Selamünaleyküm, inşallah iyisinizdir. Yeni bölüm geldi, bu bölümde sizi çok farklı sahneler bekliyor. Umuyorum beğenirsiniz. Fazla uzatmadan geçelim, iyi okumalar. 🫢🫀
🫧
Ayşe teyzenin ısrarına daha fazla dayanamadık ve kalmaya karar verdik. Ayşe teyze bizim için yorganlar, yastıklar, çarşaflar, yatmamız için gereken her şeyi salona taşımıştı. Ali abi ve annem de Ayşe teyzeye yardım ediyordu. Ben de yardım etmek için annemlerin yanına gittim ve hep birlikte yatakları hazırladık, her şey yatmaya hazırdı.
Gündüz aşırı yorulduğumuz için hemen yattık. Annem Ayşe teyzelerin sabahları erken kalkıp koyunları güttüklerini, inekleri sağdıklarını, ahırı temizlediklerini hatta tarlaya gittiklerini anlattı. Ben değişiklik olması için onlara yardım etmek istediğimi söyledim. Annem de beni onayladı ve sabah erken kalkıp yardım edebileceğimi söyledi. Ben de annemi onayladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
~
Sabah kendi kendime uyandım. Annemlere baktığımda hala uyuduklarını gördüm. Telefonumu elime aldım ve saatin 04:07 olduğunu fark ettim, ezana yarım saat kadar vardı. Abdestimi aldım ve hazırlandım. O sırada Ayşe teyzenin Ali abiyi uyandırmaya çalıştığını duydum. En sonunda Ali abi de uyanmayı başarmıştı. Ayşe teyze Ali abinin odasından çıkarken beni koridorda gördü ve "Hayırlı sabahlar kızım, uyandın mı?" dedi. Ben de "Hayırlı sabahlar Ayşe teyze, evet uyandım, namaza yetişeceğim" dedim. Ayşe teyze de "Maşallah kızıma" dedi ve Ali abiye dönerek, "Ali, hadi oğlum, hazırlan, Eyşan da namaza gidecekmiş, beraber gidin" dedi. Ben kendim gidebileceğimi söylesem de Ayşe teyze ısrar etmekten vazgeçmedi. Dayanamayıp teklifini kabul etmek zorunda kaldım. Ayşe teyzeyle inatlaşırken Ali abi hazırdı ve beni bekliyordu. Hemen ayakkabılarımı giydim ve hızlı adımlarla Ali abinin yanına gittim. Ali abi önde, ben arkada caminin yolunu tuttuk. Camiye vardığımızda Ali abi camiyi açtı, ben üst kata kadınlar bölümüne çıktım ve ezan okununcaya kadar ezber tekrarı yaptım. Ezan okunduktan sonra Ali abi namazı kıldırdı. Namaz bittikten sonra camiden ayrıldık ve evin yolunu tuttuk, Eve giderken güneş doğmaya başladı ve inanılmaz bir manzara ortaya çıktı. Rabbimin yarattıklarına şaşıp kalmamak elde değil.
{وَالشَّمْسُ تَجْر۪ي لِمُسْتَقَرٍّ لَهَاۜ ذٰلِكَ تَقْد۪يرُ الْعَز۪يزِ الْعَل۪يمِۜ}Onlar için bir başka delil olan güneş, kendine ait yörüngesinde belli bir kanuna göre akıp gider. İşte bu, kudreti dâimâ üstün gelen ve her şeyi en iyi bilen Allah’ın takdiridir.
Yâsin/38🫧
İnşallah beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum Allah'a emanet olun 🫰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı İmam
Romance"Acaba Eyşan'ın başına neler gelecek? Bayıla bayıla bitiremediği Kur'an sesi kime ait?"