2

689 128 9
                                    

Merhaba

Hikayeyi beğendiyseniz yorum yapıp Vote atmayı unutmayın⚓️

İnsta:iamcacawattpad
Wattpad: @iamfckcaca
Wp Kanal: Iamcacaveopucuk

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🛳️

"Sen çok abarttın Ege!ne demek koca adama bu şekilde laf söylemek!ben seni kapıdan girer girmez uyarmadım mı!"tamam galiba biraz ileri gitmiş olabilirdim ama o adamın o anki ses tonu inanılmaz derecede sinir bozucuydu,ne demek ya boş boş gezmek.

Hayatı yaşamak,eğlenmek,güzel zaman geçirmek ne zamandan bellidir boş boş gezmek oluyordu.

Ne yapalım yani işkolik olup hiç bir anı biriktirmeden saksı gibi hayat mı yaşayalım.

"Aptal saptal konuştu canım sıkıldı uzatma emir ya."dedim telefonumu elime alarak,ben kendimi haklı görüyordum ve görmeye de devam edecektim"Yaptığın çok ayıptı,sen bu restoranın sahibi sayılırsın benim kadar emeğin var burda.
Adam şimdi gitse dese diğer gemicilere
'çalışanları çok saygısız'hoş mu?adımız böyle mi yayılsın Ege?hoşuna gidecek mi?"tamam o adamın sözü herkese geçiyordu artık ona tamamen emin olmuştum.

"Abartma."dedim yüzümü stresten ateş basarken,acaba gerçekten sonuçları bu kadar büyük olur muydu?

"Restoran bile kapanabilir o adamın kolunun ne kadar uzun olduğuna inanamazsın,adam bildiğin denizler kralı gibi bir şey sözü her yerde geçiyor."hadi canım"o aldığımız,özenle seçtiğin balıkları bile bize vermeyebilirler anlıyor musun?acil bu durumu düzelt."ne yapayım yüzerek adamı mı bulayım.

"Ne istiyorsun yani?"dedim başımı kaldırarak,o adama ulaşmamın hiç bir yolu yoktu.Bende numarası bile yoktu.

Numara.

"Sende numarası var mı?"dedim heyecanla.Ona yazarak yalandan ufak bir özür diler bu işi kökten hallederdim.

"Var galiba ama kavga çıkarıp salak bir şey yapacaksan hayatta vermem."başımı iki yana salladım"bak emin değilim onun olduğuna,sadece geçeceklerine dair beni aramıştı o mu bilmiyorum tamam mı?"

"Tamam tamam ver numarayı."hızla telefonumu cebimden çıkardığımda emir numarayı bana söylemeye başladı.

05*** numarayı Kaptanım
olarak kaydettiniz!

05**:Kaptanım

05**:Ben Ege

05**:Hani size çay verip sonra burnunuzdan geçiren Ege

05**:bu numara sizin mi bilmiyorum ama umarım sizindir

05**:ben biraz özür dilemek istiyorum da sizden müsaitseniz

05**:gerçekten kusura bakmayın.

05**:bande ağzına geleni söyleme hastalığı var da biraz

05**:yoksa restorana gelen misafire öyle şey mi denirmiş canım

05**:çok ayip

05**:hiç yakıştıramadım

05**:barışsak olur mu?

05**:hatta arkadaş olabiliriz

05**:karaya geldiğinizde sizi eğlendirebilirim!

05**:mekanlarda yani

05**:fiziksel olarak

05**:başka anlamda değil

05**:başka anlamda da olur ama//

05**:Eee ne diyorsunuz?

05**:Eğlence arkadaşım olur musunuz?

05**:darısı evlilik teklifine//

Mesajlar gönderildi☑️

05** çevrimdışı.

Zarim/Bxb+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin