Bölüm 5 (Sarhoş) M

2K 125 41
                                    

Orjinal kurguda olduğu üzere bu bölümde tecavüz sahnesi var. (Malum yeşilçam filmleri) Rahatsız olanların okumaması özenle rica olunur.-

Kai kör kütük sarhoş bir halde zorlukla köşke girmiş ve yavaşça bahçede yürüyordu. Bir anda durdu.

Su sesleri geliyordu. Sesleri takip ettiğinde ise klübeden geldiğini gördü.

Ses çıkarmadan içeri girdi ve su sesinin geldiği tarafa doğru adım attı.

********

Kai banyoya girdiğinde çocuğu banyo yaparken gördü. Yavaşça hareket ederek çocuğa yaklaştı. Sessiz olduğu için çocuk hala onu farketmemişti.

Çocuğun bu habersiz halinden yararlanarak bir süre onu izledi.

Zayıf güzel vücudunda eşsiz duran bembeyaz bir teni vardı. Suyun altında simsiyah saçları ıslanıyor güzel alnına düşüyordu. Çömeldiği için penisi görünmüyordu fakat güzel pembe tepecikleri Kai'yi biraz daha azdırmaktan başka bir işe yaramıyordu.

Kai onu resmen gözleriyle yerken çocuk Kai'yi farketti ve korkuyla ona bakıp minik elleriyle vücudunu kapatmaya çalıştı. Kai emindi ki eğer çığlık atabilseydi şu an atardı.

Kai yavaşça küçüğe yaklaşmaya başladı. Onun her adımında küçük olan biraz daha korkuyor ve köşeye doğru geriliyordu.

Kai üzerinin ıslanmasını umursamadan Sehun'un yanına geldi ve çocuğun bileklerini tutup vücudundan ayırdı ve güzel vücudu biraz daha incelemeye başladı.

Küçük olan karşısındaki adamın onu süzmesinden dolayı dahada korkmuş gözleri sulanmıştı.

Kai onun bu güzel görüntüsüne daha fazla dayanamayıp çocuğu baldırlarìndan kaldırıp kucağına aldı. Çocuk onun bu hareketiyle sadece daha fazla ağlamaya ve titremeye başladı.

Esmer olan çocuğu küçük yatağa bıraktı debelenmelerine aldırmadan ellerini başının üzerinde birleştirdi. Diğer eliyle güzel çeneyi kavradı ve güzel dudaklara yapıştı.

Çocuğun gözünden akan yaşlara aldırmadan ellerini vücudunda dolaştırmaya başladı.

Pembe tepeciklere iki dudağının arasında eziyet ederken bir yandanda ellerini pürüzsüz beyaz baldırlarda dolaştırıyordu.

Sınıra dayandığında dudaklarını güzel tenden ayırdı. Fermuarını indirip pantolonuyla beraber boxerını dizlerine kadar indirdi ve ereksiyonunu gözler önüne serdi. (Muhtmelen içtiği şeylerin de etkisiyle) Altındaki bununla daha fazla korkmaya ve ağlamaya başladı.

Kai beyaz baldırları kavradı ve bacaklarını ayırdı. Altındaki hiç düşünmeden hazırlıksız bir şekilde kuru ereksiyonunu çocuğun içine ittirdi.

Tamamen içine girdiğinde onun zevkten gözü kayarken, küçüğün acıdan kaymıştı. Artık ağlayamıyordu bile vücudu felç olmuş gibiydi sadece üzerindeki adamın gözlerinin içine bakabilmişti.

Kai'nin eğer bilinci yerinde olsa o bakışlarla kendinden nefret ederdi ama şuan tek düşündüğü altındakinin mükemmel vücudu ve zevkti.

Hiç beklemeden sert ve hızlı bir şekilde gitgellerine başladı. O yaptığından hayvanca zevk alırken altındaki ölüm acısını tattığını düşündü.

Kai gitgellerine devam ederken Sehun bilincini kaybetmişti. Ama nafile acı onun yeniden uyanmasını sağlamıştı.

Birkaç itişden sonra Kai hırlayarak küçüğün içine boşaldı. Büyük bir orgazm yaşamıştı. Ne kadar bilinci tam yerinde olmasada hayatı boyunca böyle zevk almadığını biliyordu.

Kınalı Yapıncak // KaihunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin