1.Bölüm 💕

24 1 1
                                    

"Merhabalar"

.............(Hadi herkes sevgilisinin ismini yazsin,sevgilisi olmayan da çok değer verdiği birinin adını yazabilir ....(Bu arada benim yok ama ben burda tanıdığim harika bir yazarın adını yazacağim yorumlara,)....❤💕
.

.........

~~~~~~~~~~~♤♡~~~~~~~~

Bölüm şarkisi:
~Başka bir şehirde karşilaşırmışiz "
Fettah can :Boş bardak

"Ne diyorsunuz ya siz ben evlenmem,istemiyorum evlenmek filen ne dediginizi kulağınız duyuyor mu sizin amca "

"Biraz sakın ol Karaca, hem ne demek evlenmek filen istemiyorum diye hani seviyordun sen Azeri "

"O adamı vurdum ben ya vurdum ölüme terk ettim üstelik dedemin ölümunünden sorumlu "

"Yamaç:" daha ne kadar anlatayım kızım sana dedenin ölümünden sorumlu değil bir suçu yok "

"Neyse ne ben evlenmek istemiyorum Azerle ,5 yıl ya 5 yıl nerdeydi öldü olarak biliyordum ben onu öyle kalsın "

"Yamaç ,"Üzgünüm kızım ama ben anneannene söz verdim yarin  akşam istemeye geleceklermiş seni "

"Kararım kesin amca istemi-yorum "

Son sözümü söyleyip odama gitmiştim...

"Asla evlenmem,o adamla uğruna canımı bile verecem adama ,evlenmek istemedigimi söyleyecektim illaki evlenmezdi benimle sonuçta istemedigimi bilecekti."

"Bana bunlari yaşatan bir adamla asla ama asla evlenmem evet çok seviyordum onu canımı verecek kadar çok belki, ama bunca zaman öldü olarak bildigim adam bir anda karşıma çıkmıştı.

~5 yıl önce ~

"Dügün günü "

Sonunda düğün bitmiş yaşacakları eve gelmişlerdi.Azer balkondaydı.O kadar mutluydu ki adam sevdiği kadın ile evlenmişti.

"Söz veriyorum sana o kadar iyi yaşatacağim ki seni "

"Ellerinde,İdris Koçovalının kanı var mi Azer?"

Adam usulca kadına döndü.Birşey vardi bildiği "Pişmanlık ...

"Beni bi dinle bak olaylar bildiğin gibi değil "

Azer,Karacaya dogru bir adım atmişti.Doğrulan silah yüzünden geri çekilmek zorunda kaldı.

-"Yaklaşma "

Adam pişman kadın üzgündü.........

"Birşey desene ben yapmadım desene söylesene "

"Ben bilemedim ki "

"Yaklaşma "

Ben vurmuştum azeri,sevdiğim adamı öldurmuştum.

Oysa herkes öldürmez mi sevdiği,Birbirlerini çok seven çiftlerden biri öldügü zaman sensiz yaşayamam sözleri sonrasında ise başka bir kişiye bağlanmız mı insan....

Psikolojik olarak iyi değildim.Azeri vurduktan sonra durmadan tedavi almiştim.Kullanmadıgım ilaç kalmamıştı.Herkes Azerin öldüğünü düşünüyordu ama o ölmemiş kardeşi yılmaz bulmuş abisini tedavasi için yurt dışına bile götürmüş kısa bir zamanda da iyileşmiş iki yıl filen komada kalmiş tabi ama sonrasında toparlamiş.....

KARA SEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin