-3,5 YIL SONRA-
" Taemin gel buraya. Aish bu çocuk beni delirtecek." Sehun sinirle söylendi. Oğlu Taemin onu çok zorluyordu. Daha şirketin işleriyle ilgilenmesi gerekiyordu.
Bundan 3,5 yıl önce çocuk yaşta bir bebeği olacağını öğrendiğinde psikolojikmen çöküntüye uğramıştı. Fakat Seung Hyun ve özellikle Jiyong onu her konuda desteklemiş çocuğunu doğurma konusunda ikna etmişti.
Geçen yıllarda Sehun okuma-yazma öğrenmiş şirket konusunda bilgi sahibi olmuştu. Choi çiftinin manevi oğlu olarak şirkette CEO yardımdıcısı mevkinde getirilmişti.
Artık büyümüş uzun boylu 'soğuk' bir adam olmuştu. Fakat oğlunun yanına yeniden eski o sevimli Sehun oluyordu. Minik Taemin'de bunu bildiğinden annesiyle(hiç kusura bakmayın o doğurdu) uğraşmayı seviyordu.
"Ah Taemin gel buraya daha şirkete gitmem gerek." Taemin Sehun'u dinlemiyor hala poposu çıplak bir şekilde evin içine emekleyerek Sehun'dan kaçıyordu.
"Minnie bebeğim eğer anneyi dinlemez ve buraya gelmezsen akşam sana o çok sevdiğin çikolatalı pastadan yapmam."
Sehun'un lafıyla küçük bebek ona dönmüş sinirle kaşlarını çatmıştı.
"Aohu pcuhuu qu nu" bu anlamsız kelimeler onun dilinde 'Hayır anne bunu yapamazsın." oluyordu.
"O zaman buraya geliyorsun küçük adam." Sehun minik oğlunun şaşkınlığından yararlanıp yakalamış ve kucağına almıştı.
"Mamamamamama..."
"Tamam bebeğim üzerimizi giyelim anne sana çikolatalı mamada yapacak."
Taemin minik ellerini çırpınca Sehun oğlunun alnına bir öpücük bıraktı. Taemin'i koltuğa bıraktı ve bezleme işini tamamladı. Bu sırada kapı çalmaya başlamıştı. Bir hizmetçi Sehun'dan önce davranıp kapıyı açtı ve Jiyong elinde paketlerle cırlayarak içeri girdi.
"Aigoo benim güzel torunum bak dede sana ne aldı."
Jiyong elindeki paketi Sehun'a verip Taemin'i kucağına aldı.
"Minnie bebeğim beni özledin mi?" Jiyong çocuğun yanağına öpücük kondururken sormuştu.
"Özlemiştir hyung, herneyse benim şirkete gitmem lazım sen onunla ilgilen."
"Tamam hadi geç kalma sonra Seung Hyun seni oyaladığım için bana söyleniyor." Jiyong alayla karışık söylediğinde Sehun'da ona gülümsedi. Oğlunun alnına ve yanaklarına öpücük bırakıp şirkete gitmek için yola çıktı.
Sehun evden çıkınca Jiyong manevi torununu kucağına aldı. Zaten bir yıldır bu iş böyle oluyordu. Sehun Seung Hyun'un yanına gidince Jiyong akşama kadar Taemin'e bakıyordu. Çünkü Sehun kimsesiz büyümüştü, aile sevgisi alamamıştı bu yüzden bunu oğlunun almasını istiyordu. Oğluyla bizzat ilgileniyor işe gittiğinde bakıcı yerine Jiyong'un ilgilenmesini sağlıyordu.
"Şimdi Minnie söyle bakayım ne istiyorsun?" Jiyong sevgiyle minik torununa sordu.
"Choco choco mamamma" Taemin yine kendi dilinde Çikolata istediğini söyledi. Artık onu Jiyong'da anlıyordu çünkü Sehun onun ne kadar çikolataya düşkün olduğunu daha önce söylemişti.
---------------
Seung Hyun ofisinde oturmuş belgelerle uğraşırken kapı tıklanmaya başladı.
"Girin." Seung Hyun sözünü bitirir bitirmez Sehun içeriye girmişti.
"Sehun sen miydin? Bende seni bekliyordum. Sana söylemem gereken çok önemli şeyler var."
Sehun hyungunun karşısındaki koltuğa oturdu ve merakla sordu. "Neymiş bana söylemen gereken çok önemli şeyler hyung?"
"Konu Jongin." Hyungunun sözüyle Sehun'un kanı donmuştu.
"E-evet hyung."
"Jongin hakkında yeni haberler geldi. Sanırım şirketleri iflas ediyormuş. Eğer büyük bir şirketle ortaklık anlaşması imzalamazlarsa beş parasız kalacaklar ve düşün bakayım Kim holdingi hangi şirketle ortak olmak istiyor. "
"Peki hyung benden ne yapmamı istiyorsun." Sehun merakla sordu.
"Sehun sen artık büyüdün. Nitelikli bir adamsın ve benden daha yetenekli olduğunu biliyorum. Kim holdingle ortaklık kurmayı düşünüyorum ama görüşmeyi vs. herşeyi sen yöneteceksin."
"İyide hyung ya beni tanırsa..." Bunları söylerken Sehun'un gözleri dolmuştu. Eski anıları hiç aklından çıkmıyordu ve yeniden onu görme düşüncesi..
"Sanmıyorum bu 3-4 yıl içerisinde çok değiştin Sehun. Hem bu senin için bir intikam fırsatı bunu unutma ne yapacağını daha önce kararlaştırmıştık."
"Anlıyorum hyung. Bu arada nişanlısından ayrılmış mı?"
"Jongin nişanlısından ayrılalı çok olmuş." Seung Hyun söyledi.
"Teşekkür ederim hyung sen olmasan ne yapardım bilmiyorum." Sehun ağlamaklı bir sesle konuştu.
"Hey bu benim için bir sorun değil. Jiyong ve ben seni öz çocuğumuz gibi seviyoruz. Sen yeterki kendine iyi bak. Torunum ve kendin içinde en iyisini düşün. Hayırsız babasından da intikamını al." Seung Hyun alayla karışık söylediğinde Sehun şakadan koluna vurmuştu. Eski olaylar Sehun'un canını hala yakıyordu fakat aynı etkiyi yaratmıyordu.
"Bu arada Kibum sana Jongin hakkında bilgilerin bulunduğu bir dosya getirecek görüşmeden önce onu bir incelemeni söylerim. Gerçi sen herşeyi biliyorsun ama."
"Evet hyung. Neyse ben gideyim işlerimi bitirip Taemin'in yanına gitmem lazım. Bu arada o dosyaya gerek olduğunu sanmıyorum."
Evet Sehun Jongin hakkında herşeyi biliyordu. Çünkü bu geçen yıllarda çocuğun babasını merak etmiş Seung Hyun'unda yardımıyla onun hakkında herşeyi öğrenmişti. Kaç yaşında olduğu, Nelerden hoşlandığı, İlgi alanı, Hatta kendisine sahip olduğu gündeki kapalı bilincine kadar ve bu öğrendiği şeylerden belki de en çok ilgisini çeken Taemin'in ne kadar ona benzediğiydi. Suratı dudakları, çikolata sevdası davranışları... Minicik bir bebekte olsa aynı Jongin gibiydi. Sehun'dan aldığı tek özellik belki de süt beyazı teniydi.
-----------
Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Yapıncak // Kaihun
AcakBaya baya aynı isimli Yeşilçam filminin SeKai versiyonu işte. -Kitap 2014 sonlarına doğru yazılmıştır. İlk kitabımdı yayımdan kaldırmıştım. Şimdi yeniden yayımlıyorum.-