0.1

25 2 0
                                    


Selamün aleyküm canlarım, ciğerlerim, pek değerli okurlarım. Bu benim ilk,yazı deneyimim nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok aşırıda heyecanlıyım inşallah beğenirsiniz.🤲🏻🫶
Başlıyoruzzz Ya Allah Bismillah.

                                    🫧

Eyşan: Off anne, ben o köye gelmek istemiyorum.

Anne: Kızım, saçmalama. İstersen hazırlan, hadi, on dakikaya çıkıyoruz, acele et.

Eyşan: Off, tamam.

Gitmekten nefret ettiğim köyün hayatımı değiştireceğini nereden bilebilirdim ki?

"Sen kimsin?" dediğinizi duyar gibiyim. Ben Eyşan, 18 yaşında hafızlık yapan sıradan biriyim. Annemin ısrarı sonucunda gittiğimiz köyde hayatımın aşkını bulabileceğimi tahmin dahi etmezdim, hayat işte, nerede ne olacağı hiç belli olmuyor.

Anne: Kızım, hazır mısın?

Eyşan: Geldim, geldim.

Arabaya bindik ve köyün yolunu tuttuk. Nerdeyse bütün köyü tanıdığımız için en ufak hayır bile olsa davet ediliriz. Bu sefer sünnete davet edildik. Hiç istemesem de annemin ısrarları sonucunda her seferinde gitmek zorunda kalıyorum.

Baba: Eveet, geldik. Hadi bakalım.

Anne: Buraların havası da bir başka güzel.

Eyşan: Hıhı, ne demezsin.

Anne: Surat asmayı bırak artık.

Eyşan: Banane!

Sünnet sahipleri: Hoşgeldiniz.

Anne, baba, Eyşan: Hoşbulduk.

Sünnet sahipleri: Buyrun, geçin dediler ve bizi boş bir masaya oturttular. Masamıza yemekleri getirdiler.

Yemeğimizi yerken kulağıma hiç duymadığım bir makamda Kur'an sesi ilişti. Çaktırmadan kim olduğuna bakarken daha önce de birçok kez gelmemize rağmen ilk defa gördüm. Kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu ama maşAllah, sesi ve makamı gayet uyumlu, kendinden emin çıkan sesi kulağa çok hoş geliyordu.

                                  🫧

Eveet bügünlük bu kadardı umarım beğenirsiniz Allah'a emanet olunnnn. 🩷

Aşk-ı  İmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin