Yn
Ghost ile planı yapmıştık. Fotoğraf hemşirenin telefonundaydı. Bu yüzden Ghost onunla flörtleşip kahve ısmarlayacak. Kahveye uyku ilacı katacak. Telefonu açıp fotoğrafı silecek. Bende o sırada Konig'i oyalacağım.
Konig'i ararken onun antremanda olduğunu fark ediyorum. Antremanının bitmesini bekliyorum. Konig antremandayken beni fark ediyor. Antreman bitince yanıma geliyor.
K: Hayırdır sen benim yanıma gelir miydin ya?
Yn: Birşey konuşmamız gerekiyor.
K: Tamam konuş?
Yn: Burada olmaz.
K: E iyi madem gel başka yere geçelim.
Konig'le askeriyenin baya ilerisinde ki bir bahçeye gidiyoruz. Genellikle ağaçlık alan olduğu için kimse yok.
K: Anlamadım ki yani neden bu kadar uzağa geldik. Tenhaya götürüp bu kadar önemli ne diyeceksin acaba.
Yn: Şey demeden önce benim bağcığımı bağlayabilir misin..? ben bağlamayı bilmiyorum.
K: Koskaca hemşire daha bağcık bağlamayı bilmiyor mu ya. Neyse bağlayım o zaman.
Konig eğildiği gibi kafasına sopa geçiriyorum. Konig yere düşüyor.
Yn: Yaa koskoca hemşire koskocaman adam deviriyor.
Konig baygınken onu ağaca bağlıyorum. Simon'dan haber bekliyorum.
Ghost
Hızlıca revire giriyorum. Şanslıyım ki hemşire orada duruyordu.
H: Ahh tatlım hoşgeldin. Bir yerini mi çizdin veya yaraladın?
G: Kalbimde bir sorun var ya..
H: Nasıl yani?
G: Seni görünce güm güm atıyor.
(yok tak tak diye atacak amk)
H: Yiaa sapşik şeyy
Gerçekten iğrenç bir plandı ama Yn'yi kurtarmak için buna katlanmam gerekiyordu.
G: Diyorum ki beraber kahve mi içsek hem sohbet ederiz senle konuşacaklarım var.
H: Ay elbette tatlım. Dur çantamı alayım.
G: Ah çantaya hiç gerek yok sen telefonunu al gel zaten ben ısmarlayacağım.
H: E iyi madem geleyim tatlım.
Beraber kahveciden kahve alıyoruz. Çimenlerin arasında ki yürüme yolunda yürüyoruz.
G: Aa saçın bozulmuş sanki istersen kahveyi ben tutayım sen düzelt.
H: Ay iyi fark ettin. Al sen kahveyi ben halledeyim hemen şuradaki tuvalette.
O tuvalete gittiği kahvesine uyku ilacı koyuyorum. Yüksek miktarda koyduğum için hızlı etki edecek. Hemen karıştırıp onu bekliyorum.
H: Ay olmuş mu tatlım ya ben pek beğenemedim sanki.
G: Vay canına süper olmuş. Mükemmel ya güzele her şey yakışır zaten.
(Bok gibi olmuş)
H: Ay şımartıyorsun beni.
Kahvesini alıyor ve yudumlayarak yürüyor. Kahvesini içince sırıtıyorum. Bitirmesini beklemeden tak yere düşüyor.
E tabi o kadar vicdansız değiliz kolundan tutup çimene sürüklüyorum. (baya vicdanlı)
Hızlıca telefonu alıyorum ve kahretsin.. Şifre var..