sehun heyecanla ona baktı.

"Sana yeni kıyafetler aldım. Banyo yaptıktan sonra giyersin. Birde yarın seni lunaparka götürüp gezdireceğim. Şimdiden hazırlansan iyi edersin. " gülümseyerek elindeki poşetleri çocuğa uzattı.

Sehun heyecanla olduğunu belli ederek yeni kıyaferlerine baktı. Çok güzellerdi. Mutlulukla ellerini çırptı ve amcasının boynuna kollarını doladı.

Siwon çocuğu kendinden ayırdı ve yeniden gülümseyerek konuştu.

"Şimdi benim şehir dışında bir işim var. Bu yüzden bugün evde yokum yarın için hazırlan ve kendine dikkat et yeğenim."

Siwon çocuğun saçlarını karıştırdı ve tebessüm ederek klübeden ayrıldı.

--------

Kai neden burada olduğunu bilmiyordu. Kris buraya gelmesi için ısrar etmiş fakat kendisi burada değildi. Kai sıkıntıyla iç çekti ve bardağındaki viskiyi yeniden kafasına dikti.

Sıkılmıştı ve son bir konyak alıp(ağır lezzetleri severdi) gitmeye karar vermişti. Bugün kaçıncı olduğunu bilmediği bardağıda bitirmiş tam kalkacağı sırada beyaz bir bedenin kendisine yaklaştığını gördü.

Beyaz tenli bir kadın Kai'ye yaklaştı ve kulağına fısıldadı.

"Eğlenmek ister misin yakışıklı?"

Kai yan ağız sırıttı ve kadının kalçalarına elini atıp cevap verdi.

"Hmm beni nasıl eğlendireceksin?"

Kadın Kai'nin kucağındaki yerini aldı ve kollarını onun boynuna dolayıp kalçalarını Kai'nin penisine sürtmeye başladı.

Kadın Kai'nin boynundan başlayarak öpmeye başladı ve dudaklarına yapıştı.

Kai  kadının belindeki ellerini iyice sıkıştırdı ve çocuğun dudaklarını sömürmeye başladı.

Olay tam daha şehvetli bir hal alacakken Kai  kadını bir anda ittirdi ve arkasını dönüp partiyi terk etmeden önce kadına sadece "Havamda değilim." dedi.

Kadın şaşırsada birşey demedi ve kendisine bir bira aldı.

Kai için herşey dahada karışıyordu. Kadını itmesinin sebebi onu şu hizmetçi çocuk olarak düşünmesiydi. Beyaz ten, güzel pembe dudaklar... Sanki herşey o çocuğu hatırlatıyordu.

Adını bilmediği o güzel köylüyü aklından çıkaramıyordu. Aklına hep o vardı. Hatta rüyalarına bile girmişti. Birkaç kez rüyasında ona sahip olduğunu bile görmüştü. Bu çocuk Kai'yi çıldırtıyordu.

---------

Kai kör kütük sarhoş bir halde zorlukla köşke girmiş ve yavaşça bahçede yürüyordu. Bir anda durdu.

Sanki su sesleri geliyor gibiydi. Sesleri takip ettiğinde ise klübeden geldiğini gördü.

Ses çıkarmadan içeri girdi ve su sesinin geldiği tarafa doğru adım attı.

************

Yine kısa ama geçiş bölümü gibi olsun..

Kınalı Yapıncak // KaihunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin